eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernichówZimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 z podziałem na rejony. Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Czernichów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 z podziałem na rejony. Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie.
Numer ogłoszenia: 398676 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej , ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 z podziałem na rejony. Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 z podziałem na rejony: Rejon I - Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 2,20 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 17,34 km Razem: 19,54 km zgodnie z wykazem ulic Rejon II - Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 7,01 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 14,78 km Razem: 21,79 km zgodnie z wykazem ulic Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie drogi powiatowe o dł. 2,44 km Międzybrodzie Żywieckie drogi gminne o dł. 20,46 km Razem: 22,90 km zgodnie z wykazem ulic 3.2. Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca. Materiał winien spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 Nr 230, poz.1960). 3.3. Odśnieżanie dróg na całej szerokości. 3.4. Likwidowanie śliskości na całej szerokości dróg, a przede wszystkim na odcinkach decydujących o możliwości ruchu - niebezpieczne zakręty i podjazdy, skrzyżowania z drogami twardymi, przystankach autobusowych oraz innych miejsc ustalonych przez Urząd Gminy. Ulicę Górską w Międzybrodzie Żywieckie na odcinku do pętli utrzymać na czarno 3.5. Prace należy rozpocząć od ustalenia zaistnienia zjawiska uzasadniającego podjęcie objętych umową prac nie później niż 0,5 godziny w danym rejonie. Czas jednorazowego objazdu wszystkich dróg w danym rejonie - max. do 3,5 godziny. Dla dróg powiatowych Powiatu Żywieckiego i Powiatu Bielskiego zasady zimowego utrzymania określają załączniki do specyfikacji. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg) osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowo może być nie wykonalne. Organizację pracy należy wtedy dostosować do aktualnych warunków, zmieniających się warunków na drogach i przyjmować niekonwencjonalne rozwiązania np. odśnieżanie tylko jednego pasa ruchu i prowadzenie samochodów konwojami organizowanymi przy udziale policji, zaczynając od dróg o największym natężeniu ruchu. 3.6. Wykaz ulic przeznaczonych do odśnieżania wg harmonogramu stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia z dróg materiału użytego do likwidacji śliskości z chwilą ustąpienia warunków zimowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem - z uwagi na górzysty teren niezbędny jest pojazd z dwoma napędami, w przypadku trudnych warunków zimowych wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pługiem wirnikowym, posiadanie przez wykonawcę urządzenia do likwidacji śliskości dróg .Wykonawca winien posiadać sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego typu prac. W załączonym do specyfikacji wykazie, należy zaznaczyć rodzaj sprzętu, którym dysponuje wykonawca, podając jednocześnie jego ilość. 2) Wymagana dyspozycyjność całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego przez wykonawcę. Z ramienia wykonawcy przez cały sezon zimowy będzie kompetentna osoba prowadząca akcję zimową, która będzie koordynować zimowe utrzymanie Osoba ta musi mieć łączność bezprzewodową z osobą pełniącą dyżur z ramienia zamawiającego oraz osobami obsługującymi sprzęt. O podjęciu działań będzie decydowała osoba koordynująca prace z ramienia wykonawcy w porozumieniu z osobą pełniącą dyżur ze strony zamawiającego. Osoba koordynująca prace działająca z ramienia wykonawcy zobowiązana jest na bieżąco informować osobę pełniącą dyżur z ramienia zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. 3) Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej musi być wyposażona w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji. Urządzenie GPS powinno być zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie i zaopatrzone plombami. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy w siedzibie Urzędu Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej przy ul. Żywiecka 2 zainstaluje centralny system umożliwiający: a) kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS b) automatycznie zapisujący w pamięci dane o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadania zimowego utrzymania na drogach powiatowych i gminnych. c) w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest zastąpić sprzętem posiadającym sprawny GPS, d) w przypadku wykonywania prac sprzętem z niesprawnym GPS prace te nie będą uznane, co jest jednoznaczne z nie wypłaceniem za ten zakres prac należności e) w przypadku wystąpienia zaniku sygnału pisemne potwierdzenie tego zdarzenia przez właściciela GPS z podaniem czasookresu. Potwierdzenie winno być zamawiającemu przekazane niezwłocznie, najpóźniej z chwilą złożenia faktury za wykonywane prace w danym miesiącu. Brak potwierdzenia będzie stanowił podstawę wstrzymania realizacji faktury f) kompletne dane z urządzeń GPS zamontowanych na pracującym sprzęcie podczas akcji zimowego utrzymania dróg wykonawca jest zobowiązany przekazać do Urzędu Gminy Czernichów w formie elektronicznej po zakończeniu sezonu tj. do dnia 5 maja 2012 r,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony szczegółowo Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 2) Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcy osobę(osoby) - zał. nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2,34-311 Czernichów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2,34-311 Czernichów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 Rejon I - Międzybrodzie Bialskie o łącznej długości 19,54 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 Rejon I - Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 2,20 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 17,34 km Razem :19,54 km zgodnie z wykazem ulic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 Rejon II - Międzybrodzie Bialskie o łącznej długości 21,79 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 Rejon II - Międzybrodzie Bialskie drogi powiatowe o dł. 7,01 km Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o dł. 14,78 km Razem: 21,79 km zgodnie z wykazem ulic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie o łącznej długości 22,90 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych na terenie Gminy Czernichów w sezonie 2011/2012 Rejon III - Międzybrodzie Żywieckie drogi powiatowe o dł. 2,44 km Międzybrodzie Żywieckie drogi gminne o dł. 20,46 km Razem: 22,90 km zgodnie z wykazem ulic.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.