eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiPełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pod nazwą Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach na odcinku od ul. Włościańskiej do ul. Wiślanej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Łomianki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pod nazwą Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach na odcinku od ul. Włościańskiej do ul. Wiślanej
Numer ogłoszenia: 398714 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353440 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pod nazwą Kompleksowa przebudowa ul. Warszawskiej w Łomiankach na odcinku od ul. Włościańskiej do ul. Wiślanej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla Kompleksowej przebudowy ul. Warszawskiej w Łomiankach na odc. od ul. Włościańskiej do ul. Wiślanej - zad 38/09 w zakresie: inspektora nadzoru robót drogowych, inspektora nadzoru robót sanitarnych, inspektora nadzoru robót elektrycznych. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami i obejmuje w szczególności: wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych potwierdzonych wpisem do dziennika budowy celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, udział w czynnościach odbioru robót zanikowych, oraz odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, podejmowanie czynności zapewniających techniczna poprawność realizowanej inwestycji, obecność na terenie realizowanej inwestycji codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach zapewniających skuteczność nadzoru oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, sprawdzenie ich ilości oraz kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe, potwierdzanie ilości faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, stwierdzonych w trakcie nadzoru, sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w naradach technicznych, uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub przez Zamawiającego, informowanie Zamawiającego na bieżąco o przebiegu realizacji robót, Przedmiot zamówienia ze względu na pozyskanie środków jest podzielony na dwa zakresy. Zakres I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej dł. odcinka 830 mb., branży sanitarnej - kanalizacja deszczowa, branży elektrycznej - budowa oświetlenia ulicznego, branży elektrycznej - budowa sygnalizacji świetlnej - zadanie to jest współfinansowane z w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu operacyjnego woj. Mazowieckiego - działanie 3.1. Infrastruktura drogowa (drogi gminne). Zakres II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie wykonania: przebudowy gazociągu, przebudowy przewodu wodociągowego. W celu poprawnego przygotowania oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących brakiem wyłonienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy robót budowlanych, których nadzór jest przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy bez konsekwencji dla każdej ze stron. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: w przypadku wystąpienia okoliczności polegających na przesunięciu terminu realizowania zadania na roboty budowlane Zamawiający przedłuży termin wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana zostanie dokonana w formie aneksu i nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia w przypadku wystąpienia okoliczności zmian obowiązujących przepisów prawa określających wysokość stawki podatku VAT mogą ulec zmianie stawki wynagrodzenia. przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo zachowania należytej staranności - powyższe nie będzie stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia. Termin płatności - 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie to jest współfinansowane w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu operacyjnego woj. Mazowieckiego - działanie 3.1. Infrastruktura drogowa (drogi gminne)..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.P.B. Analiza, Projekt, Budowa mgr inż. Paweł Nowak, ul. Staszica 22/5, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 55000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 55000.00 oferta z najwyższą ceną: 62000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.