Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-08-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Purda: transport dzieci z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Purdzie, do kontaktów: Rafał Kruszyński, 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5122223, 5122288, fax 089 5122280, e-mail: ug@purda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.purda.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.purda.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: transport dzieci z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym do placówek szkolnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Teren gminy Purda. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Transport dzieci z terenu gminy Purda objętych obowiązkiem szkolnym, z miejsca zamieszkania lub zbiórki, do placówek szkolnych na terenie gminy Purda i miasta Olsztyn. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a/Wypełniony formularz oferty - zał. nr 1 SIWZ, b/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej o profilu zgodnym z charakterem zamówienia, c/umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów które złożą ofertę wspólną (tzw. konsorcjów, d/zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e/licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, f/wykaz taboru do świadczenia usług (zał. nr 6 do SIWZ), g/wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa (zał. nr 3 do SIWZ) - do którego należy dołączyć kserokopie. h/oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), i/oświadczenie usługodawcy, że dokonał wizji w terenie i zapoznał się z przedmiotem zamówienia, j/ dowód wniesienia wadium, Kopie dokumentów nalezy potwierdzić za zgodność z oryginałem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.70.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje transport dzieci objętych obowiązkiem szkolnym do szkół podstawowych na terenie gminy Purda, gimnazjum w Purdzie i filii gimnazjum w Prejłowie oraz transport dzieci niepełnosprawnych do placówek na terenie miasta Olsztyn. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.09.2006; lub data zakończenia: 30.06.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w formie dopuszconej przez ustawę Prawo zamówień publicznych - najpóźniej w terminie do dnia składania ofert, tj. 17 sierpnia 2006 do godz. 10.00. Wysokość wadium ustala się w kwocie: - trasa nr 1 - 500 zł. - trasa nr 2 - 200 zł. - trasa nr 4 - 500 zł. - trasa nr 5 - 300 zł. - trasa nr 6 - 800 zł. - trasa nr 7 - 350 zł. - trasa nr 8 - 350 zł. - trasa nr 9 - 900 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia. 2.Posiadają niezbędne doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Wnieśli wadium w wysokości odpowiadającej części lub całości zamówienia określone w § 11 pkt. 2, 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnieniem warunków udziału w przetargu jest złożenie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem wszystkich wymaganych dokumentów lub ich oryginałów. W przypadku zaświadczeń z ZUS i Urzędu Skarbowego za dokument ważny uznaje się datowany nie więcej niż 3 miesiące przed dniem przetargu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów jakie maja dostarczyć usługodawcy w celu spełnienia warunków udziału w przetargu: a)wypełniony formularz \Oferta\ stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Dotyczy spółek cywilnych oraz podmiotów, które złożą ofertę wspólną (tzw. Konsorcjów), d)zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, f)wykaz taboru do świadczenia usług (zał. nr 6 do SIWZ), g)wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa (zał. nr 3 do SIWZ) - do którego należy dołączyć kserokopie. h)oświadczenie wynikające z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - wg załączonego wzoru (zał. nr 2 do SIWZ), i)oświadczenie usługodawcy, że dokonał wizji w terenie i zapoznał się z przedmiotem zamówienia, j)dowód wniesienia wadium. Dokumenty nalezy dostarczyć w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodnośc z oryginałem.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.purda.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 31.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 10:10, Urząd Gminy w Purdzie. Gabinet Wójta.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Trasa nr 1 Pokrzywy - Klebark Wielki. 1) Krótki opis: Przebieg trasy: Pokrzywy - Butryny - Purda - Prejłowo - Klebark Wielki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zgodny ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Trasa 2 - Stara Kaletka - Butryny. 1) Krótki opis: Przebieg trasy: Stara Kaletka - Butryny - Stara kaletka - Pokrzywy - Butryny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zgodny ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Trasa 4 - Szczęsne - Klebark Wielki. 1) Krótki opis: Przebieg trasy: Szczęsne - Purda - Prejłowo - Klebark Wielki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Trasa 5 - Stary Olsztyn - Szczęsne. 1) Krótki opis: Przebieg trasy: Stary Olsztyn - Linowo - Szczęsne - Klewki - Kaborno - Klewki - Szczęsne - Linowo - Szczęsne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Trasa 6 - Purda Leśna - Purda. 1) Krótki opis: Przebieg trasy: Purda Leśna - Purda - Prejłowo - Giławy -Purda. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Trasa 7 - Klebark Mały - Purda. 1) Krótki opis: Przebieg trasy: Klebark Mały - Prejłowo - Purda. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Trasa 8 -Bałdzki Piec - Butryny. 1) Krótki opis: Przebieg trasy: Bałdzki Piec - Butryny - Bałdzki Piec - Butryny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Zgodnie ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Trasa nr 9 - Przewóz osób niepełnosprawnych. 1) Krótki opis: Punkty odbioru dzieci: Giławy, Prejłowo, Purda, Klebark Wielki, Klebark Mały, Linowo, Stary Olsztyn - do placówek szkolnych w Olsztynie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie ze SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.09.2006; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Na trasie nr 9 wymagane są pojazdy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo( zaświadczenie ze stacji kontroli pojazdów o miejscu na przypięcie wózka inwalidzkiego oraz w przypadku wyposażenia auta w windę - zaświadczenie o sprawowaniu nadzoru technicznego nad windą).
INNE PRZETARGI PURDA
więcej: przetargi PURDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Maszewo do Placówek Oświatowych w Goleniowie, Przybiernowie, Nowogardzie i Radowie Wielkim wraz z zapewnieniem opieki
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów oraz dzieci w latach 2025-2026 do Publicznej Szkoły Podstawowej z Klasami Sportowymi im. Jana Kochanowskiego w Wieniawie oraz Przedszkola Publicznego w Wieniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.