Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Bydgoszcz: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych, materiałów medycznych jednorazowego użytku
oraz pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 398870 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy , ul. Smukalska 251, 85-485 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3402301, faks 52 3402301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych, materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 1) Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 2) Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 3).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.16.00-6, 33.14.11.10-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających ofertę.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do właściwego rejestru i przedstawi na tę okoliczność dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz co najmniej 2 wykonanych/ wykonywanych dostaw o co najmniej takiej wartości jak wartość wykazana w składanej ofercie w niniejszym postępowaniu przetargowym oraz co najmniej 2 dokumenty (referencje, listy rekomendacyjne lub kserokopię faktury potwierdzoną za zgodność z oryginałem wraz z załączonym wyciągiem bankowym) potwierdzające, że dostawy te (wymienione w wykazie) zostały wykonane/są wykonywane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca przedstawi informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za lata od 2008r. do 2010r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz asortymentowo-ilościowy sporządzony w oparciu o dołączony do SIWZ - załącznik nr 2, na który składa się: pakiet nr 1 i/lub pakiet nr 2 i/lub pakiet nr 3 4. oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3, 4 i 5 5. wykaz dostaw - załącznik nr 7 6. informacja o sytuacji finansowej - załącznik nr 8 7. oświadczenie o dysponowaniu świadectwami dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim na wszystkie wykazane w załączniku nr 2, pakiet nr 1 - leki, preparaty, substancje farmaceutyczne i/lub pakiet nr 2 - materiały medyczne jednorazowego użytku i/lub pakiet nr 3 - pieluchomajtki i materiały opatrunkowe - załącznik nr 6 8. zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 9 9. zezwolenie/koncesję w przypadku prowadzenia apteki, hurtowni farmaceutycznej; 10. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika inaczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpo-bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Smukalska 251 85-485 Bydgoszcz I piętro pokój 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.01.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. leków, preparatów, substancji farmaceutycznych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 2).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego przy ul.Smukalskiej 251 w Bydgoszczy, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ (PAKIET nr 3).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie XIII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.