Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-04
Przemyśl: Dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 398960 - 2014; data zamieszczenia: 04.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Jaja Pakiet II. Pieczywo Pakiet III. Mrożonki Pakiet IV. Wyroby garmażeryjne świeże Pakiet V. Ryby mrożone i przetwory rybne Pakiet VI. Artykuły delikatesowe Pakiet VII. Nabiał Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.7) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 20% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy. Ponadto w przypadku dokonania zmian organizacji żywienia, skutkujących zamknięciem kuchni szpitalnej Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca nie ma prawa do naliczenia Zamawiającemu kary umownej z tytułu odstąpienia od umowy ani kierować do Zamawiającego innych roszczeń związanych z wcześniejszym rozwiązaniem umowy, za wyjątkiem żądania wynagrodzenia za zrealizowaną część umowy. Warunki dostaw: Artykuły żywnościowe, będące przedmiotem postępowania, dostarczane do Zamawiającego muszą posiadać okres przydatności do spożycia nie krótszy niż dwie trzecie całkowitego jego okresu. Przedmiot zamówienia winien być oznakowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2014 r., poz. 669) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.). Kartony z dostarczonymi rybami mrożonymi i rybami w konserwie muszą być zamknięte, opatrzone metką papierową zawierającą zapis daty i godziny produkcji, oraz pieczęć producenta. Ponadto w przypadku ryb mrożonych, każda dostarczona partia winna posiadać podaną datę zamrożenia. Do obowiązków Dostawcy ponadto należy: Dostarczanie asortymentu zgodnie z ofertą. Transport dostarczanego asortymentu do siedziby Zamawiającego, przy użyciu pojazdu odpowiednio przystosowanego do przewożenia żywności, zgodnie z obowiązującymi normami. Odbiór towaru odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami umowy w tym zakresie oraz w oparciu o kartę kontroli przyjęcia towaru (monitorowanie CCP1), stosowaną przez Zamawiającego. Wzór Karty kontroli stanowi załącznik Nr 1 do Projektu umowy (załącznika Nr 5 do SIWZ). Ryby mrożone oraz warzywa mrożone winny być przewożone specjalistycznymi środkami transportu, posiadającymi konstrukcję i wyposażenie odpowiednie do rodzaju przewożonych artykułów (odpowiednio przystosowanymi, zapewniającymi zachowanie właściwej dla mrożonego produktu temperatury)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.81.10.00-6, 03.14.25.00-3, 15.89.43.00-4, 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, - zezwolenie Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii lub zezwolenie Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (właściwej dla siedziby Wykonawcy) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu artykułami żywnościowymi (jeśli dotyczy).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Etykiety oferowanego asortymentu (dotyczy Pakietów nr IV i V)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zezwolenie Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub zezwolenie Powiatowego Lekarza Weterynarii lub zezwolenie Terenowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (właściwej dla siedziby Wykonawcy) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu artykułami żywnościowymi (W przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę), (jeśli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen przez cały okres obowiązywania umowy, przy czym strony dopuszczają zmiany cen w sytuacji spowodowanej zmianami stawki podatku VAT, gdzie zmianie ulegnie wartość brutto oferty i stawka VAT, wartość netto pozostaje bez zmian. 2W przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na każdym etapie obowiązywania umowy. Waloryzacja cen spowodowana zmianami stawki podatku VAT nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy uzasadniający zmianę ceny, poparty szczegółową kalkulacją po jego akceptacji przez drugą stronę umowy, w formie pisemnego aneksu do umowy. Zmiana ta nastąpi począwszy od następnej dostawy po wejściu w życie aktu prawnego zmieniającego, stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala lub za pośrednictwem poczty.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I. Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 10.000 - 13.000 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Jakość produktu - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II. Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Wartość szacunkowa (bez VAT): 33.000 - 37.000 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III. Mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7.000 - -11.000 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV. Wyroby garmażeryjne świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6.000 - 9.000 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 10
- 3. Teremin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V. Ryby mrożone i przetwory rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14.000 - 18.000 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.31.10.00-2, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 10
- 3. Teremin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI. Artykuły delikatesowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69.000 - 75.000 PLN.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII. Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy artykułów delikatesowych, mleka i jego przetworów oraz innych artykułów żywnościowych. Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75.000 - 85.000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Dostawa i dzierżawa zadaszenia lodowiska mobilnego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- WDROŻENIE USŁUG W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PODNIESIENIA POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W UM PRZEMYŚL
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.