eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa materiałów do poziomego cienkowarstwowego znakowania dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Poznań: Dostawa materiałów do poziomego cienkowarstwowego znakowania dróg
Numer ogłoszenia: 39947 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, fax 061 8201709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do poziomego cienkowarstwowego znakowania dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do poziomego cienkowarstwowego znakowania dróg, tj.: - farby akrylowej rozpuszczalnikowej białej do znakowania jezdni mechanicznie z zastosowaniem mikrokul w ilości 75 000 kg, - rozpuszczalnika w ilości 2 300 litrów, - farby akrylowej wodorozpuszczalnikowej białej do znakowania jezdni mechanicznie z zastosowaniem mikrokul w ilości 2 000 kg, - mikrokul 125/630 w ilości 36 000 kg, - preparatu do usuwania oznakowania w ilości 500 kg, - farba żółta drogowa w ilości 300 kg. Podane ilości stanowią maksymalny zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo niepełnego wykonania zamówienia tj. dostawy poszczególnych towarów w ilościach mniejszych niż maksymalne, wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie za realizację przedmiotu umowy będzie przysługiwało Dostawcy po wykonanej dostawie uprzednio zamówionego towaru wg cen jednostkowych złożonych w ofercie. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: - dostawy sukcesywnie wg wskazań Zamawiającego, orientacyjne terminy oraz intensywność dostaw: 1. od dnia podpisania umowy - 30.06.08 r. - 50 % 2. 01.07.08 r. - 31.08.08 r. - 40 % 3. 01.02.09 r. - 01.03.09 r. - 10 % -dostawa w opakowaniach: 1. farba w 30 kg metalowych pojemnikach jednorazowych, 2. rozpuszczalnik w 20 litrowych metalowych pojemnikach jednorazowych, 3.mikrokule szklane w 25 kg workach papierowych jednorazowych, na paletach nie podlegających zwrotowi. Asortyment dostaw powinien spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r, o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881). W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wspomnianym wymaganiom Zamawiającego Dostawca winien załączyć do oferty: - ważne aprobaty techniczne wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie, dla: farby akrylowej rozpuszczalnikowej białej, mikrokul 125/630, farby akrylowej wodorozpuszczalnikowej białej i rozpuszczalnika, - ważny atest higieniczny wydane przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie dla preparatu do usuwania oznakowania Dostawy odbywać się będą do magazynu Zamawiającego na terenie miasta Poznania, przy ul. Gdyńskiej 46/50. Dostawy poszczególnych partii materiałów odbywać się będą wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, partiami materiałów w ilości np. 10 000 kg farby, 500 litrów rozpuszczalnika i 7 000 kg mikrokul. Zgłoszenia dokonywane będą przez Zamawiającego z wyprzedzeniem 3 dni kalendarzowych telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.31.10.00 - Farba drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 44.81.10.00 - Farba drogowa Oryginalny kod CPV: 24.35.00.00 - Rozpuszczalniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki Oryginalny kod CPV: 24.35.10.00 - Roztwory do usuwania powłok malarskich Kod CPV wg słownika 2008: 44.83.21.00 - Roztwory do usuwania powłok malarskich Oryginalny kod CPV: 26.10.00.00 - Szkło i produkty szklane Kod CPV wg słownika 2008: 14.82.00.00 - Szkło .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw farb do znakowania cienkowarstwowego jezdni, minimum 50 000 kg w każdym roku, d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie załączyli do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia warunków określonych w SIWZ wykonawca zobowiązany jest do: a) złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne oraz załączenia do oferty - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz załączenia do oferty: - wykazu wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw farb do znakowania cienkowarstwowego jezdni, minimum 50 000 kg w każdym roku, -dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw objętych wykazem, d) złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, Wydział Zamówień Publicznych pok. 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu przy ul. Wilczak 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.