eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa Tablicy świetlnej (ekranu diodowego) dla ZPEC Sp. z o.o. w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-19

Zabrze: Dostawa Tablicy świetlnej (ekranu diodowego) dla ZPEC Sp. z o.o. w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 399344 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. J. W. Goethego 3, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 78 80 301, faks 032 78 80 309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. 100 % własnośc Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Tablicy świetlnej (ekranu diodowego) dla ZPEC Sp. z o.o. w Zabrzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa modułowego ekranu diodowego LED. Ekran przeznaczony jest do wyświetlania informacji i reklam. 1) Parametry techniczne: - rozmiar ekranu - minimum 4m(szer.) razy minimum 3m(wys.) - jasność świecenia - nie mniej niż 5000 cd/m2 - wielkość fizyczna piksela - 16 mm - ilość kolorów - min 16 mln (full color) - zakres temperatur pracy - -200C do 500C - wilgotność pracy w zakresie - IP 65 - żywotność diod - minimum 100 000h - czas dostawy - do 30.XII.2009 roku - waga - nie więcej niż 60 kg/m2 ekranu 2) Ekran winien być konstrukcji modułowej co umożliwili naprawę bądź wymianę części ekranu przez zastąpienie starej nową. 3) Dostawa ekranu ma się odbyć do magazynu ZPEC Sp. z o.o. przy ul. Cmentarnej 19d w Zabrzu na koszt dostawcy. 4) Ekran powinien sprostać trudnym warunkom atmosferycznym w trakcie eksploatacji, w tym silnym wiatrom i ulewnym deszczom co jest jednoznaczne z możliwością pracy na zewnątrz przez cały rok z narażeniem na zmienną temperaturę, opady oraz mróz i śnieg. Wraz z dostawą ekranu wykonawca ma obowiązek: 1) określić minimalne parametry dla komputera sterującego na którym będzie zainstalowane oprogramowanie do zarządzania ekranem 2) dostarczyć oprogramowanie służące do zarządzania i sterowania ekranem, do prezentacji reklam i plików multimedialnych itp. 3) dostarczyć oprogramowanie do obróbki i edycji video, tworzenia prezentacji i efektów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.30 - Graficzne panele wyświetlające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 4.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z przedmiotem zamówienia 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 5. Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie -Wymagane oświadczenia- 6. Wypełnią wszystkie formularze załączone do niniejszej specyfikacji oraz załączą wszystkie wymagane dokumenty. 7. Przedstawią pełną Ofertę zgodną z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji (w tym punkt 15 ust. 7) i załącznikach do niej. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 6 na zasadzie kryterium: spełnia/niespełnia. Nie spełnienie warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz Oferty, według załącznika nr 1 2) szczegółowy opis oferty (zawierający opis techniczny proponowanego ekranu, ewentualne karty katalogowe, rodzaj proponowanego oprogramowania, parametry komputera sterującego) 3) wypełnione ściśle wg wskazówek Zamawiającego formularze specyfikacji cenowej według załączników nr 2 4) oświadczenie według załącznika nr 3 ( art. 22). 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, nie starszy niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert 6) wykaz usług o przedmiocie i złożoności porównywalnej z Przedmiotem zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania wraz z referencjami od poprzednich kontrahentów wg załącznika nr 4 (odrębny załącznik potwierdzone aktualne referencje, że zamówienia, przedstawione w wykazie, zostały wykonane z należytą starannością) 7) akceptacja warunków umownych podanych w załączniku nr 5 8) warunki gwarancji i serwisu wg załącznika nr 6 9) Dokumenty (stanowiące załączniki) wymagane przez Specyfikację powinny zostać wypełnione przez Oferenta bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji - bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Oferenta wpisuje on w danym miejscu -nie dotyczy-..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Goethego 3, 41-800 Zabrze.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zabrze, ul. Goethego3 - Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.