Ogłoszenie z dnia 2017-03-09
Ogłoszenie nr 39917 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.
Sanniki: Rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórka trzech budynków gospodarczych oraz pozostałych obiektów zlokalizowanych na działce nr ew. 121/1 w Sannikach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330073
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 333068
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 350668
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki, krajowy numer identyfikacyjny
61101591600000, ul.
ul. Warszawska
169,
09540
Sanniki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
24 277 68 51, faks
24 277 68 51, 277 78 15, e-mail
urbanekagata@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórka trzech budynków gospodarczych oraz pozostałych obiektów zlokalizowanych na działce nr ew. 121/1 w Sannikach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku mieszkalnego wielorodzinnego, rozbiórka trzech budynków gospodarczych oraz pozostałych obiektów zlokalizowanych na działce nr ew. 121/1 w Sannikach. Istniejący budynek mieszkalny wielorodzinny jest wykonany w technologii tradycyjnej o parametrach: - wysokość 8,35m; - kubatura 4386,62m3; - powierzchnia zabudowy 615,96 m2; - powierzchnia użytkowa 933,50 m2; Parametry budynków gospodarczych przeznaczonych do rozbiórki: a) budynek gospodarczy nr 2 - wysokość3,23 m; - kubatura 228,65 m3; - powierzchnia zabudowy 84,75 m2; - powierzchnia użytkowa 63,26 m2; b) budynek gospodarczy nr 3 - wysokość 2,46 m; - kubatura 98,56 m3; - powierzchnia zabudowy 47,29 m2; - powierzchnia użytkowa 32,52 m2; c) budynek gospodarczy nr 4 - wysokość 2,17 m; - kubatura 244,45 m3; - powierzchnia zabudowy 121,34 m2; - powierzchnia użytkowa 115,73 m2; d) piwnica - wysokość 1,90 m; - kubatura 522,22 m3; - powierzchnia zabudowy 311,80 m2; - powierzchnia użytkowa 211,69 m2; e) ubikacje (2 szt.) - wysokość 2,70 m; - kubatura 7,20 m3; - powierzchnia zabudowy 2,65 m2; - powierzchnia użytkowa 2,0 m2. Rozbiórce podlega również istniejąca kanalizacja sanitarna z uwagi na rozbiórkę budynku mieszkalnego przewidzianego do rozbiórki w ilości około 100 m. Rozbiórce podlega również ogrodzenie istniejące w ilości: - ogrodzenie z płyt betonowych wys. 2m w ilości 90m; - ogrodzenie z siatki i słupków stalowych wys. 2m w ilości 30m. Materiały uzyskane z rozbiórki murów i fundamentów (beton, kamień, cegła itp.) w całości należy skruszyć i wykorzystać do wyrównania zadoleń na drogach będących w Zarządzie Gminy na odległość do 4 km.. Przed rozkładaniem kruszywa należy wykonać profilowanie powierzchni drogi. Pozostałe materiały z rozbiórki należy poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren objęty robotami należy uporządkować oraz wyrównać warstwą gruntu organicznego lub pospółka do poziomu terenów sąsiednich. Szczegółowy zakres robót zawierają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
II.4) Główny kod CPV:
45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe
Dodatkowe kody CPV:45111200-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 23.12.2016r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/11/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: MB-Aleksander Brych,
,
ul. Stryjeńskich 13C lok. 101,
02-791,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: W związku z wystąpieniem robót dodatkowych, zamiennych oraz zaniechanych wartość zamówienia zwiększyła się o kwotę 45.528,46 zł (bez VAT). |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po dokonaniu rozbiórki części nadziemnej budynku odkryto dodatkowe ściany i ławy fundamentowe nie ujęte w przedmiocie zamówienia.
W wyniku czego powstała konieczność wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie oraz niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Wykonanie robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia w dokumentacji projektowej, które pojawiły się po dokonaniu odkrywek elementów budowlanych budynku mieszkalnego (ściany i ławy fundamentowe). Konieczność wykonania w/w robót stanowi podstawę do prawidłowego i właściwego wykonania robót budowlanych. Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych, co wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania dodatkowego. Dochowując należytej staranności zamawiający przed wszczęciem postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, nie był w stanie przewidzieć okoliczności, które spowodowały konieczność wykonania robót dodatkowych. Spełnione zostały przesłanki określone w art. 144 ust 1 pkt 2 ppkt a-c ustawy PZP.
Z uwagi na znaczny wzrost tempa degradacji dróg gminnych na osiedlu Witosa w Sannikach, Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia postanowił zmienić lokalizację oraz sposób wykonania utwardzenia dróg gruntowych objętych umową.
W wyniku czego należy zaniechać wykonania ww. robót oraz wykonania robót zamiennych na drogach osiedla Witosa. Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w załączniku nr 5 do SIWZ - § 16 ust. 2 pkt a) umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z wystąpieniem robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych oraz z niesprzyjającymi warunkami pogodowymi, które uniemożliwiają kontynuowanie prac budowlanych zgodnie z wymogami technologicznymi termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy wydłużył się do 28.02.2017r.
INNE PRZETARGI SANNIKI
więcej: przetargi SANNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie przebudowy (wzmocnienia i zabezpieczenia konstrukcji) Pawilonu C w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym Politechniki Warszawskiej w Grybowie przy ul. Chłodnej 16
- Budowa windy dla osób niepełnosprawnych przy Urzędzie Gminy Haczów- likwidacja barier architektonicznych w budynku użyteczności publicznej.
- Wymiana wiat przystankowych
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.