eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiązownicaUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 820 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wiązownica.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Wiązownica: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 820 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wiązownica.
Numer ogłoszenia: 398990 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382090 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 820 000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wiązownica..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 820 000,00 PLN. (sł: jeden milion osiemset dwadzieścia tysięcy złotych) przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wiązownica. SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Kredyt długoterminowy w wysokości 1.820.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wiązownica. 2. Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji w1 transzy w kwocie 1.820.000 PLN w nieprzekraczającym terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 3. Okres kredytowania - 47 miesięcy. 4. Okres karencji w spłacie kapitału - 10 miesięcy ( tj. do 31.10.2011). 5. Spłata kredytu w 36 ratach miesięcznych, płatnych ostatniego dnia miesiąca w wysokości: I rata w kwocie 35 000 PLN i 35 równych rat w kwocie po 51 000 PLN, przy czym - I rata płatna na koniec listopada 2011 r. - ostatnia rata płatna na koniec października 2014r. 6. Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu płatna ostatniego dnia miesiąca. 7. Oprocentowanie kredytu w skali roku, według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa, powiększona o stałą marżę banku: - stopa bazowa - zmienna stawka WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów międzybankowych) - marża stała dla całego okresu kredytowania. 8. Dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 1M w wysokości 3,61% z dnia 23 listopada 2010 r. 9. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10. Kredytobiorca winien zagwarantować możliwość przedterminowej spłaty części lub całości zadłużenia z tytułu kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Kredytującego (Banku) o zamiarze dokonania takiej spłaty. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 11. Kredyt pobrany będzie jednorazowo w terminie 3 dni od daty podpisania umowy. 12. Wysokość prowizji za uruchomienie kredytu określona jest w procentach w stosunku do podjętej kwoty kredytu. 13. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych prowizji związanych z udzieleniem kredytu, za wyjątkiem prowizji za uruchomienie kredytu, ujętej w kalkulacji ceny oferty. 14. Przy naliczaniu odsetek przyjmujemy rok obejmujący 365/366 dni w roku przestępnym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING Bank Śląski S.A.Oddział w Rzeszowie, ul. Dworskiego 39, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252828,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196028,91

  • Oferta z najniższą ceną: 196028,91 / Oferta z najwyższą ceną: 196028,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.