eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrańskPrzebudowa drogi gminnej od granicy Miasta Brańsk (ul. Boćkowska) w kierunku miejscowości Kiersnowo ( do skrzyżowania) oraz wieś Kiersnówek na długości 6,90515 km wraz z budową mostu na rzece Bronka w km 0+309,70. Odcinek objęty przebudową w km 3+700,00 do km 5+496,24.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Brańsk: Przebudowa drogi gminnej od granicy Miasta Brańsk (ul. Boćkowska) w kierunku miejscowości Kiersnowo ( do skrzyżowania) oraz wieś Kiersnówek na długości 6,90515 km wraz z budową mostu na rzece Bronka w km 0+309,70. Odcinek objęty przebudową w km 3+700,00 do km 5+496,24.
Numer ogłoszenia: 398796 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brańsk , Rynek 8, 17-120 Brańsk, woj. podlaskie, tel. 085 737-50-31, faks 085 737-58-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej od granicy Miasta Brańsk (ul. Boćkowska) w kierunku miejscowości Kiersnowo ( do skrzyżowania) oraz wieś Kiersnówek na długości 6,90515 km wraz z budową mostu na rzece Bronka w km 0+309,70. Odcinek objęty przebudową w km 3+700,00 do km 5+496,24..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej od granicy Miasta Brańsk (ul. Boćkowska) w kierunku miejscowości Kiersnowo ( do skrzyżowania) oraz wieś Kiersnówek na długości 6,90515 km wraz z budową mostu na rzece Bronka w km 0+309,70. Odcinek objęty przebudową w km 3+700,00 do km 5+496,24. Szczegółowy zakres robót obejmuje: 1.Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym -roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi), trasa dróg w terenie równinnym 2. Karczowanie drzew -ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnice drzew 10-15 cm, -ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnice drzew 16-25 cm, -ścinanie drzew piłą mechaniczną, średnice drzew 56-65 cm, - karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, średnica pni 10-15 cm, grunt kat. III-IV, - karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, średnica pni 16-25 cm, grunt kat. III-IV, -karczowanie pni koparką podsiębierną w gruntach o normalnej wilgotności, średnica pni 60 cm, grunt kat. III-IV, -mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków, zagajniki gęste powyżej 60% powierzchni, -mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków, zagajniki rzadkie od 10% do 30% powierzchni, -wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport dłużyc na odległość do 2 km, -wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport karpiny na odległość do 2 km, - wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport gałęzi na odległość do 2 km, 3. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) -usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) za pomocą spycharek, grubość warstwy do 15 cm,-roboty ziemne wykonywane koparkami zgarniakowymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, koparką o pojemności zgarniaka do 0,60 m3 w gruncie kat. I-II transport samochodami do 5t- odwóz humusu, 4. Wykonanie wykopów -wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład., koparką o poj. łyżki do 0,60 m3 głębokość wykopu do 3,00m w gruncie kat. III- IV, -roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, koparką o pojemności łyżki 0,60m3 w gruncie kat. III-IV, transport samochodami do 5t 5.Rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych -rozbiórka nawierzchni z mas miner.- bitum., grubość nawierzchni 4 cm, -wywóz urobku z frezowania nawierzchni bitumicznej z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport gruzu samochodem samowyładowczym na odległość 1km, 6. Wykonanie nasypów -formowanie nasypów spycharkami, nasypów o wysokości do 3,0m w gruncie kat. I-II, spycharką gąsienicową o mocy 74kW, pospółka z dokopu., - zagęszczanie nasypów walcami, walcami samojezdnymi wibracyjnymi 5t, grunt sypki kat. I-III, -formowanie nasypów spycharkami z gruntu pochodzącego z wykopów, nasypów o wysokości do 3,0m w gruncie I-II, spycharką gąsienicową o mocy 74kW, -ręczne formowanie poboczy o gr. 5 cm, kategoria gruntu I-II, pospółka z dokopu., -transport wody beczkowozem na odległość do 1 km, napełnienie beczkowozu z wodociągu, beczkowóz o poj. do 3000 dm3. 7. Przepusty pod koroną drogi -oczyszczenie ścianek czołowych przepustów przy użyciu szczotek stalowych, -wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, krata mała- wymiary elementów 90x60x10 cm, umocnienie skarp przepustów, - oczyszczenie przepustów z namułu, średnice przepustów 0,5m, 8. Podbudowa z kruszywa naturalnego - podbudowa z kruszyw naturalnych, warstwa dolna grubości 20 cm, 9. Nawierzchnie żwirowe - nawierzchnie żwirowe na zjazdach, warstwa dolna grubości 10 cm, - nawierzchnie żwirowe na zjazdach, warstwa górna grubości 8 cm, 10. Nawierzchnie z betonu asfaltowego - nawierzchnie z betonu asfaltowego dla KR-1 (warstwa wiążąca)- grubość warstwy po zagęszczeniu 5cm, samochód samowyładowczy 5-10t., - nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, 11. Humusowanie i obsianie skarp -humusowanie i obsianie skarp- humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 5 cm, 12. Oznakowanie pionowe - pionowe znaki drogowe- zdjęcie znaków lub drogowskazów zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, -rozebranie słupków do znaków- zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, -pionowe znaki drogowe- słupki z rur stalowych o 70 mm, - pionowe znaki drogowe, drogowskazy jednoramienne o pow. ponad 0,3 m2, zgodnie z projektem organizacji ruchu, 13. Zjazdy na przyległe działki oraz na skrzyżowaniach - wykopy i przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi pod zjazdy, koparki o poj. 2,25- 0,60 m3 , głębokość wykopu do 3m, kat. gruntu III-IV, - rozebranie przepustów rurowych, ścianki czołowe - rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicy 40cm, -rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe o średnicy 50cm, -rozebranie przepustów rurowych, rury betonowe o średnicy 60cm, -wywóz gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport gruzu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km, wywóz gruzu z rozbiórki ścianek czołowych oraz rur pod zjazdami, - przepusty rurowe pod zjazdami, elementy rury polietylenowe PEHD o 40 cm, - przepusty rurowe pod zjazdami, elementy rury polietylenowe PEHD o 50 cm, - przepusty rurowe pod zjazdami, elementy rury polietylenowe PEHD SN8 o 60 cm, - przepusty rurowe pod zjazdami, elementy ławy fundamentowe żwirowe, - zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli, w nasypach kolej. i drogowych ubijaki mechaniczne, kategoria gruntu. Dodatkowe uwarunkowania przedmiotu zamówienia: Pkt. 6.4.7 SST nr D-05.03.05 otrzymuje brzmienie: - grubość warstwy powinna być zgodna z grubością projektową, z tolerancją- 0%. - ustawienie dodatkowego oznakowania na końcu przebudowanego odcinka drogi sygnalizującego zmianę rodzaju nawierzchni. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia określony został w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. UWAGA: Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego to ROZLICZENIE KOSZTORYSOWE. Wszystkie dobrane typy materiałów i urządzeń bądź nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty specyfikacji czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp jakie przytoczono w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót należy traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy, z możliwością zastąpienia ich zamiennie innymi materiałami i urządzeniami co najmniej równorzędnymi, pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych oraz odpowiadają opisowi zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązani równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złożyły oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złożyły oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się jakiegokolwiek udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. 3. Kosztorysy ofertowe z zestawieniem wykazu materiałów wraz z cenami jednostkowymi. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności powodujących: 1) konieczność zmiany terminu realizacji spowodowanej: - realizacją zamówień dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia; 2) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawa korekty wartości przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu ofertowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brańsk ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk, sekretariat (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.