eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targpomoc techniczna - Wsparcie instytucjonalne dla Spółki" realizowany w ramach Projektu "Oczyszczanie ścieków na Podhalu"



Ogłoszenie z dnia 2005-08-08

POZYCJA 39851

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowy Targ: pomoc techniczna - Wsparcie instytucjonalne dla Spółki" realizowany w ramach Projektu "Oczyszczanie ścieków na Podhalu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., do kontaktów: Mirosław Soból, Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. (0-18) 266 52 42, fax (0-18) 264 07 79, e-mail: ppk@ppkpodhale.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7,11,12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Pomoc techniczna - Wsparcie instytucjonalne dla Spółki" realizowany w ramach Projektu "Oczyszczanie ścieków na Podhalu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Pomoc techniczna dla Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o. o. w zakresie przygotowania i realizacji I i II Etapu Projektu, wsparcia instytucjonalnego Przedsiębiorstwa oraz wsparcia Jednostki Realizującej Projekt działającej w strukturach Przedsiębiorstwa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nowy Targ województwo małopolskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Oryginalny kod CPV: 74.14.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Oryginalny kod CPV: 74.14.11.10 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska Oryginalny kod CPV: 74.14.12.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.20.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami Oryginalny kod CPV: 74.14.14.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - Weryfikację zakresu rzeczowo-finansowego I i II Etapu Projektu, - Opracowanie wniosku o zmianę Memorandum Finansowego I Etapu Projektu, wniosku o dofinansowanie z Funduszu Spójności II Etapu Projektu wraz ze studium wykonalności oraz wszystkimi innymi niezbędnymi dokumentami, - Pomoc techniczną w zakresie struktur organizacyjnych i działalności operacyjnej Zamawiającego, - Pomoc techniczną dla Jednostki Realizującej Projekt w zakresie zarządzania, monitorowania i realizacji rzeczowo-finansowej I i II Etapu Projektu, - Opracowanie systemowych rozwiązań w zakresie kompleksowego zarządzania gospodarką wodociągową oraz ściekami przemysłowymi i osadami ściekowymi na obszarze objętym Projektem. - Opracowania koncepcji techniczno-technologicznych oraz programów funkcjonalno-użytkowych dla zadań inwestycyjnych II Etapu Projektu. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 60 000 PLN Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny podanej w ofercie, powinno zostać wniesione do dnia podpisania umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie ryczałtowe, płatne w czterech równych ratach. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1.A) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , którzy w szczególności: III.2.1.A.1) w okresie ostatnich trzech lat, a) zrealizowali lub realizują co najmniej 2 projekty związane z doradztwem dla przedsiębiorstw sektora komunalnego w zakresie ich struktury organizacyjnej oraz działalności operacyjnej, b) zrealizowali lub realizują co najmniej 2 projekty związane ze wsparciem struktur organizacyjnych zajmujących się wdrażaniem projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE lub Międzynarodowych Instytucji Finansowych, c) opracowali koncepcje techniczno-technologiczne lub projekty budowlane dla co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 1 000 m sześc./d każda oraz 100 km kanalizacji, d) uczestniczyli lub uczestniczą w przygotowaniu, nadzorze i monitorowaniu co najmniej 2 projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, e) przygotowali lub weryfikowali co najmniej 2 wnioski o współfinansowanie do funduszu PHARE, ISPA, lub Spójności, f) wykonali co najmniej 2 studia wykonalności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej dla projektów współfinansowanych z Funduszy PHARE ISA i Spójność. III.2.1.A.2) dysponują osobą, która będzie pełniła funkcję Koordynatora Kontraktu, posiadającą doświadczenie zawodowe w koordynacji - w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres wykonywania zawodu jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 3 projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE; III.2.1.A.3) dysponują osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownik Zespołu Ekspertów, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi oraz będącą specjalistą z zakresu gospodarki wodnokanalizacyjnej. III.2.1.A.4) dysponują Zespołem Ekspertów: III.2.1.A.4.1) posiadającym doświadczenie w następujących dziedzinach: a) doradztwa w zakresie organizacji i zarządzania usługami komunalnymi, restrukturyzacji i zarządzania działalnością operacyjną w tym finansowo-księgową przedsiębiorstw komunalnych, b) monitoringu i zarządzania inwestycjami w dziedzinie gospodarki komunalnej w tym sektora wodnokanalizacyjnego, c) projektowania i opracowywania koncepcji techniczno-technologicznych dla oczyszczalni ścieków i kanalizacji, d) opracowania dokumentów programowych w zakresie gospodarki komunalnej z uwzględnieniem sektora wodnokanalizacyjnego, a także studiów wykonalności i wniosków o współfinansowanie projektów z Funduszu PHARE, ISPA i Spójności, e) doradztwa w zakresie zarządzania, nadzorowania i monitorowania realizacji projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub Międzynarodowych Instytucji Finansujących dla struktur organizacyjnych zajmujących się wdrażaniem tych projektów. Zamawiający wymaga, by w każdej z dziedzin wymienionych w pkt. III.2.1. A.4.1 a-e) co najmniej dwóch z zaproponowanych ekspertów uczestniczył w realizacji co najmniej 2 projektów obejmujących przedmiotowe dziedziny. III.2.1.A.4.2) w którym co najmniej 2 osoby wskazane do wykonania zadań opisanych w punkcie III.2.1.A.4.1.c) posiadają uprawnienia projektowe w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnokan., zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane z dn. 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r, Nr 207, poz. 2016 z późn. zmianami), przy czym jedna z tych osób musi posiadać doświadczenie w projektowaniu co najmniej 3 oczyszczalni ścieków, a druga - co najmniej 3 sieci kanalizacyjnych i/lub wodociągowych; III.2.1.A.5) w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) uzyskali przychody w wysokości co najmniej 3 mln PLN, III.2.1.A.6) posiadają na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 2 mln PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN. III.2.1.B) Informacje i formalności niezbędne do oceny, czy wykonawca spełnia minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne III.2.1.B.1) Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu Wykonawca składa oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentami wymienionymi w punktach III.2.2.1; III.2.2.2 oraz III.2.2.3. Oświadczenie winno zawierać następującą treść: "Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)" i powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. III.2.1.B.2) Dozwolone jest składanie przez wykonawców wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy składający wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy (przez wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu należy rozumieć wniosek złożony wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: - każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w punkcie III.2.2.1 i III 2.2.2.; - łącznie - oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a także dokumenty wymienione w punkcie III.2.2.3., przy czym podpisania i potwierdzenia za zgodność z oryginałem każdego z wymaganych dokumentów winien dokonać ustanowiony Pełnomocnik lub osoba ustawowo upoważniona do reprezentowania Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Obowiązek łącznego złożenia dokumentów nie dotyczy wymaganych referencji, CV i dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień (dokumenty te winny być wystawione na tych wykonawców / osoby, którzy realizowali określone w nich czynności/zadania/ posiadają wymagane uprawnienia).Wymagania opisane w punktach III.2.1.A wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni spełniać łącznie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dodatkowo załączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu wykonawców. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.). W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawcy ci - przed zawarciem umowy z zamawiającym - są zobowiązani do przedłożenia zamawiającemu umowy określającej podstawy i zasady wspólnej realizacji zamówienia. III.2.1.B.3) Opis sposobu dokonywania oceny stawianych wykonawcom warunków oraz znaczenie tych warunków Doświadczenia wykonawcy - 95% maksymalnie 95 pkt, spełnienie warunku opisanego w pkt. III.2.1.A.5) - 2% maksymalnie - 2 pkt., spełnienie warunku opisanego w pkt. III.2.1.A.6) - 3% maksymalnie - 3 pkt. gdzie: III.2.1.B.3.1) Doświadczenie Wykonawcy wymagane w pkt. III.2.1 A 1 - 75 %, przy czym: a) realizacja co najmniej 2 projektów związanych z doradztwem dla przedsiębiorstw sektora komunalnego w zakresie ich struktury organizacyjnej oraz działalności operacyjnej- 10%, b) realizacja co najmniej 2 projektów związanych ze wsparciem struktur organizacyjnych zajmujących się wdrażaniem projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE lub MIF - 10%, c) uczestnictwo w przygotowaniu, nadzorze i monitorowaniu co najmniej 2 projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej - 10%, d) przygotowanie lub weryfikacja co najmniej 2 wniosków o współfinansowanie do Funduszu PHARE, ISPA lub Spójności - 10%, e) wykonanie co najmniej 2 studiów wykonalności z zakresu gospodarki wodno- ściekowej - 15% f) opracowanie koncepcji techniczno-technologicznych lub projektów budowlanych dla co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 1000 m3/d - 10%; g) opracowanie koncepcji techniczno-technologicznych lub projektów budowlanych dla co najmniej 100 km kanalizacji - 10%; Doświadczenie wykonawcy zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem: Ad. a) gdzie: A = (B.3.1.ax/B.3.1.amax) x 10%, przy czym 1%=1pkt A - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego wykonawcę za doświadczenie w pkt B.3.1.a) B.3.1.ax - ilość projektów ocenianego wykonawcy B.3.1.amax - najwyższa ilość projektów spośród ocenianych wykonawców Ad. b) gdzie: B = (B.3.1.bx/B.3.1.bmax) x 10%, przy czym 1%=1pkt B - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego wykonawcę za doświadczenie w pkt B.3.1.b) B.3.1.bx - ilość projektów ocenianego wykonawcy B.3.1.bmax - najwyższa ilość projektów spośród ocenianych wykonawców Ad. c) gdzie: C = (B.3.1.cx/B.3.1.cmax) x 10%, przy czym 1%=1pkt C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego wykonawcę za doświadczenie w pkt B.3.1.c) B.3.1.cx - ilość projektów ocenianego wykonawcy B.3.1.cmax - najwyższa ilość projektów spośród ocenianych wykonawców Ad. d) gdzie: D = (B.3.1.dx/B.3.1.dmax) x 10%, przy czym 1%=1pkt D- ilość punktów uzyskanych przez ocenianego wykonawcę za doświadczenie w pkt B.3.1.d) B.3.1.dx - ilość wniosków ocenianego wykonawcy B.3.1.dmax - najwyższa ilość wniosków spośród ocenianych wykonawców Ad. e) gdzie: E = (B.3.1.ex/B.3.1.emax) x 15%, przy czym 1%=1pkt E - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego wykonawcę za doświadczenie w pkt B.3.1.e) B.3.1.ex - ilość studiów ocenianego wykonawcy B.3.1.emax - najwyższa ilość studiów spośród ocenianych wykonawców Ad. f) gdzie: F = (B.3.1.fx/B.3.1.fmax) x 10%, przy czym 1%=1pkt F - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego wykonawcę za doświadczenie w pkt B.3.1.f) B.3.1.fx - ilość oczyszczalni ocenianego wykonawcy B.3.1.fmax - najwyższa ilość oczyszczalni spośród ocenianych wykonawców Ad. g) gdzie: G = (B.3.1.gx/B.3.1.gmax) x 10%, przy czym 1%=1pkt G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego wykonawcę za doświadczenie w pkt B.3.1.g) B.3.1.gx - ilość kilometrów kanalizacji ocenianego wykonawcy B.3.1.gmax - najwyższa ilość kilometrów kanalizacji spośród ocenianych wykonawców III.2.1.B.3.2) Doświadczenie Koordynatora Kontraktu wymagane w pkt. III.2.1 A 2 - 10 % Doświadczenie Koordynatora Kontraktu zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem: gdzie: G = (B.3.2x/B.3.2max) x 10%, przy czym 1%=1pkt G - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego Koordynatora Kontraktu za doświadczenie B.3.2.x - ilość koordynowanych projektów ocenianego Koordynatora Kontraktu B.3.2.max - najwyższa ilość koordynowanych projektów spośród ocenianych Koordynatorów Kontraktu III.2.1.B.3.3) Doświadczenie Kierownika Zespołu Ekspertów wymagane w pkt. III.2.1 A 3 - 10 % Doświadczenie Kierownika Zespołu Ekspertów zostanie ocenione zgodnie z poniższym wzorem: H = (B.3.3x/B.3.3.max) x 10%, przy czym 1%=1pkt gdzie: H - ilość punktów uzyskanych przez ocenianego Kierownika Zespołu Ekspertów za doświadczenie w zakresie gospodarki komunalnej B.3.3x - ilość lat doświadczenia ocenianego Kierownika Zespołu Ekspertów w zakresie gospodarki komunalnej B.3.3. max - najwyższa ilość lat doświadczenia spośród ocenianych Kierowników Zespołu Ekspertów w zakresie gospodarki komunalnej III.2.1.B.3.4) Uzyskanie przychodów rocznych wymaganych w pkt. III.2.1 A 5. - 2%, przy czym 1% = 1pkt. Wysokość przychodów rocznych będzie oceniona wg następujące kryteriów: Wysokość rocznych przychodów/Ilość punktów Większe lub równe 3.000.000 PLN do 4.000.000 PLN /1 pkt Większe lub równe 4.000.000 PLN/2 pkt III.2.1.B.3.5) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wymaganej w pkt. III.2.1 A 6. - 3%, przy czym 1% = 1pkt. Wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej będzie oceniona wg następujące kryteriów: Środki finansowe lub zdolność kredytowa na poziomie/Ilość punktów Większe lub równe 2.000.000 PLN do 2.500.000 PLN /1 pkt Większe lub równe 2.500.000 PLN do 3.000.000 PLN/2 pkt Większe lub równe 3.000.000 PLN/3 pkt III.2.1.B.4) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu winien zawierać nazwę, adres, numery telefonów i faksów wykonawcy (wykonawców) zgłaszającego wniosek oraz spis dokumentów dołączonych do wniosku. Należy ponumerować wszystkie zapisane strony oraz zabezpieczyć wniosek przed zdekompletowaniem poprzez spięcie, zbindowanie wszystkich dokumentów. III.2.1.B.5) Na kopercie zawierającej wniosek o dopuszczenie udziału w przetargu oprócz nazwy i adresu wykonawcy należy dopisać: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu na "Pomoc Techniczną dla Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego (..)". III.2.1.B.6) Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy spełnili wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali największą ilość punktów. III.2.1.B.7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia warunków wskazanych w pkt. A.1-A.6 będzie dokonywana łącznie (pod uwagę brane będzie łączne doświadczenie i wiedza tych wykonawców, łączne dysponowanie przez nich osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz ich łączny potencjał finansowy). III.2.2.1) Status prawny - wymagane dokumenty: (wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzanego dokumentu). Powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: - osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; - spółką jawną - wspólnika; - spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; - spółką komandytową - komplementariusza; - spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; - osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosku, e) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej, zgodnie z art. 1 ust. 2 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960). Pełnomocnictwo do dokonania czynności, dla której ważności wymagana jest forma szczególna, powinno być udzielone w tej samej formie. f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.2.1) f), są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. III.2.2.1) f), są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. III 2.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: (wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzanego dokumentu). a) sprawozdania finansowe (jeżeli zgodnie z przepisami o rachunkowości podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - wraz z opinią o badanym sprawozdaniu), a w przypadku Wykonawcy/ów nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające przychody - w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres), b) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wysokości co najmniej 2 mln PLN, lub potwierdzająca posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 2 mln PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku. 2.2.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: (wszystkie wymienione w tym punkcie dokumenty powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie potwierdzanego dokumentu). Powyższe nie dotyczy wymaganych referencji i dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, które powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przy czym potwierdzenie za zgodność winno być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. a) wykaz co najmniej 2 projektów zrealizowanych lub realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, związanych z doradztwem dla przedsiębiorstw sektora komunalnego w zakresie ich struktury organizacyjnej oraz działalności operacyjnej. Wykaz ten winien obejmować: nazwę projektu, zleceniodawcę, okres realizacji, krótki opis prac zrealizowanych i realizowanych przez wykonawcę i winien być uzupełniony o referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie każdego z wymienionych projektów, b) wykaz co najmniej 2 projektów zrealizowanych lub realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, związanych ze wsparciem struktur organizacyjnych zajmujących się wdrażaniem projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE lub MIF. Wykaz ten winien obejmować: nazwę projektu, zleceniodawcę, okres realizacji, krótki opis prac zrealizowanych i realizowanych przez wykonawcę i winien być uzupełniony o referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie każdego z wymienionych projektów, c) wykaz co najmniej 2 projektów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, odnośnie których wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, uczestniczył bądź uczestniczy w ich przygotowaniu, nadzorze i monitorowaniu. Wykaz ten winien obejmować: nazwę projektu, zleceniodawcę, okres realizacji, krótki opis prac zrealizowanych i realizowanych przez wykonawcę i winien być uzupełniony o referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie lub wykonywanie każdego z wymienionych projektów, d) wykaz co najmniej 2 wniosków przygotowanych lub weryfikowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat o współfinansowanie do Funduszu PHARE, ISPA lub Spójności. Wykaz ten winien obejmować: nazwę wnioskowanego projektu, zleceniodawcę, okres realizacji, krótki opis prac zrealizowanych przez wykonawcę i winien być uzupełniony o referencje potwierdzające prawidłowe przygotowanie lub weryfikację każdego z wymienionych wniosków, e) wykaz co najmniej 2 studiów wykonalności, wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat z zakresu gospodarki wodno - ściekowej Wykaz ten winien obejmować: nazwę studium, zleceniodawcę, okres realizacji, krótki opis prac zrealizowanych przez wykonawcę i winien być uzupełniony o referencje potwierdzające prawidłowe wykonanie każdego z wymienionych studiów, f) wykaz koncepcji techniczno-technologicznych lub projektów budowlanych dla co najmniej 2 oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 1000 m3/d oraz 100 km kanalizacji Wykaz ten winien obejmować: nazwę koncepcji/projektu, zamawiającego, okres realizacji, krótki opis prac zrealizowanych przez wykonawcę i winien być uzupełniony o referencje potwierdzające prawidłowe opracowanie koncepcji techniczno-technologicznych lub projektów budowlanych. g) Wykaz obejmujący doświadczenie osoby którą dysponuje wykonawca - mającej pełnić funkcję Koordynatora Kontraktu - w koordynacji, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres wykonywania zawodu jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE. Wykaz ten winien obejmować: imię i nazwisko danej osoby, nazwę koordynowanych przez nią projektów, zleceniodawcę, okres w którym miała miejsce koordynacja, pełnione stanowiska/funkcje, krótki opis wykonywanych prac i winien być uzupełniony o CV osoby mającej pełnić funkcję Koordynatora Kontraktu, h) Wykaz dokumentujący co najmniej 3-letnie doświadczenie osoby którą dysponuje wykonawca - mającej pełnić funkcję Kierownika Zespołu Ekspertów - z zakresu gospodarki komunalnej oraz jej co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami ludzkimi. Wykaz ten winien obejmować: imię i nazwisko danej osoby, okres w którym miało miejsce realizowanie zadań z zakresu gospodarki komunalnej, pełnione stanowiska/funkcje, krótki opis wykonywanych prac i winien być uzupełniony o CV osoby mającej pełnić funkcję Kierownika Kontraktu. i) Wykaz członków Zespołu Ekspertów, potwierdzający posiadanie doświadczenie w każdej z dziedzin wymienionych w pkt III.2.1.A.4. a - e), co najmniej dwóch z zaproponowanych ekspertów winien wykazać swe uczestnictwo w realizacji co najmniej 2 projektów obejmujących przedmiotowe dziedziny. Wykaz musi obejmować: imię i nazwisko osoby, nazwy projektów z przyporządkowaniem do wymaganych dziedzin, pełnione stanowiska/funkcje, krótki opis wykonywanych prac oraz musi być uzupełniony o CV każdej z podanych osób, j) Wykaz 2 osób posiadających uprawnienia projektowe w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane, obejmujący oprócz imion i nazwisk - dla jednej z nich - nazwy co najmniej 3 projektów oczyszczalni ścieków w których uczestniczyła, a dla drugiej z tych osób - nazwy co najmniej 3 projektów sieci kanalizacyjnych i/lub wodociągowych w których uczestniczyła. Wykaz ten musi być uzupełniony o CV tych osób. Do wykazu należy także załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia projektowe w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.- kan. zgodnie z zapisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 27 lipca 1994. CV wymagane przez zamawiającego są informacjami w rozumieniu par. 1 ust. 2 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (), Dz. U. z 2004, Nr 71 poz. 645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/JRP/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt "Oczyszczalnia ścieków na Podhalu" jest współfinansowany z Funduszu Spójności UE. 4) Informacje dodatkowe: Obszar objęty projektem znajduje się w województwie małopolskim na południowym krańcu Polski, w powiatach tatrzańskim i nowotarskim. Obejmuje tereny trzynastu gmin zamieszkiwanych przez 161 tysięcy osób: Bukowinę Tatrzańską, Poronin, Kościelisko, Biały Dunajec, Czarny Dunejec, Czorsztyn, Krościenko, Łapsze Niżne, Nowy Targ, Ochotnicę Dolną, Szaflary, miasto Szczawnicę i miasto Nowy Targ. Realizację programu inwestycyjnego podzielono na dwa etapy: Etap I zgodnie z zapisami w Memorandum Finansowym obejmuje: Modernizację oczyszczalni ścieków w Nowym Targu, w Niedzicy, w Czarnym Dunajcu, budowę oczyszczalni ścieków w Sromowcach Niżnych oraz budowę sieci kanalizacyjnych o długości 74 674 m, w tym 954 m przewodów ciśnieniowych oraz uszczelnienie 7 134 m istniejących sieci kanalizacyjnych. Etap II obejmuje pozostałą część programu inwestycyjnego będzie wnioskowany do współfinansowania z Funduszu Spójności. Przewidywana wartość całej inwestycji wynosi ok. 140 mln euro. 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.