eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowautrzymanie czystości, estetyki, przeprowadzanie bieżących napraw, konserwacji miejskich tablic promocyjnych (MTP) oraz elemetów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT) na terenie miasta Częstochowy, w 2009 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Częstochowa: utrzymanie czystości, estetyki, przeprowadzanie bieżących napraw, konserwacji miejskich tablic promocyjnych (MTP) oraz elemetów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT) na terenie miasta Częstochowy, w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 399302 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170949 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości, estetyki, przeprowadzanie bieżących napraw, konserwacji miejskich tablic promocyjnych (MTP) oraz elemetów Miejskiego Systemu Informacji Turystycznej (MSIT) na terenie miasta Częstochowy, w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zadań Wykonawcy dla infrastruktury MSIT obejmuje: 1. Dokonywanie przeglądów stanu infrastruktury MSIT ze składaniem każdorazowych pisemnych sprawozdań. 2. Zgłaszanie usterek i uszkodzeń elementów infrastruktury MSIT do Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Częstochowy i uzgadnianie zakresu robót do wykonania z Koordynatorem - przedstawicielem Zamawiającego. 3. Likwidację (usunięcie) uszkodzeń wynikających z działania osób trzecich (akty wandalizmu, szkody komunikacyjne, itp.) powierzonej do utrzymania infrastruktury MSIT. Likwidacja ww. uszkodzeń musi odbywać się w oparciu o specyfikację techniczną infrastruktury MSIT oraz z wykorzystaniem oryginalnych elementów i podzespołów. 4 Jeżeli wykryte usterki wskazują na wadę fabryczną konstrukcji bądź któregoś z jej podzespołów, Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu koordynatorowi - przedstawicielowi Zamawiającego. Usterka taka będzie usunięta w ramach gwarancji i rękojmi jakiej udzielił producent. 5. Wymianę, naprawę i montaż elementów składowych infrastruktury MSIT: wydruków, szyb hartowanych, tablic poliwęglanowych i tablic PCV. Ww. czynności mogą być wykonane jedynie w przypadku odnotowania aktów wandalizmu, działania osób trzecich i szkód komunikacyjnych w oparciu o specyfikację techniczną infrastruktury MSIT oraz z wykorzystaniem oryginalnych elementów i podzespołów. 6. Utrzymanie czystości, estetyki elementów infrastruktury MSIT poprzez: . mycie, usuwanie naklejek, reklam oraz innych, obcych elementów (np. gumy do żucia, napisów i mazów wykonanych farbą typu spray, flamastrem typu marker itp.), z tablic TI, TZ - bezpiecznymi środkami czyszczącymi, . mycie wiat wykonanych z poliwęglanu (powierzchniowo utwardzanego z warstwą UV o grubości 6 mm), osłaniających infomaty. Mycie musi odbyć się z użyciem środków, które biernie reagują z poliwęglanem oraz nie zawierają elementów ściernych. W zakres mycia wchodzi usuwanie brudu, kurzu, nalepek, napisów mazakami typu marker, farbami typu spray, oraz wszystkiego tego, co niekorzystnie wpływa na estetykę wiaty infomatu, . mycie, czyszczenie i konserwacje konstrukcji nośnej wiat, wykonanej ze stali kwasoodpornej E316. W skład mycia wchodzi usuwanie brudu, kurzu, nalepek, napisów mazakami typu marker, farbami typu spray oraz wszelkich nalotów powstałych w wyniku procesów chemicznych (śniedź, rdza itd.). Ww. mycie musi odbyć się przy użyciu środków przeznaczonych dla tego gatunku stali. 7. Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o usunięciu awarii. 8. Prognozowana liczba napraw i wymian elementów infrastruktury MSIT stanowi Załącznik Nr 2 do Projektu Umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres rzeczowy zadań Wykonawcy dla infrastruktury MTP obejmuje: 9. Dokonywanie przeglądów stanu infrastruktury MTP ze składaniem każdorazowych pisemnych sprawozdań. 10. Zgłaszanie usterek i uszkodzeń elementów infrastruktury MTP do Wydziału Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Częstochowy i uzgadnianie zakresu robót do wykonania z Koordynatorem - przedstawicielem Zamawiającego. 11. Likwidację (usunięcie) uszkodzeń powierzonej do utrzymania infrastruktury MTP. 12. Wymianę i montaż elementów składowych infrastruktury MTP: wydruków planów miasta i plakatów reklamowych umieszczanych na szybach i w gablotach wiat przystankowych MPK. 13. Konserwację konstrukcji nośnej dla MTP polegającą m.in. na usuwaniu ognisk korozji i ubytków farby. 14. Utrzymanie czystości, estetyki oraz dokonywanie bieżących napraw i konserwacji elementów infrastruktury MTP poprzez: . mycie, usuwanie naklejek, reklam oraz innych, obcych elementów (np. gumy do żucia, napisów i mazów wykonanych farbą typu spray, flamastrem typu marker itp.), bezpiecznymi środkami czyszczącymi. 15. Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o usunięciu awarii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 91326.76 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Kalplast M. Kolmas, A. Wietecha, A. Karski Spółka jawna, Wały Dwernickiego 121, Częstochowa, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 91326.76
  • Oferta z najniższą ceną: 91326.76 oferta z najwyższą ceną: 91326.76
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.