Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Lublin: Usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze. [OP-IV.272.119.2013.NSZ]
Numer ogłoszenia: 399460 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze. [OP-IV.272.119.2013.NSZ].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 1. Impreza flagowa Polska przez Pryzmat Nowych Technologii w Turynie (Włochy) Część 2. Dni Polskie na międzynarodowej giełdzie rolno-spożywczej w Rungis pod Paryżem (Francja) Część 3. Elmia Subcontractor 2013 - Międzynarodowe Targi Poddostawców Przemysłu Elektromaszynowego w Jönköping (Szwecja) Część 4. Seminarium dla przedsiębiorców z sektora drzewnego w Londynie (Wielka Brytania) Część 5. Menope 2013 - Międzynarodowe Targi Produktów Naturalnych i Organicznych w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamwijący nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I: - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn. przygotowania i zorganizowania misji gospodarczej lub misji inwestycyjnej, przy czym wartość brutto każdej usługi wynosiła co najmniej 70 000,00 PLN. Dotyczy części II, III, IV,V - Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tzn. przygotowania i zorganizowania misji gospodarczej lub misji inwestycyjnej, przy czym wartość brutto każdej usługi wynosiła co najmniej 150 000,00 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż: - dla części I: 80 000,00 PLN; - dla części II: 110 000,00 PLN; - dla części III: 140 000,00 PLN; - dla części IV: 100 000,00 PLN; - dla części V: 200 000,00 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index_a.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4
20-074 Lublin
(II piętro, pokój 206 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3)
faks: (81) 44 16 535
nina.szewczak@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Impreza flagowa Polska przez Pryzmat Nowych Technologii w Turynie (Włochy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 1. Impreza flagowa Polska przez Pryzmat Nowych Technologii w Turynie (Włochy) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dni Polskie na międzynarodowej giełdzie rolno-spożywczej w Rungis pod Paryżem (Francja).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części:Część 2. Dni Polskie na międzynarodowej giełdzie rolno-spożywczej w Rungis pod Paryżem (Francja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Elmia Subcontractor 2013 - Międzynarodowe Targi Poddostawców Przemysłu Elektromaszynowego w Jönköping (Szwecja).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części:Część 3. Elmia Subcontractor 2013 - Międzynarodowe Targi Poddostawców Przemysłu Elektromaszynowego w Jönköping (Szwecja) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Seminarium dla przedsiębiorców z sektora drzewnego w Londynie (Wielka Brytania).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 4. Seminarium dla przedsiębiorców z sektora drzewnego w Londynie (Wielka Brytania) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Menope 2013 - Międzynarodowe Targi Produktów Naturalnych i Organicznych w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wyjazdów zagranicznych na misje gospodarcze z podziałem na części: Część 5. Menope 2013 - Międzynarodowe Targi Produktów Naturalnych i Organicznych w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr od 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.10.00.00-1, 79.54.00.00-1, 79.53.00.00-8, 22.46.20.00-6, 60.17.00.00-0, 60.40.00.00-2, 60.16.10.00-4, 55.30.00.00-3, 79.93.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie wraz z projektem i dostawa kalendarzy ściennych wielokartkowych
- RDW w Hrubieszowie. Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 2 części.
- Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Pasiecznej w Lublinie - etap I
- Zakup wraz z montażem sprzętu do diagnostyki histopatologicznej dla Zakładu Patomorfologii w r. konkursu"zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2024r Narodowej Strategii Onkologicznej z MZ
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych do IMW w Lublinie - 1 część
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich podczas szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 5 zadań
- Przygotowanie i organizacja 2-dniowego szkolenia w ramach Europejskiego Programu Profilaktyki EUPC
- Usługa kompleksowej organizacji usług szkoleniowych o temacie "Współpraca w zespołach interdyscyplinarnych i grupach diagnostyczno-pomocowych" (...)
- Zapewnienie organizacji Konferencji na potrzeby Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej
- Zakup materiałów promocyjnych dla uczestników konkursu "Test wiedzy o rolnictwie ekologicznym".
- Usługa wynajęcia sali konferencyjnej oraz usługa restauracyjna dla uczestników konferencji międzynarodowej (Komitet Narodowych Sił Rezerwowych -NRFC NATO), wraz z zabezpieczeniem zakwaterowania.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.