To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Polkowice: Dostawa materiałów i wyposażenia w ramach Projektu KOBIETA + BIZNES = SUKCES współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 399324 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363634 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i wyposażenia w ramach Projektu KOBIETA + BIZNES = SUKCES współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia w ramach Projektu KOBIETA + BIZNES = SUKCES współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa, zgodnie z poniższym zestawieniem: Część 1 Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem oraz urządzenie wielofunkcyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi Część 2 Sejf Część 3 Szafy na dokumenty (2 szt.) Część 4 Materiały biurowe Szczegółowy opis przedmiotu znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 22.60.00.00 - Tusz 44.42.13.00 - Sejfy 36.12.10.00 - 36.12.10.00 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt KOBIETA + BIZNES = SUKCES jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz ze środków budżetu państwa (15 %)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem oraz urządzenie wielofunkcyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INVIDER Sp. z o.o., ul. Fabryczna 14, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4914,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6421,00
Oferta z najniższą ceną: 6421,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6924,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sejf
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsmetal Alians Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 60, lok. U/2, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2170,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1845,00
Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1845,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Szafy na dokumenty
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne BISA s. c. J. Dzikowski, B. Dzikowska, Ł. Szwajka, ul. Wiejska 86, Rzeszotary, 59-222 Miłkowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1213,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 920,00
Oferta z najniższą ceną: 920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 920,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALEGRA M. J. Usiatycka,, ul. Gen. Andersa 31, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 806,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 942,52
Oferta z najniższą ceną: 942,52 / Oferta z najwyższą ceną: 942,52
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Doposażenie szkolnej pracowni informatycznej w pomoce dydaktyczne - sprzęt komputerowy dla Zespołu Szkół w Polkowicach
- Budowa ul. Południowej w Suchej Górnej
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wznowienia/wyznaczenia/ ustalenia granic działek (dr, W, Wp) dla obrębu ewidencyjny: 021606_6.0002 Drożów, jednostka ewidencyjna 021606_6 Radwanice
- Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach
- " Budowa przyłącza ciepłowniczego, instalacji zasilającej nn i instalacji wewnętrznych węzła c.o. w budynku Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach."
- Modernizacja węzła c.o. w budynku Lipowa 28 w Polkowicach.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu.
- Dostawa komputerów przenośnych do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń wyposażenia stanowisk roboczych.
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.