Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-08-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa zestawów komputerowych typu PC, drukarek i skanerów dla Urzędu m.st. Warszawy. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Marek Okniński, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: m.okninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa, Marek Okniński, ul. Canaletta 2 pok. 14 II p., 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: m.okninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa, Marek Okniński, ul. Canaletta 2 pok. 14 II p., 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: m.okninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa, Marek Okniński, ul. Canaletta 2 pok. 14 II p., 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953383, fax 022 5953368, e-mail: m.okninski@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa zestawów komputerowych typu PC, drukarek i skanerów dla Urzędu m.st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: - 310 sztuk komputerów o następujących minimalnych parametrach: procesor typu x86 minimum 3 GHz; 2x256 DDR RAM; płyta główna ATX wyprodukowana i zaprojektowana przez producenta sprzętu; HDD 80 GB Serial ATA 7200 RPM; karta graficzna 64 MB DDR (dopuszczalna zintegrowana); karta sieciowa PCI Gigabit Ethernet 10BaseT/100Base TX/1000; zintegrowana karta dźwiękowa AC 97; wewnętrzny FDD 1,44 MB, 3,5''; obudowa umożliwiająca pracę w pionie i poziomie, czujnik otwarcia obudowy, obudowa umożliwiająca wymianę kart rozszerzeń oraz dysków i napędów z dostępem z zewnątrz bez użycia narzędzi; wbudowany w obudowę głośnik; wbudowany w jednostkę centralną lub klawiaturę lub zewnętrzny USB czytnik kart SMART CARD zgodny ze standardem ISO 7816-1/2/3/4 chip card interface; wymagany certyfikat zgodności Microsoft na daną platformę systemową, certyfikat bezpieczeństwa CE, certyfikat ISO 9001 na proces produkcji dla producenta oferowanego zestawu komputerowego, certyfikat ISO 9001 lub ISO 9002 na usługi serwisowe dla autoryzowanego przez producenta oferowanego zestawu komputerowego podmiotu, który będzie świadczył serwis gwarancyjny, - 310 sztuk monitorów LCD 17'' o następujących minimalnych parametrach - plamka 0,264; rozdzielczość 1280x1024 przy 70Hz częstotliwości odchylania, jasność 250cd/m2, kontrast minimum 450:1, czas reakcji nie większy niż 25 ms, TCO 99 lub TCO 03, - 10 sztuk komputerów o następujących minimalnych parametrach: procesor typu x86 minimum 3 GHz; 2x256 DDR RAM; płyta główna ATX wyprodukowana i zaprojektowana przez producenta sprzętu; HDD 80 GB Serial ATA 7200 RPM; napęd optyczny DVD+-R/+-RW, Double Layer; karta graficzna 64 MB DDR (dopuszczalna zintegrowana); karta sieciowa PCI Gigabit Ethernet 10BaseT/100Base TX/1000; zintegrowana karta dźwiękowa AC 97; wewnętrzny FDD 1,44 MB, 3,5''; obudowa umożliwiająca pracę w pionie i poziomie, czujnik otwarcia obudowy, obudowa umożliwiająca wymianę kart rozszerzeń oraz dysków i napędów z dostępem z zewnątrz bez użycia narzędzi; wbudowany w obudowę głośnik; wbudowany w jednostkę centralną lub klawiaturę lub zewnętrzny USB czytnik kart SMART CARD zgodny ze standardem ISO 7816-1/2/3/4 chip card interface; wymagany certyfikat zgodności Microsoft na daną platformę systemową obejmujący oferowaną jednostkę centralną i monitor, certyfikat bezpieczeństwa CE, certyfikat ISO 9001 na proces produkcji dla producenta zestawu komputerowego, certyfikat ISO 9001 lub ISO 9002 na usługi serwisowe dla autoryzowanego przez producenta oferowanego zestawu komputerowego, który będzie świadczył serwis gwarancyjny, - 10 sztuk monitorów LCD 17'' o następujących minimalnych parametrach; plamka 0,264; rozdzielczość 1280x1024 przy 70Hz częstotliwości odchylania, jasność 250cd/m2, kontrast minimum 450:1, czas reakcji nie większy niż 25 ms, TCO 99 lub TCO 03 - 2 sztuk komputerów o następujących minimalnych parametrach: procesor typu x86 minimum 3 GHz; 2x256 DDR RAM; płyta główna ATX wyprodukowana i zaprojektowana przez producenta sprzętu; HDD 120 GB Serial ATA 7200 RPM; napęd optyczny DVD+-R/+-RW Double Layer; nagrywarka CD-RW; karta graficzna 128 MB DDR (dopuszczalna zintegrowana); karta sieciowa PCI Gigabit Ethernet 10BaseT/100Base TX/1000; zintegrowana karta dźwiękowa AC 97; wewnętrzny FDD 1,44 MB, 3,5''; obudowa umożliwiająca pracę w pionie i poziomie, czujnik otwarcia obudowy, obudowa umożliwiająca wymianę kart rozszerzeń oraz dysków i napędów z dostępem z zewnątrz bez użycia narzędzi; wbudowany w obudowę głośnik; wbudowany w jednostkę centralną lub klawiaturę lub zewnętrzny USB czytnik kart SMART CARD zgodny ze standardem ISO 7816-1/2/3/4 chip card interface; wymagany certyfikat zgodności Microsoft na daną platformę systemową obejmujący oferowaną jednostkę centralną i monitor, certyfikat bezpieczeństwa CE, certyfikat ISO 9001 na proces produkcji dla producenta oferowanego zestawu komputerowego, certyfikat ISO 9001 lub ISO 9002 na usługi serwisowe dla autoryzowanego przez producenta oferowanego zestawu komputerowego podmiotu, który będzie świadczył serwis gwarancyjny, - 2 sztuk monitorów LCD 17'', o następujących minimalnych parametrach; plamka 0,264; rozdzielczość 1280x1024 przy 70Hz częstotliwości odchylania, jasność 250cd/m2, kontrast minimum 450:1, TCO 99 lub TCO 03 - 10 sztuk drukarek laserowych formatu A4 o następujących minimalnych parametrach: jakość druku 1200x1200 dpi, pamięć min. 16 MB, szybkość wydruku w czerni min. 21 stron/minutę, normatywne obciążenie miesięczne min. 10.000 stron, podajnik na minimum 250 arkuszy, odbiornik na 125 arkuszy, gramatura papieru od 60 do 105 g/m2, - 22 sztuk drukarek igłowych o następujących minimalnych parametrach: 24 igłowe; prędkość drukowania: 270cps (najwyższa prędkość), 225cps (tryb High Speed draft @10cpi), 75cps (tryb NLQ); papier ciągły 76-305 mm pojedyncze arkusze, ilość kopii: oryginał+4 kopie, gramatura papieru 45-189 g/m2; średni czas pracy bezawaryjnej 5000 godzin, - 10 sztuk skanerów z automatycznym podajnikiem do zdjęć o następujących minimalnych parametrach: maksymalny rozmiar dokumentu 216x297 mm; podajnik 24 zdjęcia (9x13 mm/10x15 mm)/ automatyczny podajnik zdjęć; skan przeglądowy 6 sekund; rozdzielczość skanowania: optyczna - 2400x4800 dpi, sprzętowa - 2400x4800 dpi, interpolowana - 999999 spi; skalowanie 10 do 2000% z regulacją co 1% Zamawiający wymaga, aby oferowane monitory zostały wyprodukowane przez producenta oferowanego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przekazania do testów egzemplarza testowego oferowanego zestawu komputerowego. Gwarancja na monitory i jednostki centralne - minimum 48 miesięcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Stołeczne Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 48 000,00 - do wniesienia wadium zobowiązani będą wykonawcy zaproszeni do składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie finansowane z budżetu m. st. Warszawa. Płatność po zrealizowaniu całości zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (umocowania może wynikać z treści umowy konsorcjum załączonej do wniosku lub zostać przedłożone w formie oryginału pełnomocnictwa wraz z wnioskiem), - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, - w odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy, a w szczególności: - wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali z należytą starannością co najmniej 3 dostawy zestawów komputerowych w ilości co najmniej 200 sztuk każda z dostaw. Pod pojęciem zestawy komputerowe zamawiający rozumie dostawę monitorów i jednostek centralnych wyposażonych co najmniej w procesor, dysk twardy, pamięć RAM, kartę graficzną, kartę dźwiękową, wraz z klawiaturą i myszą. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć następujące dokumenty: A. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający m.in. dokładne dane Wykonawcy, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu (wzór formularza dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną). Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. B. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy, sporządzony i podpisany w sposób określony powyżej. Wzór formularza oświadczenia dostępny w siedzibie Zamawiającego, lub można otrzymać drogą elektroniczną. C. Dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym ogłoszeniu. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Kryteria wyboru wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu, tj. zaproszenia do składania ofert wykonawców niewykluczonych z postępowania: W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu, Zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że: - Wykonawca otrzymuje po 1 pkt za każdą dodatkowo wykazaną (ponad wymagane 3 dostawy), dostawę 200 sztuk zestawów komputerowych. Do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający, że dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, zostały wykonane należycie. W przypadku gdy Wykonawcy sklasyfikowani na pozycji 5 otrzymają tą samą liczbę punktów, Zamawiający zakwalifikuje tego Wykonawcę, który w załączonym wykazie przedstawi większą łączną liczbę zestawów komputerowych. Zamawiający zaprosi do negocjacji 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów przyznawanych wg wyżej wymienionych zasad. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, uzyskana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), 2), 3) i 5), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie pozostałe dokumenty muszą być złożone w języku polskim. Osoby po stronie zamawiającego biorące udział w postępowaniu: Marek Chodkiewicz, Paweł Superczyński, Łukasz Korba, Marek Okniński, Piotr Wachnowicz, Daniel Dośla. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz dostaw, o których mowa w pkt 1 niniejszego ogłoszenia, ze wskazaniem wartości tych dostaw, ich przedmiotu, dat ich wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych dostaw z należytą starannością np. referencji - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w ww. punkcie ogłoszenia. Forma składanych dokumentów: jak w pkt. III.2.1.1A) niniejszego ogłoszenia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia na podstawie art. 49 ust. 4 Ustawy. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 39 - 37369 z dnia 24.02.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/ŁK/341/IV-179/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 11.08.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 17.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenie wielofunkcyjne
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.