Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW
MARKI SKODA, DACIA, SUZUKI I FIAT, EKSPLOATOWANYCH
W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR
Numer ogłoszenia: 399306 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEGLĄDÓW, NAPRAW I KONSERWACJI SAMOCHODÓW MARKI SKODA, DACIA, SUZUKI I FIAT, EKSPLOATOWANYCH W MAZOWIECKIM ODDZIALE REGIONALNYM ARIMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na cztery części, zwane w dalszej treści niniejszej SIWZ ZADANIAMI, na które dopuszcza składanie ofert częściowych, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy Pzp na dowolną liczbę wybranych zadań. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie gwarancyjnych i pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR, wynikających z awarii technicznych i przeglądów okresowych, zgodnych z ustalonymi przez producenta warunkami eksploatacji: Zadanie nr 1: świadczenie usług gwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodu marki SKODA realizowane przez Autoryzowaną Stację Obsługi, Zadanie nr 2: świadczenie usług gwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki DACIA realizowane przez Autoryzowaną Stację Obsługi, Zadanie nr 3: świadczenie usług gwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów marki SUZUKI realizowane przez Autoryzowaną Stację Obsługi, Zadanie nr 4: świadczenie usług pogwarancyjnych przeglądów, napraw i konserwacji samochodów różnych marek. 2. Szczegółowy wykaz samochodów objętych zadaniami od nr 1 do nr 3 zawierają odpowiednio Załączniki nr 1.1, 1.2, 1.3 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 9A do SIWZ. Szczegółowy wykaz samochodów objętych zadaniem nr 4 zawiera Załączniki nr 1 do wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 9B do SIWZ. 3. Zakres usług obejmuje: 1) wykonywanie przeglądów okresowych, 2) wykonywanie napraw wynikających z przeglądów, 3) wykonywanie napraw bieżących wynikłych w czasie eksploatacji, 4) wykonywanie bieżących konserwacji, 5) diagnostykę w tym serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia, 6) demontaż zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z napraw oraz ich utylizację, 7) dostawę i w razie potrzeby wymianę niezbędnych części zamiennych, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych i gumowych. 4. Przeglądy będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z /Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych/ dla danego samochodu. 5. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego, który dostarczy samochód do stacji obsługi. 6. Zamawiający wymaga, aby naprawy, przeglądy i konserwacje (oraz inne usługi wymienione w ust. 3 niniejszego rozdziału) wykonywane były pod jednym adresem w stacji obsługi, do której dojazd nie przekracza 10 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl. 7. Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 były wykonywane w autoryzowanej stacji obsługi - stacji serwisowej Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę na Zadanie nr 1, nr 2 i nr 3 musi posiadać autoryzację upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych samochodów tej marki, której dotyczy oferta. 8. Szczegółowy zakres i warunki świadczenia usług przeglądów, napraw i konserwacji samochodów, eksploatowanych w Mazowieckim Oddziale Regionalnym ARiMR zostały określone dla zadań od nr 1 do nr 3 we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9A do SIWZ, a dla zadania nr 4 we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9B do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1. dla Zadania nr 1: 1 główną usługę (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę) polegającą na serwisowaniu dla zamawiającego co najmniej 1 samochodu SKODA w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, 2. dla Zadania nr 2: 1 główną usługę (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę) polegającą na serwisowaniu dla zamawiającego co najmniej 2 samochodów DACIA w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, 3. dla Zadania nr 3: 1 główną usługę (tj. zrealizował co najmniej jedną umowę) polegającą na serwisowaniu dla zamawiającego co najmniej 2 samochodów SUZUKI w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, 4. dla Zadania nr 4: 2 główne usługi (tj. zrealizował co najmniej dwie umowy) polegające na serwisowaniu dla zamawiającego floty co najmniej 35 samochodów w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy (każda z usług) oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Pod pojęciem flota samochodowa Zamawiający rozumnie zespół pojazdów samochodowych użytkowanych w ramach jednego podmiotu tj. - przedsiębiorstwo, firma, instytucja, itp.) W przypadku wykonywanych usług (niezakończonych, ciągle trwających umów), Wykonawca musi wykazać należyte zrealizowanie usług w terminie nie krótszym niż 11 miesięcy w zakresie marki i liczby samochodów podanych wyżej - odpowiednio do zadania na które składa ofertę. W przypadku Wykonawców ubiegających się o więcej niż jedno zadanie wymagane jest spełnianie warunków określonych w pkt. od 1 do 4 dla każdego zadania z osobna. UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 22 ust. 5 ustawy Pzp uzna Wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że podczas realizacji jakiejkolwiek usługi polegającej na serwisowaniu samochodów na podstawie zawartej na co najmniej 11 m-cy umowy doszło, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy, z powodu okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. W takim przypadku Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia warunku wiedzy i doświadczenia i wykluczy go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Powyższe zapisy dotyczą również podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym warsztatem do którego dojazd nie przekracza 10 km od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70 (wg licznika tras optymalnych na stronie internetowej www.targeo.pl) wyposażonym minimum w: 1. dla Zadania nr 1: - autolawetę (w celu realizacji zlecenia holowania), - stanowisko naprawcze wyposażone w podnośnik umożliwiający podniesienie całego samochodu, - stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego, - stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego (w tym geometrii kół), - stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe), - stanowisko elektryka samochodowego, - stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu), - urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji; 2. dla Zadania nr 2 i /lub Zadania nr 3: - autolawetę (w celu realizacji zlecenia holowania), - 2 stanowiska naprawcze, wyposażone w podnośniki umożliwiające podniesienie całego samochodu, - stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego, - stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego (w tym geometrii kół), - stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe), - stanowisko elektryka samochodowego, - stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu), - urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji; 3. dla Zadania nr 4: - autolawetę (w celu realizacji zlecenia holowania), - 10 stanowisk naprawczych, wyposażonych w podnośniki umożliwiające podniesienie całego samochodu, - stanowisko do kontroli zawieszenia i układu hamulcowego, - stanowisko diagnostyczne do kontroli i regulacji układu jezdnego (w tym geometrii kół), - stanowisko naprawcze zespołów napędowych (skrzynie biegów, mechanizmy różnicowe), - 2 stanowiska elektryka samochodowego, - stanowisko wyposażone w specjalistyczne oprzyrządowanie diagnostyczne do diagnostyki silnika i części elektronicznych samochodów będących przedmiotem zamówienia, posiadające czytnik kodów usterek i umożliwiające modyfikacje ustawień oraz programowanie (np. nowego klucza do samochodu), - urządzenie do napełniania i odgrzybiania klimatyzacji; W przypadku Wykonawców ubiegających się o więcej niż jedno zadanie wymagane jest wykazanie spełnienia warunku o największym zakresie spośród tych zadań, na które Wykonawca składa ofertę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone - zgodnie z poniższym wykazem: 1. dla Zadania nr 1: minimum dwiema osobami - - jedna osoba pełniącą nadzór nad serwisem, która posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych i posiadająca co najmniej średnie wykształcenie o kierunku mechanicznym, - co najmniej 1 osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w naprawach samochodów osobowych w tym: - posiadająca przygotowanie zawodowe o specjalności naprawa skrzyni biegów, - posiadająca przygotowanie zawodowe o specjalności elektryka samochodowa. 2. dla Zadania nr 2 i /lub Zadania nr 3: minimum trzema osobami - - jedna osoba pełniącą nadzór nad serwisem, która posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych i posiadająca co najmniej średnie wykształcenie o kierunku mechanicznym, - co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadające co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w naprawach samochodów osobowych w tym: - minimum jedna z nich posiadająca przygotowanie zawodowe o specjalności naprawa skrzyni biegów, - minimum jedna z nich posiadająca przygotowanie zawodowe o specjalności elektryka samochodowa. 3. dla Zadania nr 4: minimum sześcioma osobami - - jedna osoba pełniącą nadzór nad serwisem, która posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie przy nadzorze nad naprawami samochodów osobowych i posiadająca co najmniej średnie wykształcenie o kierunku mechanicznym, - co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w naprawach samochodów osobowych w tym: - minimum jedna z nich posiadająca przygotowanie zawodowe o specjalności naprawa skrzyni biegów, - minimum dwie z nich posiadające przygotowanie zawodowe o specjalności elektryka samochodowa. W przypadku Wykonawców ubiegających się o więcej niż jedno zadanie wymagane jest wykazanie spełnienia warunku o największym zakresie spośród tych zadań, na które Wykonawca składa ofertę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać informacje o usługach polegających na serwisowaniu dla Zamawiającego samochodów na podstawie zawartej na co najmniej 11 m-cy umowy niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane. UWAGA: Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 SIWZ polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wskazać odpowiednio usługi wykonane oraz niewykonane lub wykonane nienależycie przez te podmioty - zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 SIWZ; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda (w oryginale) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa), pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Nie dopuszcza się potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy określone w pkt. III.4.2) lub odpowiednio pkt. III.4.3) niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Upust od cen części zamiennych, podzespołów,materiałów eksploatacyjnych i gumowych - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: 1) W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców, zmiana podwykonawcy będzie wymagała zmiany umowy w formie aneksu. 2) W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany Ustawy o podatku od towarów i usług, wynagrodzenie Wykonawcy za jedną roboczogodzinę może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Zmiana ta wymaga formy aneksu. 2. Aneksu do umowy nie sporządza się w następujących przypadkach: a) zmiana w wykazie samochodów, o której mowa w § 2 ust. 3 umowy, b) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - Kancelaria (pokój nr 241, II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać: - pisemnie na adres: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa [korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres (kancelaria pok. 241)], - faxem na numer (22) 860 28 42, - bądź mailem na adres: wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdz. 2. Forma pisemna - jako jedyna dopuszczalna - zastrzeżona jest dla: - złożenia oferty wraz z załącznikami, - złożenia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, składanych zarówno jako załączniki do oferty, jak i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów, - zmiany lub wycofania oferty. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem lub e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - Wioletta Cieślińska - w sprawie procedury przetargowej Tel (22) 536 57 40 w godzinach: od 7.30 do 15.30 - Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej Tel. (22) 536 58 47 w godzinach: od 7.30 do 15.30 - Waldemar Kiszka - w sprawach przedmiotu zamówienia Tel. (22) 536 59 47, kom. 661 781 387, w godzinach: od 7.30 do 15.30. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Warunkiem podpisania umowy jest wniesienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% łącznej wartości brutto umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, wpłaty należy dokonać na konto BGK nr 27 1130 1017 0000 3160 0020 0064. Umowa zostanie zawarta, gdy zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji i poręczeń przewidzianych w art. 148 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu tych dokumentów.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.