eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernichówWywóz odpadów stałych z terenu gminy Czernichów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Czernichów: Wywóz odpadów stałych z terenu gminy Czernichów
Numer ogłoszenia: 399124 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej , ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych z terenu gminy Czernichów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wywozu odpadów stałych z gminy Czernichów od 1.01.2010 do 31.12.2010 roku. 1. Wywóz odpadów stałych sprzętem specjalistycznym z następujących obiektów : 1)Cmentarz w Międzybrodziu Bialskim 2)Cmentarz w Międzybrodziu Żywieckim 3)Budynek Urzędu Gminy - worki lub kubły o poj. 0,11m3, 4)Sprzątanie przystanków autobusowych w ilości ok. 35 szt. oraz placów publicznych (parkingi) o pow. ogółem ok. 50 arów oraz likwidacja dzikich wysypisk 5)Wywóz odpadów z prywatnych posesji, z obiektów komunalnych (z mieszkań komunalnych i lokali przeznaczonych na działalność gospodarczą) 2. Rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów na poszczególnych obiektach: 1)Budynek Urzędu - worki lub kubły o poj. 0,11 m3 2)Cmentarze - pojemniki 1,1 m3, przewiduje się również usytuowanie kontenerów o poj. 7m3 ( dot. to przede wszystkim okresu przed i po Wszystkich Świętych na zasadzie dzierżawy od świadczącego usługi ) 3)Przystanki, place publiczne - kosze uliczne 4)Posesje prywatne oraz użytkownicy mieszkań w budynkach komunalnych - worki na surowce segregowane, kubły lub worki na odpady balastowe. 3.Terminy wywozu odpadów: 1)Budynek Urzędu Gminy - 1 raz w tygodniu (piątek) 2)Cmentarze komunalne - w sezonie letnim (od maja do września) 2 raz w tygodniu (poniedziałek i piątek), pozostałe miesiące min. 1 raz w tygodniu (piątek), oraz dodatkowo wg potrzeb zgłoszonych przez pracownika Urzędu Gminy lub grabarza 3)Sprzątanie przystanków i parkingów - od miesiąca kwietnia do listopada codziennie, a w pozostałe miesiące 3 razy w tygodniu tj. poniedziałek, środa i piątek. 4)Właściciele posesji prywatnych oraz użytkownicy mieszkań i lokali komunalnych - min. 2 razy w miesiącu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Po stronie tytułowej, która winna zawierać nazwę, siedzibę wykonawcy oraz nazwę przetargu, powinna być wypełniona oferta cenowa w której należy podać wartość netto plus należny podatek VAT; zgodnie z zał. Nr 1. a)wysokość ryczałtu miesięcznego płaconego przez Gminę za wywóz odpadów z cmentarzy, z uwzględnieniem opłaty za składowanie i przy zachowaniu powyższych warunków b)wysokość ryczałtu miesięcznego za sprzątanie i wywóz odpadów z przystanków, placów publicznych, dzikich wysypisk z uwzględnieniem opłaty za składowanie i przy zachowaniu powyższych warunków c)za wywóz 1m3 odpadów z, budynku Urzędu Gminy z uwzględnieniem opłaty za składowanie przy zachowaniu powyższych warunków d)koszt dzierżawy 1-go kontenera o poj. 7m3 e)stawka za wywóz odpadów balastowych składowanych w worku o poj. 0,11m3 lub opróżnienie kubła 0,11m3 f)stawka za wywóz worka o poj. 0,11m3 odpadów segregowanych g)stawka za wywóz worka lub pojemnika o poj. 0,11m3 odpadów ulegających biodegradacji 2. Po ofercie cenowej powinny być umieszczone w kolejności następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz zmianie niektórych innych ustaw ( Dz. U. Nr 175, poz. 1458) d) Oświadczenia, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 e) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3, f) Wykaz posiadanej bazy przewozowo - sprzętowej niezbędnej do realizacji zamówienia - zał. nr 4. g) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji wraz z załącznikami i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zał. Nr 5 h) wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentowania wykonawcę osobę/osoby. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Wykonawcy wspólnie mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. art.23. ust.1 - Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. , albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie wspólnie zamówienia musi spełnić wymogi formalne. Do wykonawców o których mowa w art. 23 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przed podpisaniem umowy zamawiający będzie żądał od wykonawców występujących wspólnie, umowy regulującej współpracę tych podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, pok. 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej, ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, pok. 22.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.