eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZAkup usługi ochrony osób i mienia oraz monitorowania wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Łódź: ZAkup usługi ochrony osób i mienia oraz monitorowania wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego
Numer ogłoszenia: 398648 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi , ul. Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332346, faks 042 6332346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,krus.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAkup usługi ochrony osób i mienia oraz monitorowania wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia oraz monitorowania wraz z serwisem istniejących systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego wraz z serwisem, obejmującym miesięczne przeglądy i naprawy urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej, w jednostkach wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, b) zintegrowanie systemu alarmowego antywłamaniowego i przeciwpożarowego w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne, stanowiące własność Zamawiającego oraz połączenie wszystkich jednostek wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ z centrum monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę, na jego koszt, w obiektach Zamawiającego (na czas realizacji umowy) niezbędnych urządzeń nadawczych, pozostających własnością Wykonawcy, c) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym planów ochrony fizycznej i planów ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla jednostek terenowych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, d) objęcie ochroną fizyczną Placówek Terenowych KRUS w: Kutnie, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i Zgierzu: - jednoosobowo, całodobowo - PT KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, PT KRUS w Zduńskiej Woli, - jednoosobowo, w godzinach pracy placówki - PT KRUS w Zgierzu, - jednoosobowo, po godzinach pracy placówki, w dni powszednie, a w dni wolne od pracy - całodobowo - PT KRUS w Kutnie (dozór rozpoczyna się z chwilą zakończenia pracy w PT i kończy się z chwilą rozpoczęcia pracy w PT). Jednostki organizacyjne KRUS pracują w następujących godzinach: PT w Zgierzu - we wtorek 7.30-17.00, w pozostałe dni 7.30-15.30, PT w Kutnie - w środę 7.30-17.00, w pozostałe dni 7.30-15.30. e) prowadzenia bieżącej dokumentacji dotyczącej: - realizowanej całodobowej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, uruchamiania i wyłączania systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy), - monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (dane dotyczące awarii, sabotażu, raporty z interwencji grup interwencyjnych oraz uruchomień i wyłączeń systemów alarmowych przez osoby uprawnione, a także z ingerencji osób nieupoważnionych w strefy chronione) - serwisowania urządzeń i instalacji systemów alarmowych (zakres czynności określa załącznik nr 2 do SIWZ), wraz z przekazywaniem Zamawiającemu comiesięcznych potwierdzeń funkcjonowania systemów i realizacji usługi serwisowania i ochrony fizycznej. 2) Wykonawca zobowiązuje się w zakresie monitorowania systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych: a) zapewnić, w przypadku wystąpienia awarii systemu antywłamaniowego lub przeciwpożarowego poza godzinami pracy chronionego obiektu, natychmiastowy, nie później niż w ciągu 20 minut od otrzymania sygnału alarmowego, dojazd grupy interwencyjnej do chronionego obiektu i zabezpieczenie obiektu, b) podjąć natychmiastową interwencję w chronionym obiekcie poprzez dotarcie grupy interwencyjnej na miejsce chronione, nie później niż w ciągu 20 minut od otrzymania sygnału alarmowego i każdorazowo zabezpieczyć obiekt w przypadku naruszenia jego stref chronionych oraz w niżej wymienionych sytuacjach szczególnego zagrożenia: - rabunek lub kradzież z włamaniem, - wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiektach chronionych, - napad na osoby znajdujące się na terenie obiektów chronionych, - pożar na terenie chronionych obiektów lub inne zdarzenie losowe. 3) Uprawnienia i obowiązki pracownika ochrony obejmują w szczególności: a) ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie czynu karalnego na terenie chronionym, w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw, b) niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb (policji, straży pożarnej, pogotowia wodno-kanalizacyjnego, pogotowia energetycznego, w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia ludzi - pogotowia ratunkowego i innych stosownych do okoliczności) oraz kierownictwa Zamawiającego o: pożarze, awarii lub innych zagrożeniach w ochranianych obiektach i podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia strat, c) udzielanie interesantom informacji o umiejscowieniu sali obsługi interesantów w obiektach objętych ochroną fizyczną, tj. w Kutnie, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i Zgierzu, d) wydawanie, w godzinach pracy placówki, upoważnionym osobom, po uzyskaniu pisemnego potwierdzenia, kluczy do pomieszczeń w placówkach w Kutnie, Tomaszowie Mazowieckim, Zduńskiej Woli i Zgierzu, natomiast poza godzinami pracy - w uzgodnieniu z kierownikiem placówki, e) czynne reagowanie na akty wandalizmu na terenie chronionego obiektu, f) dbałość o bezpieczeństwo na terenie całej posesji, g) dokonywanie obchodu terenu chronionego, odnotowane w stosownym rejestrze. 4) Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych muszą być umundurowani, wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej oraz posiadać identyfikatory i środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.). Ponadto powinni posiadać stosowną licencję uprawniającą do wykonywania czynności z zakresu ochrony. Pracownicy ochrony nie mogą wykonywać w trakcie chronienia obiektu innych czynności niż określone w przedmiocie zamówienia. 5) Wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia wraz z zestawieniem istniejących zabezpieczeń będących własnością Zamawiającego i zakresem usług zawiera załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ, 6) Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot zamówienia były świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat ISO 9001:2001 lub AQAP lub inny równoważny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ważną koncesję na wykonywanie usługi ochrony osób i mienia, określającą zakres i formy prowadzenia tej usługi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w latach 2008-2010 co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią liczbą stacji monitorowania alarmów - monitoring obejmujący zasięgiem obszar całego województwa. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej czterema osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia w zakresie ochrony fizycznej posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej czterema osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie ochrony osób i mienia z sumą gwarancyjną nie niższą, niż wartość brutto złożonej oferty. Wykonawca składa również oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    referencje, z których wynikać będzie, że usługa była lub jest wykonywana należycie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie w zakresie prowadzonej działalności ochrony mienia - 10
  • 3 - liczba obiektów użyteczności publicznej objętych ochroną fizyczną chronionych w ramach jednego Zleceniodawcy - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OR KRUS w Łodzi, ul. Łąkowa 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba OR KRUS w łodzi, ul. Żeligowskiego 32/34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.