To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-15
Tarnobrzeg: Wykonanie projektu dla zadania pn. : 1. Odbudowa drogi powiatowej ul. Ocickiej nr drogi 1111 w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+003 - 0+828 oraz 0+866 - 3+033 wraz z odbudową przepustów w km 1+559 oraz w km 2+448 2. Odbudowa drogi gminnej ul. Ludowej nr drogi 122104 w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+060 - 0+567 3. Odbudowa drogi wewnętrznej ul. Lądowisko Jana Pawła II w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+000 - 0+600 wraz z odbudową przepustu w km 0+013
Numer ogłoszenia: 39895 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23817 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu dla zadania pn. : 1. Odbudowa drogi powiatowej ul. Ocickiej nr drogi 1111 w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+003 - 0+828 oraz 0+866 - 3+033 wraz z odbudową przepustów w km 1+559 oraz w km 2+448 2. Odbudowa drogi gminnej ul. Ludowej nr drogi 122104 w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+060 - 0+567 3. Odbudowa drogi wewnętrznej ul. Lądowisko Jana Pawła II w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+000 - 0+600 wraz z odbudową przepustu w km 0+013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie projektu dla zadania pn. : 1.Odbudowa drogi powiatowej ul. Ocickiej nr drogi 1111 w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+003 - 0+828 oraz 0+866 - 3+033 wraz z odbudową przepustów w km 1+559 oraz w km 2+448 ( Szkoda w infrastrukturze gminnej spowodowana przez intensywne opady deszczu, które wystąpiły w miesiącu lipcu 2011r ) 2.Odbudowa drogi gminnej ul. Ludowej nr drogi 122104 w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+060 - 0+567 ( Szkoda w infrastrukturze gminnej spowodowana przez intensywne opady deszczu, które wystąpiły w miesiącu lipcu 2011r ) 3.Odbudowa drogi wewnętrznej ul. Lądowisko Jana Pawła II w miejscowości Tarnobrzeg w km 0+000 - 0+600 wraz z odbudową przepustu w km 0+013 ( Szkoda w infrastrukturze gminnej spowodowana przez intensywne opady deszczu, które wystąpiły w miesiącu lipcu 2011r ) 1. Przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa winna spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. Dokumentacja projektowa musi być opracowana zgodnie z: a.Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 r., Nr 0 poz. 462), b.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 z. późn. zm.), c.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), d. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010 Nr 243.poz. 1623 z późn. zm.), e. Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2086 z późn. zm.), f.Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.1999.43.430 z późn. zm.) g.Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U.2000.63.735 z późn. zm.) h.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126), i.Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, j.Ustawą Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r.( Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm. ), k.Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. Nr 25 z 2008, poz. 150 z późn. zm.), l.Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.), ł.Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz. 1227 (z późn. zm.), m. Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 (z późn. zm.), n.Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. nr 102 poz. 651 (z późn. zm.), o.Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 (z późn. zm.), p.Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r., w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych orz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 (z późn. zm.), r. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 1999 r. Nr 30, poz. 297), s.Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępniania tych baz (Dz. U. z 2001 r. Nr 78, poz. 837). t.Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 1998 r. Nr 126, poz. 839 (z późn. zm.), u.Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579 (z późn. zm.), w.Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 3 października 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakimi powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno - inżynierskie (Dz. U. z 2005 r. Nr 201, poz. 1673 (z późn. zm.). 2. Zakres rzeczowy opracowań dokumentacyjnych : 2.1.W zakresie odbudowy ulicy Ocickiej w km 0+003 - 0+826 oraz 0+866 - 3+033 dokumentacja projektowa powinna uwzględniać: w km 0+003 - 0+828 oraz w km 0+866 - 2+100 1.Wykonanie odwodnienia ( w tym kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami i wpustami ściekowymi) 2.Wykonanie krawężnika betonowego 3. Wykonanie zjazdów do posesji 4. Wykonanie remontu warstw konstrukcyjnych nawierzchni 5. Wykonanie przepustu wraz z ściankami oporowymi pod drogą w km 1+559 w km 2+100 - 3+033 1. Wykonanie remontu warstw konstrukcyjnych nawierzchni 2. Wykonanie poboczy z materiału kamiennego 3. Odmulenie rowów przydrożnych (w razie konieczności) 4. Wykonanie zjazdów i przepustów pod zjazdami wraz ze ściankami czołowymi 5. Wykonanie przepustu wraz z ściankami oporowymi pod drogą w km 2+448 2.2. W zakresie odbudowy ulicy Ludowej w km 0+060 - 0+567 dokumentacja projektowa powinna uwzględniać: 1. Wykonanie remontu warstw konstrukcyjnych nawierzchni 2. Wykonanie utwardzenia poboczy materiałem kamiennym 3. Wykonanie zjazdów do posesji 4.Wykonanie barier energochłonnych na długości 60 m 5. Wykonanie elementów odwodnienia (w razie konieczności) 2.3. W zakresie odbudowy ulicy Lądowisko Jana Pawła II w km 0+000 - 0+600 dokumentacja projektowa powinna uwzględniać: 1. Wykonanie odwodnienia (w tym kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami i wpustami ściekowymi) 2. Wykonanie remontu warstw konstrukcyjnych nawierzchni 3. Wykonanie krawężnika betonowego 4. Wykonanie zjazdów do posesji 5. Wykonanie przepustu wraz z ściankami oporowymi pod drogą w km w km 0+013 6. Wykonanie utwardzenia poboczy materiałem kamiennym 3. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a.Wykonanie wywiadu niwelacyjnego i innych badań terenowych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, b.Sporządzenie mapy do celów projektowych, w tym map sytuacyjno - wysokościowych w zakresie niezbędnym do celów projektowych. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej, c.Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej-jeżeli zajdzie taka potrzeba. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej-jeżeli zajdzie taka potrzeba. d.Wykonanie dokumentacji hydrologicznej-jeżeli zajdzie taka potrzeba. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej e.Sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji drzew i krzewów do usunięcia w zakresie niezbędnym do przygotowania wniosku o wydanie stosownego zezwolenia w tej sprawie (o ile zajdzie taka potrzeba). Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF, dwg), f.Opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5 kpl w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF i dwg.), g.Opracowanie projektów wykonawczych we wszystkich branżach. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 4 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF i dwg.), h.Opracowanie rozwiązań projektowych dotyczących likwidacji wszystkich kolizji z uzbrojeniem technicznym terenu - nadziemnym i podziemnym, a także zjazdów, podjazdów, itp., odpowiednio wyprofilowanych uwzględniających likwidację barier komunikacyjnych. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 6 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF i dwg), i.Opracowanie projektu zmiany stałej organizacji ruchu (o ile zajdzie taka potrzeba) wraz z wymaganymi prawem opiniami i decyzją zatwierdzającą wydaną przez właściwy organ zarządzający ruchem. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 4 kpl. w wersji papierowej i 2 kpl w wersji elektronicznej (w formacie PDF i dwg), j.Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF i dokument programu Word), k.Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 5 kpl w wersji papierowej i 2 kpl. w wersji elektronicznej (w formacie PDF i dokument programu Word), l.Sporządzenie przedmiarów robót dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową (na cały zakres oraz w rozbiciu na roboty objęte dofinansowaniem oraz roboty nie objęte dofinansowaniem). Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF , ath. i dokument programu Word), m.Sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową (na cały zakres oraz w rozbiciu na roboty objęte dofinansowaniem oraz roboty nie objęte dofinansowaniem). Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF , ath. i dokument programu Word), n.Wykonanie i opracowanie pomiarów natężenia ruchu z określeniem struktury rodzajowej i kierunkowej-jeżeli zajdzie taka potrzeba. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej (w formacie PDF i dokument programu Word), o.Sporządzenie wykazu reperów i wersję elektroniczną współrzędnych geodezyjnych dla celów obsługi geodezyjnej budowy. Minimalna ilość egzemplarzy opracowania - 2 kpl. w wersji papierowej i elektronicznej, p.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację inwestycji, q.Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych budowy, przebudowy i zabezpieczenia urządzeń infrastruktury technicznej, opinii, decyzji oraz innych uzgodnień wymaganych rozwiązaniami projektowymi, r.Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów kolidujących z realizacją zamierzenia inwestycyjnego - o ile zajdzie taka potrzeba, s.Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku o uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji w zakresie wymaganym przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska (wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów stanowiących wymagane załączniki do tego wniosku) - o ile zajdzie taka potrzeba, t.Przygotowanie w imieniu Zamawiającego wniosku o uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w zakresie całej inwestycji będącej przedmiotem zamówienia (wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów stanowiących wymagane załączniki do tego wniosku), u.Formułowanie odpowiedzi zadawane przez Wykonawców, a także zainteresowanych stron w trakcie trwania postępowania o zamówienie publiczne i w trakcie prac, którego przedmiotem będzie realizacja robót wg dokumentacji projektowej, która stanowi przedmiot zamówienia, v.Sporządzenie jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach i w całym zakresie robót objętych dokumentacją projektową - o ile zgłosi Zamawiający taką potrzebę, w.Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową do momentu ich zakończenia i podpisania przez komisję protokołu odbioru końcowego tych robót. UWAGA: WSZYSTKIE OPRACOWANIA NALEŻY PRZYGOTOWAĆ ODDZIELNIE DLA KAŻDEJ ULICY. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( Dz.U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.) 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Wykonana dokumentacja będzie branżowo wzajemnie skoordynowana technicznie i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. Posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 20 ustawy Prawo budowlane, podpisane przez projektantów i sprawdzających odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć. Wykonawca dołączy do projektu wykonawczego komplet kopii wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnień projektantów i sprawdzających oraz aktualnych zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wszelkie kopie dokumentów zamieszczonych w dokumentacji projektowej będą poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.Wykonawca w opracowaniu projektowym zastosuje nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień z uwzględnieniem rozporządzenia Komisji WE nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. Wykonawca w terminie wskazanym przez organ wydający decyzje formalno-prawne wniesie ewentualne poprawki, uzupełnienia czy wyjaśnienia wskazane w postanowieniu organu.W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Projektant zobowiązuję się do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami art. 29 , art. 30 i art. 31 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zm..) W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów (tylko w przypadku określonym w ustawie) , wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, dopuści rozwiązania równoważne...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tarnobrzeskie Biuro Usługowo-Inżynierskie KONTRAKT, Pl.Tysiąclecia 4/9, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34440,00
Oferta z najniższą ceną: 34440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175890,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego - system oddymiania, oświetlenie awaryjne" - etap II
- Zakup i dostaw leku onkologicznego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Modern. pomieszczeń CKZ w ramach proj. pn.: "Poprawa jakości nauczania w ZS w Gorzycach poprzez dostosowanie pomieszczeń i doposażenie CKZ pod potrzeby Motoryzacji - Reg. Intel. Spec. Woj. Podkarp."
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla inwestycji na działce nr ewid. 814/5 obręb 1 w Kargowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy dróg gminnych w miejscowości Zaczernie wraz z budową mostu na rzece Czarna w m. Zaczernie w ramach zadania pn. "Rozbudowa dróg w Zaczerniu".
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla: "Przebudowa odcinków drogi powiatowej nr 1279N Kisielice - Biskupiec"
- "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy dróg na terenie Gminy Staroźreby"
- Wykonanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę: "Budowa obiektów pełniących funkcję garażowe oraz magazynowo - warsztatowe z zapleczem socjalnym dla OD w Łowiczu". Opcja - nadzór autorski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.