Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-15
Krzeszów: Budowa stałego placu targowego w miejscowości Krzeszów i dostawa namiotów handlowych.
Numer ogłoszenia: 398698 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzeszów , Rynek 2, 37-418 Krzeszów, woj. podkarpackie, tel. 015 8798351, faks 015 8798254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stałego placu targowego w miejscowości Krzeszów i dostawa namiotów handlowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Budowa stałego targowiska w miejscowości Krzeszów roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne - wodnokanalizacyjne: Część 2 - Dostawa namiotów handlowych szt 47 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Budowa stałego targowiska w miejscowości Krzeszów - roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne i wodnokanalizacyjne:. 1. Roboty budowlane - targowisko stałego: - wiata magazynowa do przechowywania namiotów handlowych szt. 1 o konstrukcji stalowej - punkty czerpalne wody - cztery ogólnodostępne punkty - kontener socjalny o wymiarach 2,45x6,00, kontener sanitarny, o wymiarach 3,0x6,0, pochylnia dla niepełnosprawnych - - zjazdy z drogi gminnej - szt. 2, oraz poszerzenie odcinka drogi gminnej na odcinku ok. 50 m x 3 m - wykonanie placu pod kontenery na śmieci - 48 m2 - wykonanie utwardzenia masą bitumiczną powierzchni handlowej - 3365,20 m2 - utwardzenie kamieniem powierzchni na dojazdy i parking, oraz chodniki i dojścia - 8 660,72 m2 - Zagospodarowanie placów zielonych - 0,568 ha, wykonanie stojaków na rowery - 10 mb 2. Roboty elektryczne - linia kablowa i rozdzielnia główna R1 - zasilanie pompowni ścieków - zasilanie kontenere sanitarnego - montaż gniazd3P+N=PE 63A - szt 2 - oświetlenie uliczne - szt 21 - zasilanie i oświetlenie wiaty magazynowej - obostrzenia II stopnia słup 84/29 3. Roboty insalacyjne wodne i kanalizacyjne - przyłącz instalacji wodociągowej - przyłącz kanalizacji sanitarnej W zadaniu nr 1 dotyczącym wiaty do przechowywania namiotów handlowych o konstrukcji stalowej Zamawiający informuje, że w planie zagospodarowania działki terenu targowiska przewidziana jest wiata z płyt warstwowych o wymiarze 6,00x15,00 m. Zamawiający dopuszcza adaptację typowych wiat magazynowych do istniejących potrzeb. Powierzchnia użytkowa wiaty nie może być mniejsza niż 90 m2, wysokość wiaty min 3,5 m, wiata pełna blaszana z blachy ocynkowanej grubości - dach 0,6 mm, ściany boczne z blachy ocynkowanej lub powlekanej o grubości 0,75 mm z drzwiami garażowymi umiejscowiona na płycie betonowej grubości 20 cm wykonanej z betonu zbrojonego zbrojeniem rozproszonym 28kg/m3, beton C25/30 zacierany powierzchniowo, płyta posadowiona na podsypce piaskowej grubości 15 cm. Zamawiający wymaga opracowania pełnej dokumentacji projektowej celem uzyskania pozwolenia na budowę. Uwaga: Przy kosztorysowaniu robót budowlanych należy opuścić pozycję namioty handlowe z przedmiarów robót. Zamawiający wymaga złożenia kosztorysów ofertowych Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy namiotów handlowych. - wymagania dotyczące namiotów: namioty handlowe szt. 47 o wymiarach 4x6 m powinny być wykonane zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej tj. wymagany jest stelaż namiotu o konstrukcji nożycowej ze stali ocynkowanej i pasywowanej, połączony nitami. Poszycie namiotu powinno być z niepalnego impregnowanego materiału poliestrowego podwójnie powlekanego - wodoodporny i wodoszczelny. Ściany dachu mocowane za pomocą rzep, łączenie ścian także za pomocą rzep.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.30.00-3, 45.23.32.22-1, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.25.51.00-0, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.33.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 2 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 40 000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy zł. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla wadium z adnotacją - wadium - Budowa stałego placu targowego w miejscowości Krzeszów 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) - w terminie 2012-10-31, sposób przekazania: dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty Wadium wnoszone w formie poręczeń czy też gwarancji powinno być wypłacane Zamawiającemu na każe żądanie, nieodwołalnie bez dodatkowych warunków. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- opis z podaniem producenta i symbolu wiaty magazynowej - opis z podaniem producenta i symbolu namiotów handlowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Zamawiającego niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krzeszów ul. Rynek 2, 37-418 Krzeszów p. nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gmina Krzeszów ul. Rynek 2 37-418 Krzeszów Pokój nr - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie 321 - Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - objęte PROW na lata 2012-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa stałego targowiska w miejscowości Krzeszów - roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne - wodnokanalizacyjne:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane - targowisko stałego: - wiata magazynowa do przechowywania namiotów handlowych szt. 1 o konstrukcji stalowej - punkty czerpalne wody - cztery ogólnodostępne punkty - kontener socjalny o wymiarach 2,45x6,00, kontener sanitarny, o wymiarach 3,0x6,0, pochylnia dla niepełnosprawnych - - zjazdy z drogi gminnej - szt. 2, oraz poszerzenie odcinka drogi gminnej na odcinku ok. 50 m x 3 m - wykonanie placu pod kontenery na śmieci - 48 m2 - wykonanie utwardzenia masą bitumiczną powierzchni handlowej - 3365,20 m2 - utwardzenie kamieniem powierzchni na dojazdy i parking, oraz chodniki i dojścia - 8 660,72 m2 - Zagospodarowanie placów zielonych - 0,568 ha, wykonanie stojaków na rowery - 10 mb 2. Roboty elektryczne - linia kablowa i rozdzielnia główna R1 - zasilanie pompowni ścieków - zasilanie kontenere sanitarnego - montaż gniazd3P+N=PE 63A - szt 2 - oświetlenie uliczne - szt 21 - zasilanie i oświetlenie wiaty magazynowej - obostrzenia II stopnia słup 84/29 3. Roboty insalacyjne wodne i kanalizacyjne - przyłącz instalacji wodociągowej - przyłącz kanalizacji sanitarnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.21.30.00-3, 45.23.32.22-1, 45.40.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.25.51.00-0, 45.31.12.00-2, 45.23.24.40-8, 45.33.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Dostawa namiotów handlowych szt 47.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawa namiotów handlowych. - wymagania dotyczące namiotów: namioty handlowe szt. 47 o wymiarach 4x6 m powinny być wykonane zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej tj. wymagany jest stelaż namiotu o konstrukcji nożycowej ze stali ocynkowanej i pasywowanej, połączony nitami. Poszycie namiotu powinno być z niepalnego impregnowanego materiału poliestrowego podwójnie powlekanego (wodoodporny i wodoszczelny). Ściany dachu mocowane za pomocą rzep, łączenie ścian także za pomocą rzep.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.