eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa jednorazowych materia³ów ochronnych i os³on EO/11PN/2010

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-02-25

Zabrze: Dostawa jednorazowych materia³ów ochronnych i os³on EO/11PN/2010
Numer og³oszenia: 39849 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Sk³odowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. ¶l±skie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.klinika-zabrze.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa jednorazowych materia³ów ochronnych i os³on EO/11PN/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych materia³ów ochronnych i os³on - Szczegó³owy opis stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ /zadania od 1 do 3/.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 18.24.30.00-0, 31.53.27.00-1, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci II.1.a (posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci) ocena jego spe³nienia nast±pi na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zm.) (dalej jako: Ustawa).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci II.1.b (posiadania wiedzy i do¶wiadczenia), ocena spe³nienia nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w czê¶ci III.1.f. (tzn. wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie (nale¿y wykazaæ co najmniej jedn± dostawê), odpowiadaj±cych swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci brutto nie mniej ni¿: Pakiet nr 1 - 21 000 PLN, Pakiet nr 2 - 1 200 PLN, Pakiet nr 3 - 900 PLN z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem/dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci II.1.c (dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) ocena jego spe³nienia nast±pi na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci II.1.c (dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) ocena jego spe³nienia nast±pi na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci II.1.d (sytuacji ekonomicznej i finansowej) ocena jego spe³nienia nast±pi na podstawie o¶wiadczenia Wykonawcy z art. 22 Ustawy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców: * Za³±cznik nr 1 do SIWZ: Formularz ofertowy * Za³±cznik nr 3 do SIWZ: Formularz cenowy (pakiety) * Za³±cznik nr 6 do SIWZ: Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw * Dokumenty dopuszczaj±ce przedmiot zamówienia do obrotu i u¿ywania na terenie kraju zgodnie z Ustaw± o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z pó¼n. zm.)

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza istotn± zmianê postanowieñ zawartych w umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie: * zmiany osób upowa¿nionych do kontaktów * zmiany rachunku bankowego i innych danych stron * zmiany okresu realizacji umowy * zmiany terminu rozpoczêcia i/lub terminu zakoñczenia realizacji umowy * zmiany wynagrodzenia o wzrost minimalnego wynagrodzenia za p³ace * konieczno¶ci zmiany ceny ofertowej netto, na wypadek podania przez Wykonawcê w ofercie nieprawid³owej stawki podatku VAT oraz konieczno¶ci zmiany w takiej sytuacji stawki podatku VAT wskazanej przez Wykonawcê w ofercie. * konieczno¶ci zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT bêdzie wynika³a ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawid³owej stawki podatku VAT przez Wykonawcê. * gdy w toku realizacji Umowy wyst±pi± zmiany stanu prawnego uniemo¿liwiaj±ce wykonywania Umowy na dotychczasowych warunkach, * w razie zaprzestania produkcji zaoferowanego produktu pod warunkiem, i¿ Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu niemo¿liwo¶æ dostarczenia zamiennika oferowanego produktu, * wyst±pienia si³y wy¿szej, co uniemo¿liwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Sk³odowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Budynek administracji pokój nr 2 www.klinika-zabrze.med.pl.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Sk³odowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Sekretariat Dyrekcji Szpitala.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Folie, pokrowce - Szczegó³owy opis stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 31.53.27.00-1, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Folie i os³ony - Szczegó³owy opis stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 31.53.27.00-1, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rêkawice - Szczegó³owy opis stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.00.00-3, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.