eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzeszówBudowa stałego placu targowego w miejscowości Krzeszów i dostawa namiotów handlowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Krzeszów: Budowa stałego placu targowego w miejscowości Krzeszów i dostawa namiotów handlowych.
Numer ogłoszenia: 398698 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzeszów , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 8798351, faks 015 8798254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stałego placu targowego w miejscowości Krzeszów i dostawa namiotów handlowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Budowa stałego targowiska w miejscowości Krzeszów roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne - wodnokanalizacyjne: Część 2 - Dostawa namiotów handlowych szt 47 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Budowa stałego targowiska w miejscowości Krzeszów - roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne i wodnokanalizacyjne:. 1. Roboty budowlane - targowisko stałego: - wiata magazynowa do przechowywania namiotów handlowych szt. 1 o konstrukcji stalowej - punkty czerpalne wody - cztery ogólnodostępne punkty - kontener socjalny o wymiarach 2,45x6,00, kontener sanitarny, o wymiarach 3,0x6,0, pochylnia dla niepełnosprawnych - - zjazdy z drogi gminnej - szt. 2, oraz poszerzenie odcinka drogi gminnej na odcinku ok. 50 m x 3 m - wykonanie placu pod kontenery na śmieci - 48 m2 - wykonanie utwardzenia masą bitumiczną powierzchni handlowej - 3365,20 m2 - utwardzenie kamieniem powierzchni na dojazdy i parking, oraz chodniki i dojścia - 8 660,72 m2 - Zagospodarowanie placów zielonych - 0,568 ha, wykonanie stojaków na rowery - 10 mb 2. Roboty elektryczne - linia kablowa i rozdzielnia główna R1 - zasilanie pompowni ścieków - zasilanie kontenere sanitarnego - montaż gniazd3P+N=PE 63A - szt 2 - oświetlenie uliczne - szt 21 - zasilanie i oświetlenie wiaty magazynowej - obostrzenia II stopnia słup 84/29 3. Roboty insalacyjne wodne i kanalizacyjne - przyłącz instalacji wodociągowej - przyłącz kanalizacji sanitarnej W zadaniu nr 1 dotyczącym wiaty do przechowywania namiotów handlowych o konstrukcji stalowej Zamawiający informuje, że w planie zagospodarowania działki terenu targowiska przewidziana jest wiata z płyt warstwowych o wymiarze 6,00x15,00 m. Zamawiający dopuszcza adaptację typowych wiat magazynowych do istniejących potrzeb. Powierzchnia użytkowa wiaty nie może być mniejsza niż 90 m2, wysokość wiaty min 3,5 m, wiata pełna blaszana z blachy ocynkowanej grubości - dach 0,6 mm, ściany boczne z blachy ocynkowanej lub powlekanej o grubości 0,75 mm z drzwiami garażowymi umiejscowiona na płycie betonowej grubości 20 cm wykonanej z betonu zbrojonego zbrojeniem rozproszonym 28kg/m3, beton C25/30 zacierany powierzchniowo, płyta posadowiona na podsypce piaskowej grubości 15 cm. Zamawiający wymaga opracowania pełnej dokumentacji projektowej celem uzyskania pozwolenia na budowę. Uwaga: Przy kosztorysowaniu robót budowlanych należy opuścić pozycję namioty handlowe z przedmiarów robót. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów ofertowych Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy namiotów handlowych. - wymagania dotyczące namiotów: namioty handlowe szt. 47 o wymiarach 4x6 m powinny być wykonane zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej tj. wymagany jest stelaż namiotu o konstrukcji nożycowej ze stali ocynkowanej i pasywowanej, połączony nitami. Poszycie namiotu powinno być z niepalnego impregnowanego materiału poliestrowego podwójnie powlekanego - wodoodporny i wodoszczelny. Ściany dachu mocowane za pomocą rzep, łączenie ścian także za pomocą rzep.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.30.00-3, 45.23.32.22-1, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.25.51.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy zł. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla wadium z adnotacją - wadium - Budowa stałego placu targowego w miejscowości Krzeszów 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - w terminie 2012-10-31, sposób przekazania: dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty Wadium wnoszone w formie poręczeń czy też gwarancji powinno być wypłacane Zamawiającemu na każe żądanie, nieodwołalnie bez dodatkowych warunków. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - opis z podaniem producenta i symbolu wiaty magazynowej - opis z podaniem producenta i symbolu namiotów handlowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Zamawiającego niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzeszów ul. Rynek 2, 37-418 Krzeszów p. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Krzeszów ul. Rynek 2 37-418 Krzeszów Pokój nr - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - objęte PROW na lata 2012-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa stałego targowiska w miejscowości Krzeszów - roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne - wodnokanalizacyjne:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane - targowisko stałego: - wiata magazynowa do przechowywania namiotów handlowych szt. 1 o konstrukcji stalowej - punkty czerpalne wody - cztery ogólnodostępne punkty - kontener socjalny o wymiarach 2,45x6,00, kontener sanitarny, o wymiarach 3,0x6,0, pochylnia dla niepełnosprawnych - - zjazdy z drogi gminnej - szt. 2, oraz poszerzenie odcinka drogi gminnej na odcinku ok. 50 m x 3 m - wykonanie placu pod kontenery na śmieci - 48 m2 - wykonanie utwardzenia masą bitumiczną powierzchni handlowej - 3365,20 m2 - utwardzenie kamieniem powierzchni na dojazdy i parking, oraz chodniki i dojścia - 8 660,72 m2 - Zagospodarowanie placów zielonych - 0,568 ha, wykonanie stojaków na rowery - 10 mb 2. Roboty elektryczne - linia kablowa i rozdzielnia główna R1 - zasilanie pompowni ścieków - zasilanie kontenere sanitarnego - montaż gniazd3P+N=PE 63A - szt 2 - oświetlenie uliczne - szt 21 - zasilanie i oświetlenie wiaty magazynowej - obostrzenia II stopnia słup 84/29 3. Roboty insalacyjne wodne i kanalizacyjne - przyłącz instalacji wodociągowej - przyłącz kanalizacji sanitarnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.30.00-3, 45.23.32.22-1, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.25.51.00-0, 45.31.12.00-2, 45.23.24.40-8, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Dostawa namiotów handlowych szt 47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawa namiotów handlowych. - wymagania dotyczące namiotów: namioty handlowe szt. 47 o wymiarach 4x6 m powinny być wykonane zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej tj. wymagany jest stelaż namiotu o konstrukcji nożycowej ze stali ocynkowanej i pasywowanej, połączony nitami. Poszycie namiotu powinno być z niepalnego impregnowanego materiału poliestrowego podwójnie powlekanego (wodoodporny i wodoszczelny). Ściany dachu mocowane za pomocą rzep, łączenie ścian także za pomocą rzep.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.