Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Wieliczka: Dostawą materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 39851 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Lecznictwa Otwartego , ul. Szponara 20, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2782824, faks 012 2782824.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawą materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część 1; pakiet 1 - materiały opatrunkowe Wspólny Słownik Zamówień: 33141110-4 - Opatrunki Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa materiałów opatrunkowych Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane materiały opatrunkowe nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część2 ; pakiet 2 - igły i strzykawki Wspólny Słownik Zamówień: 33141320-9 - Igły medyczne, 33141310-6 - Strzykawki Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa igieł i strzykawek Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane igły i strzykawki nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE oraz dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część 3. pakiet 3- rękawice chirurgiczne Wspólny Słownik Zamówień: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa rękawic chirurgicznych Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane rękawice chirurgiczne nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Zakres zamówienia określa załącznik nr 1 ogłoszenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część 1 ; pakiet 1 - materiały opatrunkowe Wspólny Słownik Zamówień: 33141110-4 - Opatrunki Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa materiałów opatrunkowych Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane materiały opatrunkowe nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Cęść 2; pakiet 2 - igły i strzykawki Wspólny Słownik Zamówień: 33141320-9 - Igły medyczne, 33141310-6 - Strzykawki Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa igieł i strzykawek Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane igły i strzykawki nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE oraz dla wszystkich pozycji dołączyć dokument: np. kartę katalogową lub folder katalogowy lub kartę charakterystyki produktu wydany przez producenta Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część3; pakiet 3 - rękawice chirurgiczne Wspólny Słownik Zamówień: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne Opis: Przedmiotem zamówienia w tym zadaniu jest dostawa rękawic chirurgicznych Szczegółowy wykaz stanowi załącznik do SIWZ - formularz cenowy Oznaczenie typu w formularzu cenowym ma znaczenie informacyjne podkreślające, iż oferowane rękawice chirurgiczne nie mogą być gorsze niż wymienione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dla wszystkich pozycji kosztorysu oświadczenie o tym, że produkty posiadają deklaracje zgodności CE, Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wielkość zamówienia może wynosić do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.14.20-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ocenia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO w WIELICZCE
ul. Szpunara 20 ; 32-020 Wieliczka; Dział Administracji pok.115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ LECZNICTWA OTWARTEGO w WIELICZCE ul. Szpunara 20 ; 32-020 Wieliczka; Dział Administracji pok.116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały medyczne - pakiet 1 - materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opakowania J.m. Ilość 1. Wata opat.bawełniano- viskozowa 200g szt 250 2. Gaza opat. wyjałowiona 17nitkowa1mx1m szt 360 3 Gaza opt.wyjałowiona 17 nitkowa 1/2mx1/2m szt 40 4 Gaza niej. w m/bież 100mx0.85m op. 3 5 Kompresy niejałowe z gazy 13 nitkowej.12 warst.5x5x500 500szt op. 50 6 Kompresy niejałowe.z gazy 13 nitkowej 12warst.7x7x500 500szt op 20 7 Kompresy niej.z gazy 13 nitkowej 12warst 9x9x500 500szt. op. 23 8 Kompresy niejałowe z gazy 17 nitkowej12 warst.5x5x100 100szt. op. 10 9 Lignina rolki 150g szt 1000 10 Lignina płaty 5kg op 20 11 Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej12warstw 9x9x3 szt 500 12 Kompresy jałowe.z gazy 17 nitkowej 12warst. 7x7x3 szt 100 13 Kompresy jałowe z gazy 17 nitkowej12warst. 5x5x3 szt 50 14 Kompresy jałowe z gazy 17-nitkowej12warstw 10x10x3 szt 240 15 Opaska dziana wiskozowa 4mx10cm szt 3000 16 Opaska dziana wiskozowa 4mx15cm szt 2600 17 Opaska elastyczna z zapinką15cmx4m 1 szt 100 18 Opaska dziana wiskozowa 4mx 5cm szt 600 19 Plaster z opatrunkiem na włókninie z klejem akrylowym hipoalergiczny 10cmx8cm x100 100szt. op 20 20 Włókninowa taśma samoprzylepna 20cmx10cm op 4 21 Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cmx1m op 200 22 Hypoalergiczny przylepiec włókniniowy 5mx2.5cm szt 300 23 Hypoalergiczny przylepiec włókniniowy 5mx12.5cm szt 360 24 Opatrunek wlókniniowy do mocowania kaniul hipoalergiczny 7.6cmx5.1cm 50szt. op 20 25 Sterylne paski do zamykania ran 6mmx38mm zielone szt 50 26 Sterylne paski do zamykania ran 6mmx75mm czerwone szt 50 27 Opatrunek nieprzywierający o miejscowym działaniu przeciwbakteryjnym nasączony maścią zawierającą 10% jodopowidon. Opatrunek zawierający również glikol polietylenowy i wodę oczyszczoną 5x5 25szt op 5 28 Plastry poinekcyjne z nacięciem co 2cm 5x4m op 10 29 Uniwersalny przylepiec tkainowy 5mx5cm szt 20 30 Opaska gipsowa szybkowiążąca czas wiązania 6min 12cmx3m 12xA-2 Karton 30 31 Opaska gipsowa szybkowiążąca czas wiązania 6min 15cmx4m 10xA-2 Karton 40 32 Elastyczna siatka opatrunkowa typu np. CODOFIX 10X1M szt 8 33 Elastyczna siatka opatrunkowa typu np. CODOFIX 6X1M szt 8 34 Bandaż podgipsowy 100% wiskoza natural 10cmx300cm 12szt op 20 34 Bandaż podggipsowy100% wiskoza natural 15cmx300cm 12szt op 25 35 Bandaż podgipsowy100% wiskoza natural 20cmx300cm 12szt op 25 35 Gaziki jałowe nasączone 70% alkocholem /izopropylowym. Rozmiar XL (5cmx7.5cm) typu np. ALKOLEK 100szt. op 300 36 Opatrunek włókninowym wkładem chłonnym typu Fixopore S:rozmiar 15x8/cm/ 50 szt. op. 3 37 Opatrunek włókninowym wkładem chłonnym typu Fixopore S:rozmiar 10x20/cm/ 50 szt op. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów, medycznych - pakiet 2 - igły i strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI dwuczęściowe 1op.=100 szt ( nazwa własna producenta lub logo na cylindrze strzykawki, wymagane kolorystyczne zabarwienie tłoka strzykawki, czytelna skala tłoka, materiały użyte do produkcji nie zawierają lateksu, opakowanie typu blister: folia-papier) 1 Strzykawki 2ml 100szt op. 180 2 Strzykawka 5ml 100szt. op. 200 3 Strzykawka 10ml 100 szt op. 220 4 Strzykawka 20ml 100 szt. op. 10 5 Strzykawka 1ml tubrkulina 100szt op. 2 6 Strzykawka j.u. 100ml j.u. Typu Janeta 1szt szt 200 IGŁY typu Terumo; 1op.= 100 szt ( rozmiar igły, data ważności, producent, nr serii, znak CE na każdym jednostkowym opakowaniu igły, rozmiary igieł za pomocą koloru konektora, opakowanie typu blister: folia-papier) ultra ostre ostrze typu Lancet Point wykonane z wysokiej klasy stali nierdzewnej. 7 Igły 0,45x16 100szt op 30 8 Igły 0,5x25 100szt. op. 150 9 Igły 0.6x25 100szt. op. 100 10 Igły 0.7x30 100szt. op 150 11 Igły 0.8x40 100szt. op 380 12 Igły 0.9x40 100szt op 124 13 Igły 1.1x40 100szt. op 25 14 Igły 1.2x40 100szt. op 120 15 Igly 2.1x40 100szt op 5 16 WENFLONY 17 niebieski 50szt op 12 18 różowy 50szt op 6 19 zielone 50szt op 1 20 Przyrząd do infuzji, jednorazowego użytku, sterylny, niepirogenny,nietoksyczny, wolny od ftalanów DEHP, opakowanie typu blister, na opakowaniu jednostkowym dane:data ważności, znak CE, producent. 1 op.= 1 szt. 1szt op 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów medycznych - pakiet 3 - rękawice chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rękawice diagnostyczne, lateksowe niejałowe lekko pudrowane; pakowane po 100 szt; łatwo nakładające się; dobrze przylegające do ręki; mocne, nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; kształt uniwersalny, pasujące na prawą i lewą dłoń; dobrze przewodzące bodźce dotykowe o gramaturze od 5,3 do 5,5; wskażnik AQL min 1,5 rant rolowany; rozmiar 100szt op a XS 100 b S 30 c M 600 2.Rękawice diagnostyczne, lateksowe niejałowe; bezpudrowe; pakowane po 100szt; o niskiej zawartości protein; łatwo nakładające się; dobrze przylegające do ręki; mocne, nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; kształt uniwersalny, pasujące na prawą i lewą dłoń; wskaźnik AQL min 1,5; rant rolowany; rozmiar . 100szt op. a XS 140 b S 50 c M 400 3.Rękawice winylowe, bezpudrowe niesterylne, pakowane po 100 szt w op. , jednorazowego użytku, kształt uniwersalny pasujący na prawą i lewą dłoń, zakończone rantem, rozmiar 100szt. op. a XS 80 b S 30 c M 20 4.Rękawice nitrylowe; niejałowe; bezpudrowe; pakowane po 100 szt;łatwo nakładajęce się; dobrze przylegające do ręki; mocne, nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; kształt uniwersalny, pasujące na prawą i lewą dłoń; wskaźnik AQL min 1,5; rant rolowany; rozmiar... 100 szt op. a XL a S 60 b M 300 c L 120 5.Rękawice lateksowe jałowe, całkowicie bezpudrowe, pakowane po 50 par; ubogie w proteiny i środki drażniące; dobrze przylegające do ręki; mocne nie ulegające uszkodzeniu przy wyjmowaniu z opakowania; wskaźnik AQL min 1,5; rant rolowany; rozmiar 50szt op. b Rozmiar 7.5 26 6.Rękawice foliowe (folia HDPE), bezpudrowe, niesterylne, pasujące na prawą i lewą dłoń, łatwe do założenie i ściągnięcia z dłoni; rozmiar 100szt op a M 24 b L 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025r.
- "Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wieliczce w 2025r."
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.