Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Łódź: Dostawa toru wizyjnego do małych stawów wraz ze stołem wykonanym z materiałów przeziernych dla promieni rentgenowskich oraz dostawa materiałów zużywalnych w okresie 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 39867 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa toru wizyjnego do małych stawów wraz ze stołem wykonanym z materiałów przeziernych dla promieni rentgenowskich oraz dostawa materiałów zużywalnych w okresie 24 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa toru wizyjnego do małych stawów wraz ze stołem wykonanym z materiałów przeziernych dla promieni rentgenowskich (1 szt.) oraz dostawa materiałów zużywalnych w okresie 24 miesięcy (obłożenie sterylne - 400 szt., papier termiczny - 100 szt.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy toru wizyjnego do małych stawów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż 150 000,00 zł. Ocena spełniania warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Oświadczenie (wg załącznika nr 8), potwierdzające dopuszczenie do obrotu na rynek polski oferowanego towaru zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 Nr 107, poz. 679, z późn. zm.). b) Dotyczy toru wizyjnego do małych stawów wraz ze stołem: Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr 3 - Parametry techniczne, c) Dotyczy toru wizyjnego do małych stawów wraz ze stołem: Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr 4 - Warunki gwarancji i serwisu - przygotowany oddzielnie dla każdego oferowanego towaru, d) Dotyczy toru wizyjnego do małych stawów wraz ze stołem: Szczegółowe informacje na temat oferowanego towaru (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w załączniku nr 3. e) Dotyczy materiałów zużywalnych: Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia, określonym w załączniku nr 2 (formularzu cenowym).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 2.1 lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 9).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1. w przypadkach określonych w par. 5 umowy (1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen towaru wymienionego w par.1 pkt.1 b) - przez okres (minimum 12) miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 1 zmiana cen będzie każdorazowo uzgodniona między stronami w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wzrost cen może nastąpić tylko jeden raz w roku oraz winien być uzasadniony kosztami produkcji, zakupu i nie może przekroczyć rocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim w roku poprzedzającym podwyżkę cen. 3. Stałość ceny dotyczy wyłącznie wzrostu ceny, a nie jej obniżki. Dodatkowe rabaty oraz promocje producenckie, bądź inne czynniki skutkujące obniżeniem cen towaru stanowiącego przedmiot umowy będą honorowane przez Wykonawcę, pod warunkiem zgodności ich zastosowania z obowiązującymi przepisami prawa. 4. W okresie stałości cen określonym w pkt. 1 ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie cena brutto, cena netto nie zmieni się.) 2. zmiana jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, o którym mowa w par. 1 pkt. 1 b), w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 2.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową; 2.2. będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 3. wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem umowy. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową; 4. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu (jeżeli dotyczy) bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy. Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie, z wyłączeniem tiret. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi -Centralny Szpital Weteranów, 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego 113, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Remont dachu na łączniku oraz wyższym dachu budynku C1 - Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej w systemie "zaprojektuj i wybuduj"".
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- "Uzupełnienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- "ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MIEJSKIEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W WOŁOMINIE"
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku oraz Zakładu Opiekuńczego Leczniczego w Nowej Rudzie.
- Zakup, dostawa głowic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.