To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest macierz dyskowa typu NAS do montarzu w szafie rack 19cali dostawa, instalacja, uruchomienie i skonfigurowanie urządzeń wymienionych w Tabeli nr 1 (CPV - 30233230-2). Dostawa urządzeń do siedziby zamawiającego nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca udzieli na sprzęt gwarancji przez okres wskazany dla zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy sprzętu w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, przy czym czas graniczny naprawy gwarancyjnej wynosi 21 dni.
Numer ogłoszenia: 399332 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391690 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego, ul. Obornicka 136, 50-961 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3474440, 3474466, faks 071 3474404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest macierz dyskowa typu NAS do montarzu w szafie rack 19cali dostawa, instalacja, uruchomienie i skonfigurowanie urządzeń wymienionych w Tabeli nr 1 (CPV - 30233230-2). Dostawa urządzeń do siedziby zamawiającego nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca udzieli na sprzęt gwarancji przez okres wskazany dla zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy sprzętu w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, przy czym czas graniczny naprawy gwarancyjnej wynosi 21 dni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest macierz dyskowa typu NAS do montarzu w szafie rack 19cali dostawa, instalacja, uruchomienie i skonfigurowanie urządzeń wymienionych w Tabeli nr 1 (CPV - 30233230-2). Dostawa urządzeń do siedziby zamawiającego nastąpi transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca udzieli na sprzęt gwarancji przez okres wskazany dla zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy sprzętu w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, przy czym czas graniczny naprawy gwarancyjnej wynosi 21 dni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30 - 30.23.32.30 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SPINEL Sp. z o.o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11065,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11000,00
Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu: Zamawiający udzieli zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki - zamówienie uzupełniające. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego w trybie przetargu nieograniczonego nr 12/WITI/10. Zamówienie udzielone zostanie dotychczasowemu Wykonawcy, nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia uzupełniającego przewidziano w ogłoszeniu o zamówienie podstawowe i jest ono zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.