To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-29
Oleśnica: Obsługa toalety publicznej przy ul. Sinapiusa w Oleśnicy
Numer ogłoszenia: 39908 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494848 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oleśnica, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 7982100, faks 71 7982117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa toalety publicznej przy ul. Sinapiusa w Oleśnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia 1) Codzienna obsługa szaletu w następujących godzinach: a) w okresie od 02 stycznia do 31 maja od godz. 800 do godz. 1800, b) w okresie od 01 czerwca do 30 września od godz. 800 do godz. 2100, c) w okresie od 01 października do 01 stycznia od godz. 800 do godz. 1800. 2) Całodobowy dozór obiektu poza godzinami jego otwarcia. 3) Codzienne utrzymanie czystości wewnątrz szaletu polegające na: Ř zmywaniu posadzki; Ř myciu muszli ustępowych, pisuarów i sedesów; Ř myciu umywalek oraz baterii; Ř myciu luster, okien, drzwi, lamp wg potrzeb; Ř wyrzucaniu śmieci z pojemników umieszczonych w kabinach. 4) Uzupełnianie na bieżąco papieru toaletowego w kabinach oraz mydła przy umywalkach. 5) Codzienne wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją pomieszczeń. 6) Codzienne utrzymanie czystości na zewnątrz obiektu w pasie 2 m od budynku. 7) Wykonywanie drobnych napraw i konserwacji wewnątrz obiektu (tj. wymiana uszczelek w bateriach, wymiana syfonów, desek sedesowych, czyszczenie odpływów kanalizacyjnych, naprawa klamek i okuć w stolarce okiennej i drzwiowej, wymiana szyb, naprawa bądź wymiana osprzętu elektrycznego i wymiana żarówek itp.). 8) Zgłaszanie awarii urządzeń (poza drobnymi usterkami) do Urzędu Miasta Oleśnicy Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego. 9) W okresie zimowym odśnieżanie chodnika wokół budynku szaletu niezwłocznie po opadach śniegu oraz do niezwłocznego usuwania gołoledzi. Informacje dotyczące zakupu środków czystości, odpłatności za zużycie energii elektrycznej, wody, ścieków i wywozu nieczystości stałych 1) Koszt zakupu materiałów do utrzymania czystości pomieszczeń i do ich dezynfekcji oraz środki higieniczne tj. papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe itp. obciąża Wykonawcę. 2) Koszt poboru wody i odprowadzania ścieków w ilości zarejestrowanej na wodomierzu oraz koszt zużycia energii elektrycznej wg odczytów licznika obciąża Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o wywóz nieczystości stałych z wykonawcą tych usług. Koszt wywozu nieczystości stałych obciąża Wykonawcę. Informacje dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy 1) Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie miesięczne brutto obejmujące całość usług będących przedmiotem zamówienia. 2) Wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w punkcie powyższym nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 3) Wypłata określonego wyżej wynagrodzenia, następować będzie miesięczne z dołu, po przedłożeniu faktury przez Wykonawcę, na konto wskazane w fakturze. 4) Wysokość opłaty za jednorazowe korzystanie z szaletu ustala Burmistrz Oleśnicy. Aktualną wysokość opłaty określa Zarządzenie nr 21/2002 Burmistrza Oleśnicy z dnia 30.12.2002 r. w sprawie ustalenia opłaty za korzystanie z szaletu publicznego przy ul. J. Sinapiusa w Oleśnicy. 5) Wpływy z opłat za korzystanie z szaletu stanowią przychód Wykonawcy. Ewidencjonowanie i rozliczanie dochodów z tego tytułu obciąża Wykonawcę. Prawa Zamawiającego: Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania obowiązków przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Kody opisujące przedmiot zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): - przedmiot główny: 90.60.00.00-3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVA WD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NOVA WD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- NOVA M. TYTKO Spółka Jawna, ul. Świeradowska 51-57, 50-559 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127830,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129297,60
Oferta z najniższą ceną: 90720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 472320,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Budowa dróg i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Oleśnica
- Organizacja i świadczenie usług ratownictwa wodnego na Basenie Krytym i Aquaparku Letnim Oleśnickiego Kompleksu Rekreacyjnego.
- Remont dachu papowego i remont kominów w Szkole Podstawowej nr 4 w Oleśnicy przy ul. Paderewskiego 2
- Remont wnętrza kaplicy wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji wykonawczej - branżowe projekty techniczne na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Opróżnianie koszy rozstawionych wzdłuż ulic oraz na terenach obiektów sportowo - rekreacyjnych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Poprawa jakości powietrza poprzez zmywanie ulic na mokro na terenie miasta Zielonka
- "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025, 2025/2026".
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW W GMINIE MIASTA DĘBICA
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.