eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze. [OP-IV.272.119.2013.NSZ]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Lublin: Usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze. [OP-IV.272.119.2013.NSZ]
Numer ogłoszenia: 399460 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze. [OP-IV.272.119.2013.NSZ].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 1. Impreza flagowa Polska przez Pryzmat Nowych Technologii w Turynie (Włochy) Część 2. Dni Polskie na międzynarodowej giełdzie rolno-spożywczej w Rungis pod Paryżem (Francja) Część 3. Elmia Subcontractor 2013 - Międzynarodowe Targi Poddostawców Przemysłu Elektromaszynowego w Jönköping (Szwecja) Część 4. Seminarium dla przedsiębiorców z sektora drzewnego w Londynie (Wielka Brytania) Część 5. Menope 2013 - Międzynarodowe Targi Produktów Naturalnych i Organicznych w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamwijący nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I: - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn. przygotowania i zorganizowania misji gospodarczej lub misji inwestycyjnej, przy czym wartość brutto każdej usługi wynosiła co najmniej 70 000,00 PLN. Dotyczy części II, III, IV,V - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn. przygotowania i zorganizowania misji gospodarczej lub misji inwestycyjnej, przy czym wartość brutto każdej usługi wynosiła co najmniej 150 000,00 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż: - dla części I: 80 000,00 PLN; - dla części II: 110 000,00 PLN; - dla części III: 140 000,00 PLN; - dla części IV: 100 000,00 PLN; - dla części V: 200 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index_a.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 206 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks: (81) 44 16 535 nina.szewczak@lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Impreza flagowa Polska przez Pryzmat Nowych Technologii w Turynie (Włochy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 1. Impreza flagowa Polska przez Pryzmat Nowych Technologii w Turynie (Włochy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dni Polskie na międzynarodowej giełdzie rolno-spożywczej w Rungis pod Paryżem (Francja).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części:Część 2. Dni Polskie na międzynarodowej giełdzie rolno-spożywczej w Rungis pod Paryżem (Francja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elmia Subcontractor 2013 - Międzynarodowe Targi Poddostawców Przemysłu Elektromaszynowego w Jönköping (Szwecja).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części:Część 3. Elmia Subcontractor 2013 - Międzynarodowe Targi Poddostawców Przemysłu Elektromaszynowego w Jönköping (Szwecja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Seminarium dla przedsiębiorców z sektora drzewnego w Londynie (Wielka Brytania).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 4. Seminarium dla przedsiębiorców z sektora drzewnego w Londynie (Wielka Brytania) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Menope 2013 - Międzynarodowe Targi Produktów Naturalnych i Organicznych w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 5. Menope 2013 - Międzynarodowe Targi Produktów Naturalnych i Organicznych w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.