To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Kielce: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont -adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Kilińskiego 12a na potrzeby Placówki Terenowej KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim..
Numer ogłoszenia: 399040 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171029 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont -adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Kilińskiego 12a na potrzeby Placówki Terenowej KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.CZĘŚĆ OGÓLNA. Przedmiotem postępowania jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Remont -adaptacja pomieszczeń biurowych w budynku Nadleśnictwa w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Kilińskiego 12a na potrzeby Placówki Terenowej KRUS w Ostrowcu Świętokrzyskim. Roboty remontowe obejmują klatkę schodową i pomieszczenia: na parterze ( 1 pomieszczenie) i na I piętrze ( 14 pomieszczeń, korytarz) o łącznej powierzchni 222,09 m2. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem będą wykonywane w budynku pełniącym funkcję biurowo-mieszkalną, przy czym do części mieszkalnej prowadzą odrębne wejścia i klatki schodowe. Część mieszkalna budynku nie połączona jest funkcjonalnie z częścią biurową. Zakres robót obejmuje: -wymianę sieci elektrycznej, -wykonanie instalacji oświetleniowej, -wykonanie okablowania strukturalnego, -wykonanie instalacji: systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu przeciwpożarowego, -wykonanie instalacji zasilania klimatyzatora, -wymiana stolarki drzwiowej, -rozebranie starych i postawienie nowych ścianek działowych, -malowanie pokoi biurowych, klatki schodowej i korytarzy, -renowacja i malowanie istniejącej drewnianej stolarki, -malowanie grzejników i pionów c.o., rur wodociągowych i gazowych, parapetów zewnętrznych, -układanie wykładzin podłogowych, -układanie posadzek z płytek (GRES), -licowanie ścian płytkami kamionkowymi (GRES), -montaż instalacji wodnych i kanalizacyjnych. zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru: instalacji elektrycznych i robót budowlanych. 2.CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt wykonawczy wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru: instalacji elektrycznych i robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące Dodatek Nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest przedmiar robót i kosztorys nakładczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru: instalacji elektrycznych i robót budowlanych. 2.1 Wykonawca do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.). 2.2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanych w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. 2.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia techniczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.4 W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. 2.5 Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania wodomierza oraz podliczników energii elektrycznej w miejscach poboru prądu ustalonych z Zamawiającym i ponoszenia kosztów z tym związanych oraz bieżących opłat wg ich wskazań. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu Zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.krus.gov.pl i może być przekazywany nieodpłatnie Wykonawcom w formie elektronicznej - email lub płyta CD..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65236.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "DEMAX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "DEMAX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe DEMAX spółka z o.o., ul Harcerska 11, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 65236.50
- Oferta z najniższą ceną: 65236.50 oferta z najwyższą ceną: 84381.95
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów pielęgnacyjnych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa doposażenia strzelnicy multimedialnej dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ADP.2301.86.2024
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.01.2025r. do 30.06.2025r.
- Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Dostawa energii elektrycznej dla Domów Studenckich Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.