Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Białystok: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE
WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Numer ogłoszenia: 39853 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 1: RDW w Białymstoku - długość dróg 281,959 km; zadanie 2: RDW w Łomży - długość dróg 217,471 km; zadanie 3: RDW w Siemiatyczach - długość dróg 227,825 km; zadanie 4: RDW w Sokółce - długość dróg 228,335 km; zadanie 5: RDW w Suwałkach - długość dróg 233,091 km. PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy - 3 052 mb; - 6 574 m2 zadanie 2: Brańsk - 1 430 mb - 2 860 m2 zadanie 3: Michałowo - 1 400 mb; - 2 800 m2 zadanie 4: Jedwabne - 770 mb; - 1 540 m2 zadanie 5: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2 zadanie 6: Stawiski - 997 mb; - 1 994 m2 zadanie 7: Siemiatycze - 1 535 mb; - 3 456 m2 zadanie 8: Ciechanowiec - 3 725 mb; - 8 395 m2 zadanie 9: Hajnówka - 8 300 mb; - 17 810 m2 zadanie 10: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2 zadanie 11: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2 zadanie 12: Supraśl - 1 215 mb; - 2 430 m2 zadanie 13: Knyszyn - 1 000 mb; - 2 000 m2 zadanie 14: Lipsk - 700 mb; - 1400 m2 zadanie 15: Krynki - 1 670 mb - 3 800 m2 zadanie 16: Augustów - 771 mb; - 1 542 m2 zadanie 17: Sejny - 2 537 mb; - 5 074 m2 Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Pakiet II - sprzątanie nawierzchni ulic na terenie następujących miast: Łapy, Brańsk, Michałowo, Jedwabne, Kolno, Stawiski, Siemiatycze, Ciechanowiec, Hajnówka, Sokółka, Dąbrowa Białostocka, Supraśl, Knyszyn, Lipsk, Krynki, Augustów, Sejny. Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo przez właściwe Rejony Dróg Wojewódzkich w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie spełnienia warunku wymagane jest: - wykazanie się doświadczeniem, tj. wykazanie zrealizowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 zamówienie na usługi związane ze sprzątaniem ulic,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie spełnienia warunku wymagane jest: - wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług tj.: wskazanie min. 1 osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 1: RDW w Białymstoku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 1: RDW w Białymstoku długość dróg 281,959 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Przed wypełnieniem druku oferty należy przeprowadzić wizję w terenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 2: RDW w Łomży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 2: RDW w Łomży - długość dróg 217,471 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie poszczególnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Przed wypełnieniem druku oferty należy przeprowadzić wizję w terenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych:zadanie 3: RDW w Siemiatyczach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych:zadanie 3: RDW w Siemiatyczach - długość dróg 227,825 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Przed wypełnieniem druku oferty należy przeprowadzić wizję w terenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 4: RDW w Sokółce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 4: RDW w Sokółce - długość dróg 228,335 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Przed wypełnieniem druku oferty należy przeprowadzić wizję w terenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 5: RDW w Suwałkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z podziałem na: PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie ulic i pasów drogowych: zadanie 5: RDW w Suwałkach - długość dróg 233,091 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - prace związane z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Suwalkach. Wykonanie zamówienia polega na ręcznym zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych, zebraniu piasku i innych śmieci z wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami oraz wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Przed wypełnieniem druku oferty należy przeprowadzić wizję w terenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 1: Łapy - 3 052 mb; - 6 574 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Brańsk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 2: Brańsk - 1 430 mb - 2 860 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Michałowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 3: Michałowo - 1 400 mb; - 2 800 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Jedwabne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 4: Jedwabne - 770 mb; - 1 540 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Kolno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 5: Kolno - 1 978 mb; - 3 956 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 6: Stawiski..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 6: Stawiski Stawiski - 997 mb; - 1 994 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 7: Siemiatycze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 7: Siemiatycze - 1 535 mb; - 3 456 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 8: Ciechanowiec..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 8: Ciechanowiec - 3 725 mb; - 8 395 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 9: Hajnówka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 9: Hajnówka - 8 300 mb; -17 810 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 10: Sokółka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 10: Sokółka - 2 085 mb; - 4 170 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 11: Dąbrowa Białostocka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 11: Dąbrowa Białostocka - 2 420 mb; - 4 840 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 12: Supraśl..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 12: Supraśl - 1 215 mb; - 2 430 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 13: Knyszyn..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 13: Knyszyn - 1 000 mb; - 2 000 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 14: Lipsk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 14: Lipsk - 700 mb; -1400 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 15: Krynki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 15: Krynki - 1 670 mb - 3 800 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 16: Augustów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 16: Augustów - 771 mb; - 1 542 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 17: Sejny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPRZĄTANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO PAKIET II - Sprzątanie nawierzchni ulic w miastach: zadanie 17: Sejny - 2 537 mb; - 5 074 m2 Wykonanie zamówienia polega na oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym pasa przykrawężnikowego jezdni o szerokości 1 m oraz wywiezieniu zebranych nieczystości na wysypisko. Sprzątanie będzie zlecane każdorazowo w zależności od potrzeb (minimalnie - 1 raz, maksymalnie - 6 razy w czasie realizacji umowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa oprogramowania i sprzętu serwerowego oraz monitorów
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 33+600-34+300.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 sztuk fabrycznie nowych, dwustanowiskowych, mobilnych stacji ładowania autobusów elektrycznych na potrzeby Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Świadczenie usług medycznych obejmujących badanie osób zatrzymanych przez Policję na terenie działania jednostek Policji woj. podlaskiego - 2
- Konserwacja systemów wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z zapewnieniem pogotowia technicznego w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Dostawa materiałów promocyjnych III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
- Utrzymanie czystości i porzadku na terenie miasta Nowego Sącza.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.