eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówModernizacja DW 993 na odcinku Gorlice - Bednarka granica województwa - z podziałem na zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Tarnów: Modernizacja DW 993 na odcinku Gorlice - Bednarka granica województwa - z podziałem na zadania.
Numer ogłoszenia: 39947 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6211754, faks 014 6211754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja DW 993 na odcinku Gorlice - Bednarka granica województwa - z podziałem na zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja DW 993 na odcinku Gorlice - Bednarka granica województwa - z podziałem na zadania. Zadanie 1: odc. 060 km 0+700 - km 3+275 - dł. 2575m Zadanie 2: odc. 060 km 3+400 - km 4+520 - dł. 1120m Zamówienie obejmuje: Zadanie 1 1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, 2. Utrzymania drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane z letnim utrzymaniem, 3. Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). 4. Wykonania pozostałych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a) Roboty przygotowawcze wycinka krzewów i podcięcie gałęzi drzew oraz roboty rozbiórkowe rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni, wykonanie poszerzenia jezdni), d) Przebudowa i remont skrzyżowań z drogami bocznymi, e) Budowa zatoki autobusowej, f) Odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód, g) Przebudowa i remont poboczy, h) Przebudowa i remont obiektów inżynierskich, i) Remont i przebudowa zjazdów, j) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, k) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, l) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), m) Wyznaczenie i montaż słupków hektometrowych U-1, n) Roboty wykończeniowe i porządkowe, o) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, 5. Pełnienie nadzoru autorskiego, 6. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 7. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego. Zadanie 2 1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, 2. Utrzymania drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane z letnim utrzymaniem, 3. Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). 4. Wykonania pozostałych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a) Roboty przygotowawcze wycinka krzewów i podcięcie gałęzi drzew oraz roboty rozbiórkowe rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni, wykonanie poszerzenia jezdni), d) Przebudowa i remont skrzyżowań z drogami bocznymi, e) Odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód, f) Przebudowa i remont poboczy, g) Przebudowa i remont obiektów inżynierskich, h) Remont i przebudowa zjazdów, i) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, j) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, k) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), l) Wyznaczenie i montaż słupków hektometrowych U-1, m) Roboty wykończeniowe i porządkowe, n) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, 5. Pełnienie nadzoru autorskiego, 6. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 7. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Program Funkcjonalno-Użytkowy - (PFU ) wraz z załącznikami - zał. nr 1.1 SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: zadanie nr 1 - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). zadanie nr 2 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zadanie obejmujące wykonanie budowy, przebudowy, remontu lub odbudowy drogi klasy nie niższej niż G lub dróg równoważnych tej klasie z wykonaniem w-wy ścieralnej w ilości nie mniejszej niż 6 000 m2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości umożliwiającej transport na budowę i wbudowanie masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godziny,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: 1.Kandydatem na stanowisko Kierownika Budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy (lub robót) bez ograniczeń w zakresie dróg, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert pełnił obowiązki Kierownika Budowy na minimum dwóch robotach drogowych, 2. Kandydatem na stanowisko Projektanta o specjalności drogowej, który posiada odpowiednie uprawnienia do projektowania dróg bez ograniczeń i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert opracował co najmniej jedną dokumentację projektową na budowę, przebudowę, remont lub odbudowę drogi publicznej klasy nie niższej niż G lub drogi równoważnej tej klasie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie robót wskaże roboty budowlane określone w warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia cz. II. SIWZ pkt 1.2 oraz złoży poświadczenia (inne dokumenty), że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dziennik Ustaw z dnia 19.02.2013 poz. 231) dowodami, o których mowa w Wykazie robót są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w Wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. III 4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione odpowiednio w terminie kreślonym w cz. III 4.3.1 . 1.1.6 Pisemne zobowiązanie (oryginał) - w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy także istotna może być dokonana w szczególności w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmiany polegającej na podwyższeniu stawki podatku VAT, 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na: - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie robót zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych, - wystąpienie innych okoliczności niezależnych od wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, 3) niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy - kierownika budowy, projektanta. Zmiana kierownika budowy, projektanta musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) wystąpienie konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. 6) jeżeli Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym, niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 7) zmian korzystnych dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie , 33-100 Tarnów ul. Ostrogskich 5a pok. 11 po uzgodnieniu tel. 14 6211754 w 30 lub za zal. pocz. - materiały płatne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie , 33-100 Tarnów ul. Ostrogskich 5a pok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy PZP zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj: robót bitumicznych.W kryterium okres gwarancji i rękojmi ocenie podlegać będzie długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady zaoferowana przez Wykonawcę w stosunku do długości przedziału określającego dopuszczalne limity okresu gwarancji i rękojmi określone przez Zamawiającego, tj. minimalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca, wynosi 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, natomiast maksymalny okres gwarancji i rękojmi, który może zaoferować Wykonawca wynosi 72 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Powyższe kryterium nie dotyczy gwarancji i rękojmi udzielanej na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego okres gwarancji i rękojmi wynosi 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja DW 993 na odcinku Gorlice - Bednarka granica województwa - z podziałem na zadania. Zadanie 1: odc. 060 km 0+700 - km 3+275 - dł. 2575m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, 2. Utrzymania drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane z letnim utrzymaniem, 3. Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). 4. Wykonania pozostałych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a) Roboty przygotowawcze wycinka krzewów i podcięcie gałęzi drzew oraz roboty rozbiórkowe rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni, wykonanie poszerzenia jezdni), d) Przebudowa i remont skrzyżowań z drogami bocznymi, e) Budowa zatoki autobusowej, f) Odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód, g) Przebudowa i remont poboczy, h) Przebudowa i remont obiektów inżynierskich, i) Remont i przebudowa zjazdów, j) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, k) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, l) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), m) Wyznaczenie i montaż słupków hektometrowych U-1, n) Roboty wykończeniowe i porządkowe, o) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, 5. Pełnienie nadzoru autorskiego, 6. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 7. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja DW 993 na odcinku Gorlice - Bednarka granica województwa - z podziałem na zadania. Zadanie 2: odc. 060 km 3+400 - km 4+520 - dł. 1120m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi wojewódzkiej nr 993 wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót w oparciu o niniejszy PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy, 2. Utrzymania drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane z letnim utrzymaniem, 3. Zabezpieczenia ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). 4. Wykonania pozostałych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a) Roboty przygotowawcze wycinka krzewów i podcięcie gałęzi drzew oraz roboty rozbiórkowe rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni, wykonanie poszerzenia jezdni), d) Przebudowa i remont skrzyżowań z drogami bocznymi, e) Odwodnienie drogi wraz z odprowadzeniem wód, f) Przebudowa i remont poboczy, g) Przebudowa i remont obiektów inżynierskich, h) Remont i przebudowa zjazdów, i) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, j) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, k) Docelowa oraz tymczasowa organizacja ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), l) Wyznaczenie i montaż słupków hektometrowych U-1, m) Roboty wykończeniowe i porządkowe, n) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, 5. Pełnienie nadzoru autorskiego, 6. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 7. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.