eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu dla minimum 26 osób dostosowanego do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Zespołu Szkół imienia Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-04

POZYCJA 39899

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grodzisk Mazowiecki: zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu dla minimum 26 osób dostosowanego do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Zespołu Szkół imienia Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatu Grodziskiego, do kontaktów: Krzysztof Lenc tel. ( 0-22) 724-05-01 wew. 202, e-mail: zpstargrmaz@wp.pl, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, fax 022 7243049, e-mail: starostwo@powiat-grodziski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-grodziski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: ul. Kościuszki 32 pokój nr 18 kod 05-825 Grodzisk Mazowiecki Krzysztof Lenc tel. ( 0-22) 724-05-01 wew. 202, e-mail: zpstargrmaz@wp.pl,, Krzysztof Lenc i Naczelnik Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu Pani Lidia Abramczyk, ul. Kościuszki 32, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. ( 0-22) 724-05-01 wew. 202; wew. 213, fax ( 0-22) 724-30-49, e-mail: e-mail: zpstargrmaz@wp.pl, www.powiat-grodziski.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Notarialna Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna, Notariusz Beata Kuczyńska, Piotr Kuczyński, ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzsik Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. ( 0-22) 755-57-69, fax ( 0-22) 755-57-69, e-mail: 0, o. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu dla minimum 26 osób dostosowanego do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Zespołu Szkół imienia Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zespół Szkół imienia Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu dla minimum 26 osób dostosowanego do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich dla potrzeb Zespołu Szkół imienia Hipolita Szczerkowskiego 21 przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim. (CPV: 34.12.10.00-1) Autobus musi spełniać wymogi techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. Nr 32 z 2003 roku poz. 262) oraz przepisów ruchu drogowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca złoży zamawiającemu dane techniczne zaproponowanego autobusu wraz z wyciągiem ze śwaidectwa homologacji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa kompletnego autobusu wraz z dokumentami gwarancyjnymi, z instrukcją obsługi i świadectwem homologacji oraz z aktualnym pakietem ubezpieczenia w zakresie OC,AC i NW ważnym przez rok do Zespołu Szkół imienia Hipolita Szczerkowskiego przy ulicy Kilińskiego 21 w Grodzisku Mazowieckim 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.000,0 złotych Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BPH S.A. O/Grodzisk Mazowiecki konto Nr 14 1060 0076 0000 3310 0003 5096 do dnia 22.08.2006 roku. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. \Prawo zamówień publicznych\ (Dz. U. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami) oraz spełniający następujące warunki minimalne: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i oso-bami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. wykonali w okresie ostatnich trzech lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie dostawy autobusów o zbliżonym charakterze i wartości ( podanie adresu i kosztów dostawy), 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie cało-ści inwestycji lub zdolności kredytowych potwierdzonym stosownym zaświadczeniem z banku 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w\w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ), - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie gdy występuje taki przypadek, - wypełniony i podpisany projekt umowy ( załącznik Nr 2 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 [na formularzu ofertowym - załącznik Nr 3 do SIWZ]; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]., - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dosta-wom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, (wg zał. nr 4 do SIWZ), - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - dane techniczne zaproponowanego autobusu, - ksero dowodu wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 12:30, w siedzibie zamawiającego w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki nr 30, pokój nr 3 w sali konferencyjnej na parterze.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia 28.07.2006 roku 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.