eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomBieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2009 w podziale na trzy zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Bytom: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2009 w podziale na trzy zadania.
Numer ogłoszenia: 39898 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdzim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w roku 2009 w podziale na trzy zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Bytom w roku 2009 - na wskazanie Zamawiającego, w cenach jednostkowych, obejmujące następujące zadania : Zadanie nr 1 bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w roku 2009 w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu, Zadanie nr 2 bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w roku 2009 w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki, Zadanie nr 3 bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Bytom. 2. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót, założenia do kalkulacji cen jednostkowych oraz wzór umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne ilości robót do wykonania: a/ dla Zadania nr 1 oraz dla Zadania nr 2 Lp. Rodzaj robót Orientacyjna ilość robót Jednostka miary 1 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 245,00 t 2 mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm 1000,00 m2 3 mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 4 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm w-wa wiążąca 1000,00 m2 5 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej ( w-wa wiążąca) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 6 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 4 cm 1000,00 m2 7 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 8 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 4 cm 1000,00 m2 9 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 10 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 4 cm 1000,00 m2 11 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 12 cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości do 5 cm 5000,00 m 13 cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości do 6-10 cm 5000,00 m 14 frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 10000,00 m2 15 frezowanie nawierzchni bitumicznej za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 10000,00 m2 16 ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszankę mineralno-asfaltową 1000,00 t 17 mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszankę mineralno-asfaltową 1000,00 t 18 wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 200,00 t 19 regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 50 szt 20 regulacja pionowa krat włazów kanałowych 14 szt 21 regulacja pionowa krat studzienek teletechnicznych 11 szt 22 regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 9 szt 23 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 500,00 t 24 wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 100,00 t 25 plantowanie poboczy 200,00 m2 26 wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej 500,00 m 27 rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm z odzysku na ławie betonowej zwykłej 200,00 m 28 rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm z wymianą na nowy na ławie betonowej zwykłej 100,00 m 29 wyrównanie (uzupełnienie) istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym o grubości w-wy do 10 cm 50,00 m3 30 mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20 cm 500,00 m2 31 mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na każde następne 5 cm głębokości ponad głębokość 20 cm 500,00 m2 32 mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 12 cm 500,00 m2 33 mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) za każdy następny 1 cm grubości ponad 12 cm 500,00 m2 34 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 250,00 m2 35 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 250,00 m2 36 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14 cm z odzysku 300,00 m2 37 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 18 cm z odzysku 120,00 m2 38 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej 10 cm z odzysku 200,00 m2 39 ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10 cm 500,00 m2 40 rozebranie obrzeży betonowych 8x30cm 500,00 m 41 ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce piaskowej 500,00 m b/ dla Zadania nr 3 Lp. Rodzaj robót Orientacyjna ilość robót Jednostka miary 1 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej 245,00 t 2 mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm 1000,00 m2 3 mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 4 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 4 cm w-wa wiążąca 1000,00 m2 5 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej ( w-wa wiążąca) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 6 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 4 cm 1000,00 m2 7 ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 8 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 4 cm 1000,00 m2 9 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 10 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 4 cm 1000,00 m2 11 mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 1000,00 m2 12 cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości do 5 cm 5000,00 m 13 cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości do 6-10 cm 5000,00 m 14 frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm 10000,00 m2 15 frezowanie nawierzchni bitumicznej za każdy następny 1 cm grubości ponad 4 cm 10000,00 m2 16 ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszankę mineralno-asfaltową 1000,00 t 17 mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszankę mineralno-asfaltową 1000,00 t 18 wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 200,00 t 19 regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 50 szt 20 regulacja pionowa krat włazów kanałowych 50 szt 21 regulacja pionowa krat studzienek teletechnicznych 39 szt 22 regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 50 szt 23 remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 500,00 t 24 wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 100,00 t 25 plantowanie poboczy 2000,00 m2 26 wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej 1400,00 m 27 rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm z odzysku na ławie betonowej zwykłej 200,00 m 28 rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm z wymianą na nowy na ławie betonowej zwykłej 100,00 m 29 wyrównanie (uzupełnienie) istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym o grubości w-wy do 10 cm 50,00 m3 30 mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20 cm 500,00 m2 31 mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na każde następne 5 cm głębokości ponad głębokość 20 cm 500,00 m2 32 mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 12 cm 500,00 m2 33 mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) za każdy następny 1 cm grubości ponad 12 cm 500,00 m2 34 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 250,00 m2 35 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 250,00 m2 36 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14 cm z odzysku 300,00 m2 37 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 18 cm z odzysku 120,00 m2 38 rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej 10 cm z odzysku 200,00 m2 39 ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10 cm 500,00 m2 40 rozebranie obrzeży betonowych 8x30cm 500,00 m 41 ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce piaskowej 500,00 m Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego przetargu winien wnieść wadium w następującej wysokości: - dla Zadania nr 1 - 80.000,00 zł, - dla Zadanie nr 2 - 80.000,00 zł, - dla Zadanie nr 3 - 80.000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (nazwa i numer postępowania oraz numer zadania), c) kwotę gwarancji, d) okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), e) oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i/lub ust. 5 ustawy. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731 z podaniem nazwy niniejszego zamówienia oraz numeru zadania, którego wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 14 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Wadium wniesione inaczej niż w pieniądzu (oryginał dokumentu wadialnego) Zamawiający wydaje (przesyła) Wykonawcom za potwierdzeniem odbioru.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do przetargu: a. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej 2.500.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., Nr 5, poz. 42 z późń. zm.); c. Wykonawca winien dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w szczególności : - co najmniej jednym walcem statycznym, - co najmniej jednym rozściełaczem masy bitumicznej, - co najmniej jednym kotłem do produkcji asfaltu lanego, - co najmniej jedną frezarką do nawierzchni bitumicznej. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), 2. oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt b) - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt a) - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie roboty poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, (załącznik nr 6 do SIWZ ), 8. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (zgodnie z warunkiem określonym w cz. IV pkt 2 ppkt c) - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, (załącznik nr 7 do SIWZ). albo - jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów: 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkami niniejszej SIWZ Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom ul. Smolenia 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 II pietro, pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w roku 2009 w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w roku 2009 w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w roku 2009 w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach gminnych w roku 2009 w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Bytom..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bieżące utrzymanie (remonty) nawierzchni jezdni na drogach powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Bytom..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.