eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz dla Oddziałów Inspektoratu Pracy w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Kłodzku i Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Wrocław: Dostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz dla Oddziałów Inspektoratu Pracy w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Kłodzku i Legnicy.
Numer ogłoszenia: 398706 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 37 10 468, faks 71 37 10 470.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz dla Oddziałów Inspektoratu Pracy w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Kłodzku i Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz dla Oddziałów Okręgowego Inspektoratu Pracy w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Kłodzku i Legnicy prasy (dzienników, miesięczników, kwartalników i innych czasopism - zwanych dalej gazetami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (określenie przedmiotu {nazwa gazety i wydawcy} i zapotrzebowanie ilościowe) zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać prasę do podmiotów wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ (na terenie województwa dolnośląskiego). 1.1 Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania (bezpłatny transport) przedmiotu zamówienia w każdy dzień roboczy do Zamawiającego (tj. poniedziałek - piątek) do godziny 7:30. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być pozostawiony w siedzibie danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego lub w miejscu uzgodnionym pisemnie z przedstawicielem Zamawiającego w każdej jednostce organizacyjnej Zamawiającego. Informacje o osobie odpowiadającej za dostawę prasy w Okręgowym Inspektoracie Pracy we Wrocławiu jak i w Oddziałach Okręgowego Inspektoratu Pracy w Jeleniej Górze, Wałbrzychu, Kłodzku i Legnicy zawarta jest w załączniku numer 8 do SIWZ. Informację o miejscu pozostawiania prasy (pisemnie lub faksem) w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy jednostki organizacyjne przekażą Wykonawcy. W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie wykonawca nie otrzyma takiej informacji prasa ma być dostarczona pod adres wskazany w załączniku nr 8 do SIWZ. 1.2 O konieczności dostarczenia gazet - dzienników w inny dzień niż określony w pkt 2.1. (np. w sobotę) SIWZ wykonawca zostanie pisemnie/faksem powiadomiony przez jednostkę Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy (do której dostawa ma być wykonana), z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. 1.3 Dzienniki mają być dostarczone Zamawiającemu w dniu ukazania się ich na rynku. 1.3.1 Dzienniki ukazujące się w dzień wolny od pracy mają być Zamawiającemu dostarczone pierwszego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy - z wyjątkiem pkt. 2.2 SIWZ. 1.4 Tygodniki mają być dostarczone Zamawiającemu w terminie 4 dni od dnia ukazania się ich na rynku (jeżeli czwarty dzień jest dniem wolnym od pracy - dostawa ma nastąpić w pierwszy dzień roboczy - po upływie tego terminu). 1.5 Pozostałe gazety tj. nie wymienione w pkt 2.3 i 2.4 SIWZ mają być Zamawiającemu dostarczone w terminie 10 dni od dnia ukazania się na rynku. 1.6 Okres obowiązywania umowy - od dnia 1 stycznia 2013 roku do dnia 31 grudnia 2013 roku. 1.7 Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć co najmniej 2 osoby, które będą odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie (formularz oferty - dane ww. osoby). 1.8 Zamawiający uprawniony będzie do naliczania kar umownych w przypadku nieterminowej dostawy prasy w wysokości: a) gazety codzienne (za każdą sztukę nie dostarczonej w terminie gazety) - 50 gr za każdy dzień opóźnienia; b) tygodnik i dwutygodnik (za każdą sztukę nie dostarczonej w terminie gazety) - 1 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia; c) miesięczniki (za każdą sztukę nie dostarczonej w terminie gazety) - 2 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia; d) kwartalniki (za każdą sztukę nie dostarczonej w terminie gazety) - 3 zł za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. Ostateczny katalog kar zawarty jest we wzorze umowy. Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy uprawniony jest do potrącania kar umownych z jakiejkolwiek należności przysługującej Wykonawcy od Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawia: projekt umowy; który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i jest jego integralną częścią..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 79.98.00.00 - Usługi prenumeraty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać się wykonaniem (w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej 1 usługi prenumeraty prasy odpowiadającej swoim rodzajem i wartościom przedmiotowi zamówienia, tj. 1 usługa prenumeraty prasy o wartości min. 26 000,00 zł z podatkiem VAT i trwającą co najmniej 12 miesięcy (okres prenumeraty - 12 miesięcy) - uwaga: usługa w chwili składania ofert musi być wykonywana już co najmniej od 12 miesięcy lub usługa musi być zakończana - przy czym realizowana ona była przez co najmniej 12 miesięcy; Doświadczenie Wykonawcy winno być udokumentowane w formie wykazu usług wykonanych wg wzoru -załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty - oprócz dokumentów wskazanych w ust. 7-12 SIWZ: a. wypełniony formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ; b. oświadczenie o podwykonawcach, o którym mowa w pkt X ust.7 SIWZ - załącznik numer 2 do SIWZ ( w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentów do oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zadanie własnymi siłami); c. pełnomocnictwo do podpisanej oferty - jeżeli dotyczy; d. formularz cenowy - załącznik numer 6 do SIWZ. e. W przypadku wykonawcy będącego podmiotem wspólnym, w rozumieniu art. 23 Pzp, wymagane jest włączenie do oferty dokumentu zawierającego informację o podmiotach tworzących podmiot wspólny - załącznik nr 4 do SIWZ - jeżeli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli za najkorzystniejszą uznano ofertę podmiotu wspólnego, dostarczy on nie później niż na 2 dni robocze przed wyznaczonym terminem podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowę regulującą współpracę wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego. 2. Zamawiający będzie uiszczał zapłatę za dostawę prasy kwartalnie - po upływie każdego kwartału (zapłata z dołu za faktycznie dostarczoną prasę). Termin zapłaty - 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 3. Do każdej faktury ma być załączony spis gazet dostarczonych w danym kwartale zawierający co najmniej: nazwę i adres jednostki organizacyjnej Zamawiającego, nazwę gazety, oraz liczbę dostarczonych gazet (egzemplarzy). 4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT po złożeniu oferty - umowa ulegnie zmianie w zakresie stawki podatku VAT, wysokości podatku VAT i ceny z podatkiem VAT. Nie spowoduje to zmiany wysokości cen netto (zawartych w ofercie i umowie). 5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.