eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PN 2 /11/2009-WCT opracowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-18

Poznań: PN 2 /11/2009-WCT opracowanie
Numer ogłoszenia: 398814 - 2009; data zamieszczenia: 18.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk , ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.man.poznan.pl/pcss/public/komunikaty/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Naukowo-Badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 2 /11/2009-WCT opracowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dotyczącego reorganizacji pracy oddziałów klinicznych Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu oraz oddziałów chirurgii i oddziałów urazowo-ortopedycznych szpitali w województwie wielkopolskim pod kątem wykorzystania telemedycznych systemów informatycznych. Opracowanie powinno być wykonane na podstawie wyników przeprowadzonych przez Wykonawcę analiz faktycznego stanu rzeczy istniejącego w szpitalach wyznaczonych przez Zamawiającego do realizacji projektu pt. Wielkopolskie Centrum Telemedycyny, o którym mowa poniżej, oraz uwarunkowań zewnętrznych. Zakres niezbędnych analiz został określony w części IV SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przekazał mu zarówno samo opracowanie jak i wyniki analiz. Opracowanie musi zawierać elementy składowe (części tematyczne), wskazane w części IV SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, tj.: a) oświadczenia z art 22 i art 24 zgodnie z załącznikami nr 3 i 4 do oferty, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c) w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi złożyć wykaz usług - zgodnie z par. 1 ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U.06.87.605) - wykonanych albo wykonywanych przez niego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; ze względu na wielkość zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) zł brutto zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do oferty oraz załączenie min. jednego dokumentu (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzającego, że usługa ta została należycie wykonana, uwaga: 1. w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum wymagane jest złożenie takiego wykazu przez tego z członków konsorcjum, który będzie realizował przedmiot zamówienia; 2. przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie opracowania w zakresie wdrażania systemów informatycznych w ochronie zdrowia wspomagających proces leczenia w aspekcie medycznym, np. wdrażania systemów telemedycznych umożliwiających przekazywanie danych medycznych pomiędzy dwiema lub więcej jednostkami ochrony zdrowia, wdrażania szpitalnych systemów informatycznych i/lub wdrażania w szpitalach systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000. d) w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi złożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do oferty Ze względu na przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami o następujących umiejętnościach, wiedzy i doświadczeniu: 1. Kierownik zespołu Wyższe wykształcenie; doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej (dyrektor projektu lub kierownik projektu lub kierownik jednostki koordynującej projekt) w co najmniej 1 projekcie obejmującym wykonanie opracowania odpowiadającego rodzajem usłudze będącej przedmiotem zamówienia. 2. Ekspert ds. zarządzania Doświadczenie we wdrażaniu normy ISO 9001:2000 w jednostkach ochrony zdrowia o budżecie rocznym wynoszącym przynajmniej 50 mln zł brutto lub posiadanie certyfikatów/tytułów z zakresu zarządzania projektami (np. Prince2 lub równoważne) 3. Ekspert ds. analiz ekonomiczno-finansowych Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie analiz ekonomiczno-finansowych lub w zakresie prowadzenia działu ekonomiczno-finansowego jednostek służby zdrowia o wartości budżetu rocznego przynajmniej 50 mln zł brutto. 4. Ekspert ds. medycznych Wykształcenie wyższe medyczne w powiązaniu z wykształceniem w zakresie zarządzania ochroną zdrowia lub pokrewnym; doświadczenie w roli eksperta w pracach dotyczących projektowania i/lub wdrażania systemów informacyjnych w ochronie zdrowia. 5. Ekspert ds. prawnych Wykształcenie wyższe prawnicze; doświadczenie nabyte jako pracownik albo ekspert pracujący na rzecz jednostki służby zdrowia, która realizowała przynajmniej jeden projekt w zakresie dotyczącym wdrażania rozwiązań telemedycznych. 6. Ekspert ds. teleinformatycznych Wykształcenie wyższe informatyczne, matematyczne, telekomunikacyjne lub elektroniczne; doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań telemedycznych (uczestnictwo w roli kluczowego eksperta w co najmniej 1 projekcie mającym na celu wdrożenie rozwiązań telemedycznych zakończonym sukcesem, tj. wdrożone rozwiązane było użytkowane w praktyce przez co najmniej 3 lata lub jest użytkowane w praktyce w chwili obecnej). 7. Ekspert ds. dofinansowania Wykształcenie wyższe; doświadczenie w zakresie przygotowywania co najmniej jednego kompletu dokumentacji wnioskowej na podstawie której przyznano decyzję o dofinansowaniu beneficjenta z funduszy publicznych (krajowych bądź zagranicznych, w tym funduszy UE) dla projektów opracowania i wdrożenia albo zakupu i wdrożenia systemów informatycznych w zakresie ochrony zdrowia. Zamawiający dopuszcza, iż jeden pracownik posiada doświadczenie, wiedzę i umiejętności wymienione w dwóch lub więcej punktach powyżej. e) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.2 lit. a) - b), f) w przypadku jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych, do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, g) pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.2 lit. b) oraz e), uwaga: dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.man.poznan.pl/pcss/public/komunikaty/index.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu nr PL0382 pt. Wielkopolskie Centrum Telemedycyny: poprawa dostępności do specjalistycznych usług medycznych i jakości leczenia w Wielkopolsce. Projekt jest współfinansowany przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.