Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Elbląg: Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do obiektu Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy.
Numer ogłoszenia: 398628 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Elblągu , ul. Adama Mickiewicza 43, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 611 56 00, faks 55 611 57 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uselblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do obiektu Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej do obiektu Urzędu Skarbowego w Elblągu w okresie 48 miesięcy. a w szczególności: I.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.dostawę energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi parametrami jakościowymi energii elektrycznej ustalonymi w ustawie Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, 2.informowanie Zamawiającego o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej, 3.bezzwłoczną likwidację przerw w dostarczaniu energii elektrycznej. II.Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy: Urząd Skarbowy w Elblągu Prognozowany pobór energii w okresie 12 miesięcy: 137 000 kWh Współczynnik mocy: Tg < 0,4 Moc umowna: 75 kW Zabezpieczenie przedlicznikowe: 125 A Grupa taryfowa: C21. Ilości podane powyżej oraz w załącznikach do SIWZ są ilościami szacunkowymi, zestawionymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Przed terminem składania ofert, w celu rzetelnego sporządzenia oferty i realizacji przedmiotu zamówienia wskazane jest zapoznanie się Wykonawcy z miejscem dostawy energii elektrycznej w terminie uzgodnionym z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca składa następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), b)kserokopię aktualnej decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, c)oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla obiektu Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca składa następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu dokonania oceny spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej dla obiektu Zamawiającego. 2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych następujących zmian postanowień umowy (zawartej w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia) w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany przez Zamawiającego wybór Wykonawcy: a)Zmiany cen jednostkowych określonych dla kompleksowej dostawy energii elektrycznej będącej wyłącznie skutkiem zmiany stawki podatku akcyzowego lub stawki podatku VAT. b)Wprowadzenie lub zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkujących wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. c)Zmiany w okresie obowiązywania umowy cen jednostkowych energii elektrycznej i opłaty abonamentowej (handlowej) lub stawek za świadczenie usługi dystrybucyjnej, które wynikają z obniżenia przez Wykonawcę tych cen, wskutek jego wewnętrznie podjętych decyzji o obniżce tych cen. d)Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o zmianie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie zawartej umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uselblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Elblągu
ul. Mickiewicza 43
82-300 Elbląg
pok. 121.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 11:15, miejsce: Urząd Skarbowy w Elblągu ul. Mickiewicza 43 82-300 Elbląg pok. 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i placów na terenie Gminy Police
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.