To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Gdańsk: dostawę drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 399342 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289034 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest :
a) dostawa:
- 17 szt. sieciowych drukarek laserowych,
- 5 szt. drukarek sieciowych z funkcją faksu,
- 1 szt. kolorowej drukarki sieciowej,
- 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.
b) pełnienie serwisu gwarancyjnego. Serwis gwarancyjny realizowany przez wykonawcę musi być oparty na zasadach zarządzania jakością zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001:2008 lub odpowiednikiem polskim czyli PN-EN ISO 9001:2009.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
Specyfikacja techniczna sieciowych drukarek laserowych - załącznik nr 1 do siwz;
Specyfikacja techniczna drukarek z funkcją faksu - załącznik nr 2 do siwz;
Specyfikacja techniczna kolorowej drukarki sieciowej - załącznik nr 3 do siwz;
Specyfikacja techniczna urządzeń wielofunkcyjnych - załącznik nr 4 do siwz.
.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 17 sztuk sieciowych drukarek laserowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j., ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20910,00
Oferta z najniższą ceną: 16707,09 / Oferta z najwyższą ceną: 41820,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 5 sztuk drukarek sieciowych z funkcją faksu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Sójka COPY. NET.PL Piotr Sójka 00-465 Warszawa, ul. 29-go Listopada 18A lok. 2, ul. 29-go Listopada 18A lok. 2, 00-465 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5842,50
Oferta z najniższą ceną: 5842,50 / Oferta z najwyższą ceną: 10762,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa 1 sztuki kolorowej drukarki sieciowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
- CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j. 26-600 Radom, ul. Kościuszki 1, ul. Kościuszki 1, 26-600 RADOM, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1199,25
Oferta z najniższą ceną: 1199,25 / Oferta z najwyższą ceną: 6765,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIMIT-MITA Jerzy Bielonko, Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53824,80
Oferta z najniższą ceną: 50282,40 / Oferta z najwyższą ceną: 150315,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.