eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOpracowanie graficzne i wykonanie pozycji wydawniczych o treści przyrodniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-15

Kraków: Opracowanie graficzne i wykonanie pozycji wydawniczych o treści przyrodniczej
Numer ogłoszenia: 399402 - 2012; data zamieszczenia: 15.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie , Plac Na Stawach 3, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 81 20, 619 81 21, faks 12 619 81 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rdos.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne i wykonanie pozycji wydawniczych o treści przyrodniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i wykonanie w formie wydruków materiałów poligraficznych o treści przyrodniczej, w tym: 1. foldery informacyjne prezentujące siedliska kserotermiczne w województwie małopolskim w związku z realizacja projektu POIS.05.01.00-00-032 08 pn. Utrzymanie bioróżnorodności siedlisk kserotermicznych w Małopolsce, 2. przewodnik wykonany w związku z realizacja projektu POIS.05.01.00-00-032 08 pn. Utrzymanie bioróżnorodności siedlisk kserotermicznych w Małopolsce, 3. broszura informacyjna podsumowująca 10 lat badań monitoringowych ślimaka winniczka w województwie małopolskim w związku z realizacją projektu pn. Monitoring ślimaka winniczka w województwie małopolskim. Każdej z trzech wyżej wymienionych pozycji wydawniczych musi być nadany numer ISBN zgodnie z nomą norma PN-ISO 2108:2006 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część lub więcej części, tj. na wykonanie usług zgodnie z poniższym podziałem: Część I: wykonanie folderów informacyjnych prezentujących siedliska kserotermiczne w województwie małopolskim; Część II: wykonanie przewodnika prezentującego siedliska kserotermiczne w województwie małopolskim; Część III: wykonanie broszury informacyjnej podsumowującej 10 lat badań monitoringowych ślimaka winniczka w województwie małopolskim. Termin wykonania zamówienia: Część I: do 14.12.2012r. Część II: do 14.12.2012r. Część III: do 9.11.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w powyższym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga by wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia wyrażającego się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 6 (łącznie) pozycji wydawniczych związanych ze środowiskiem w postaci np. map turystyczno-przyrodniczych, przewodników, lub folderów informacyjnych o tematyce przyrodniczej o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 PLN brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust 1 ustawy p.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację, zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy; b. zaistnieją okoliczności uniemożliwiające terminowe wykonanie Umowy tj. wystąpienie siły wyższej przez co należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą Stron, następstwom którego Strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze Stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy; strajk nie będzie uznawany za siłę wyższą, Zmiany wskazane powyżej będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie przedmiotu umowy jest lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Plac Na Stawach 3, 30-107 Kraków (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie, Plac Na Stawach 3, 30-107 Kraków (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)Zamówienie będzie realizowane w ramach: - projektu POIS.05.01.00-00-032 08 pn. Utrzymanie bioróżnorodności siedlisk kserotermicznych w Małopolsce, - projektu Monitoring ślimaka winniczka w województwie małopolskim finansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia polega na zdolności innych podmiotów zamawiający wymaga, by podmioty te brały bezpośrednio, osobiście udział w realizacji zamówienia lub jego części odpowiednio do zakresu w jakim wykonawca wykazał spełnianie tego warunku polegając na ich zdolnościach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.