Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-25
Wągrowiec: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z kreatywnego przedsiębiorczego myślenia w ramach Projektu: Przyszły absolwent bezkonkurencyjny na rynku pracy - zajęcia wyrównawcze, dodatkowe i praktyki zawodowe dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego z terenu Powiatu Wągrowieckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 39902 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 15, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680531, faks 067 2627888.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.pl, www.bip.wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z kreatywnego przedsiębiorczego myślenia w ramach Projektu: Przyszły absolwent bezkonkurencyjny na rynku pracy - zajęcia wyrównawcze, dodatkowe i praktyki zawodowe dla młodzieży szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego z terenu Powiatu Wągrowieckiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych z kreatywnego przedsiębiorczego myślenia łącznie dla 91 uczniów szkół ponadgimnazjalnych kształcenia zawodowego na poziomie technikum i zasadniczej szkoły zawodowej. Rekrutację uczniów na zajęcia przeprowadzono w miesiącu październiku 2008 r. Struktura grupy: Zajęcia dodatkowe będą prowadzone w 13 grupach liczących 7 uczniów każda z podziałem na grupy uczniów klas zawodowych i technikum. Miejsce realizacji zajęć: - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Gołańczy - 1 grupa uczniów technikum i 3 grupy uczniów klas zawodowych, - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Wągrowcu - 5 grup uczniów technikum, 2 grupy uczniów klas zawodowych, - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wągrowcu - 2 grupy z uczniów technikum Sposób realizacji zajęć - Etap I - przeprowadzenie w trybie stacjonarnym 81 godzin lekcyjnych zajęć, - Etap II - organizacja i przeprowadzenie konkursów na szczeblu szkolnym i powiatowym. Etap I będzie prowadzony w trzech w/w szkołach ponadgimnazjalnych. Etap II będzie prowadzony w trzech w/w szkołach podnadgimnazjalnych (konkursy na szczeblu szkoły wyłaniające po jednej grupie uczniów klas zawodowych i jednej technikum), następnie w Starostwie Powiatowym w Wągrowcu (konkursy na szczeblu powiatu wyłaniające zwycięską grupę zasadniczej szkoły zawodowej i zwycięską grupę technikum). Szkoła udostępni sale lekcyjne z dostępem do Internetu i wyposażonych w 8 stołów i krzeseł nieodpłatnie. Sprzęt i oprogramowanie niezbędne do prowadzenia zajęć zapewni Wykonawca. Sprzęt wykorzystywany do zajęć nie może być własnością szkoły, w której prowadzone będą zajęcia dodatkowe. Wykonawca będzie współpracował w sprawach organizacyjnych z powołanymi w każdej szkole Koordynatorami ds. zajęć dodatkowych z kreatywnego przedsiębiorczego myślenia i będzie zobowiązany do przestrzegania zasad promocji i sprawozdawczości unijnego źródła dofinansowania. Program zajęć powinien obejmować materiał pozwalający na rozwój kreatywnego myślenia i przygotowujący uczniów do efektywnego funkcjonowania w gospodarce rynkowej. Każda z 13 grup (91 uczniów) biorących udział w etapie I i II (eliminacje na szczeblu szkoły) musi mieć zapewnione nieodpłatne: - materiały do zajęć, - w pełni wyposażone w sprzęt komputerowy i oprogramowanie jednoosobowe stanowisko pracy na zajęcia stacjonarne, - uczestnictwo w zajęciach w ilości 81 godzin lekcyjnych, - udział w eliminacjach na poziomie szkoły, - po zakończeniu 81 godzin otrzymanie zaświadczenia o ukończeniu zajęć dodatkowych z kreatywnego przedsiębiorczego myślenia. Każda z 6 grup (42 uczniów) biorących udział w konkursie na szczeblu powiatu, w etapie II, musi mieć zapewnione nieodpłatne: - materiały do rozwiązania zadania konkursowego, - uczestnictwo w konkursie na szczeblu powiatowym, - weryfikacje i ocenę prac konkursowych przez zespół sędziów, - nagrody dla zwycięskich drużyn.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują kadrą dydaktyczną o odpowiednich kwalifikacjach, tj.: wszystkie osoby, które będą prowadziły zajęcia powinny posiadać przygotowanie pedagogiczne, b) dysponują mobilnym sprzętem komputerowym: minimum dwiema pracowniami, z których każda składa się z 7 stanowisk komputerowych dla uczniów i jednego dla prowadzącego (komputery przenośne z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia zajęć, projektora, osprzętu niezbędnego dla utworzenia sieci, itp.) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ). 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia pedagogiczne. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (druk stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ). 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 3 - Potencjał techniczno-dydaktyczny - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 15, pok. 13a (Kancelaria Ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków własnych Powiatu Wągrowieckiego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
- Szkolenia z cyberbezpieczeństwa dla kadry zarządzającej, działu IT, działu ochrony danych osobowych i pracowników Starostwa oraz przeprowadzenie testów socjotechnicznych
- Organizacja kursów/szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "ZSCKR Oleszyce wspiera uczniów"
- Organizacja konferencji pn. "Młodzi cyfrowi. Współczesne zagrożenia dla pokoleń Z i Alfa"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.