eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźpełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn.MIA 100 KAMIENIC w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Łódź Polesie Radwańska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Łódź: pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn.: MIA 100 KAMIENIC w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Łódź Polesie Radwańska
Numer ogłoszenia: 39954 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70944 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Radwańska", ul. Radwańska 31, 90-540 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6372736, faks 042 6372826.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania inwestycyjnego pn.: MIA 100 KAMIENIC w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Łódź Polesie Radwańska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie pełnienia czynności nadzoru inwestorskiego obejmującego badanie ofert, realizację i rozliczenie zadania inwestycyjnego pn. MIA 100 KAMIENIC w nieruchomościach gminnych administrowanych przez AN Radwańska oraz wykonywanie na rzecz Zamawiającego uprawnień wynikających z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zrealizowanej inwestycji. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez wykonawców specyfiki i charakteru nieruchomości, jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. W ramach realizacji przedmiotu umowy Inwestor Zastępczy zobowiązany jest w szczególności do: 1. Zapoznania się z dokumentacją projektową przedmiotowych inwestycji w zakresie merytorycznym celem przygotowania wraz z wyłonionym wykonawcą harmonogramu realizacji zleconych robót budowlanych Harmonogram ma być gotowy w terminie 7 dni od dnia podpisania z wykonawcą umowy przez Zamawiającego. 2. Występowania do instytucji i urzędów, w zakresie niezbędnym do realizacji roboty budowlanej, przez cały okres jej trwania, w szczególności dokonanie zgłoszenia o rozpoczęciu robót do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego. 3. Reprezentowania Zamawiającego na budowie, pełnienia funkcji koordynacyjnych, w szczególności: 1. przejęcie obowiązków Zamawiającego wobec wykonawców robót budowlanych, 2. zorganizowanie i udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy roboty budowlanej oraz przekazanie dziennika budowy, a/ kontrola procesu realizacji roboty budowlanej - przejęcie od wykonawcy opisu procedur prowadzenia robót, stosowanych metod, weryfikacja poprawności ich wykonania oraz raportowanie postępów i zagrożeń w ich realizacji, b/ dokonywanie z wykonawcą roboty budowlanej stosownych uzgodnień w zakresie realizacji projektu oraz egzekwowanie uzupełnień w projekcie, od autora projektu w zakresie: - uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, w szczególności gdy okażą się korzystne dla zamawiającego, zwłaszcza gdy będą miały wpływ na obniżenie kosztów inwestycji - uzupełnienia dokumentacji i wyjaśniania wątpliwości dotyczących realizacji projektu, c/ bieżące analizowanie i eliminowanie zagrożeń dla prawidłowej realizacji roboty budowlanej tj. ryzyk w zakresach terminowym, technicznym i finansowym, wynikłych w trakcie wykonywania robót, d/ bieżąca weryfikacja i aktualizacji harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, przedkładanie ich do akceptacji Zamawiającemu i dokonywanie uzgodnień z wykonawcą roboty budowlanej w tym zakresie, e/ pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego - wyznaczenie inspektorów nadzoru inwestorskiego na czas prowadzenia robót budowlanych, f/ bieżący nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym przepisami ustawy prawo budowlane dla nadzoru inwestorskiego, w szczególności: - kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń, ich zgodności z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami budowlanymi, obowiązującymi normami i zasadami bezpieczeństwa procesu budowy oraz zasadami wiedzy technicznej jak również ich zgodności z dokumentacją projektową, ofertą przetargową wykonawcy roboty budowlanej oraz zawartą z nim umową, - sprawdzenia posiadania przez wykonawcę roboty budowlanej odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, - weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót budowlanych pod względem finansowym oraz rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi), - czuwanie nad terminowością realizacji zadania - kontrola zgodności przebiegu robót z przyjętym i obowiązującym harmonogramem rzeczowo-terminowo- finansowym, - spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne wspólnie z kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym, - organizowanie i dokonywanie wszelkich odbiorów wykonywanych robót (częściowych, zanikających, zamiennych, ponaprawczych) oraz odbioru końcowego roboty budowlanej. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do: stwierdzenia kompletności dokumentacji odbiorowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami, przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru, przedstawienia Zamawiającemu stanowiska w sprawie wad stwierdzonych podczas poszczególnych odbiorów, - podejmowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, decyzji w kwestii wad w wykonanej robocie budowlanej, w tym ustalenie wysokości ewentualnego obniżenia wynagrodzenia wykonawcy roboty budowlanej, z tytułu wad, - egzekwowanie wykonania ewentualnych wad i nadzór nad usuwaniem tych wad, - organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych na budowie, nie rzadziej niż raz na tydzień - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych powstających na budowie, - składanie Zamawiającemu miesięcznych, pisemnych raportów, w terminie do 10 dnia po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, zawierających informacje o czynnościach wykonywanych przez Inwestora Zastępczego, stanie zaawansowania realizacji roboty budowlanej, wszelkich przypadkach ujawnionych wad i opóźnień w realizacji roboty budowlanej, - kontrola prawidłowości fakturowania robót przez wykonawcę robót budowlanych - sprawdzanie i zatwierdzanie faktur do zapłaty, - naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i obliczanie wysokości odszkodowań zgodnie z treścią umowy na wykonanie roboty budowlanej ich dochodzenie i egzekwowanie, - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu harmonogramu przeglądów wynikających z: uzyskanej od wykonawcy roboty budowlanej karty gwarancyjnej i instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektów, udzielonych przez producentów gwarancji na zabudowane materiały i urządzenia, rękojmi na przebudowane lub remontowane obiekty, - prowadzenie i archiwizacja korespondencji dotyczącej roboty budowlanej oraz przekazanie jej Zamawiającemu w stanie kompletnym po jej zakończeniu, - wykonanie innych czynności inwestorskich uzgodnionych w toku realizacji umowy, - rozliczenie końcowe roboty budowlanej, - przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich innych informacji związanych z robotą budowlaną wymaganych zgodnie z prawem budowlanym. 5. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu protokołu wykonania wraz z dokumentami, o których mowa poniżej w ust. 6 czynności związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego. 6. Zamawiający podpisze protokół, o którym mowa w ust. 5, po dołączeniu do niego przez Inwestora Zastępczego następujących dokumentów: 1) protokołu odbioru końcowego roboty budowlanej wraz z ewentualnymi protokołami usunięcia stwierdzonych wad; 2) końcowego rozliczenia roboty budowlanej; 3) protokołu przejęcia obiektów do eksploatacji wraz z załączonymi dokumentami: - zaktualizowaną dokumentacją projektową, - kompletem dokumentów odbiorowych umożliwiających eksploatację obiektów, - korespondencją i inną dokumentacją dotyczącą roboty budowlanej, 7. Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentów nie później niż w terminie 10 dni od dnia odbioru roboty budowlanej potwierdzonej protokołem zdawczo-odbiorczym przez Zamawiającego i nie później niż w terminie 15 dni od uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, o ile taka decyzja jest wymagana. 8. Podpisanie protokołu przez Zamawiającego jest podstawą do ostatecznego rozliczenia wynagrodzenia Inwestora Zastępczego. Zamówienie podzielone jest na 8 części gdzie: Część I Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Kopernika 33 w Łodzi w zakresie : Wymiana stropu nad lokalem nr 18 Wymiana stropu nad piwnicą Wzmocnienie stropu lokalu nr 31 oraz odciążenie stropu poddasza Wzmocnienie ścian zewnętrznych nadproży i ściągi klatki schodowej Przemurowanie przewodów kominowych Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Kopernika 33 Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego . Część II Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 157 w Łodzi w zakresie : Remont elewacji Wymiana stolarki budowlanej na drewnianą Remont dachu Izolacja piwnic Budynek gospodarczy Remont powierzchni podwórka polegający na demontażu starej nawierzchni i ułożeniu kostki brukowej betonowej Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Wymiana stolarki budowlanej na drewnianą Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym Wólczańska 157 Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego . Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Część III Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 151 w Łodzi w zakresie : Remont dachu - lewa oficyna Remont elewacji front + lewa oficyna + izolacje remontowanych balkonów Remont elewacji podłużnej + docieplenie dwóch szczytów lewej oficyny + remont balkonów Remont prześwitu bramowego Remont klatek schodowych front + lewa oficyna Wymiana stropu nad piwnicami + wymiana polepy stropu poddasza Rozbiórka przybudówki - lewa oficyna Przemurowanie przewodów kominowych Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Ogrodzenie nawierzchnia z kostki brukowej, mała architektura tereny zielone Wymiana stolarki budowlanej Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym przy ul. Wólczańska 151 Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego . Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Część IV Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Kopernika 52 w Łodzi w zakresie : : Remont dekarskie front + oficyna Wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej Remont elewacji budynku oficyny Naprawa tarasu Remont budynku gospodarczego Remont budynku gospodarczego - pergola Malowanie elewacji ogrodzenie i brama budynek frontowy Malowanie klatki schodowej i piwnicy Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Wymiana i renowacja stolarki okiennej i drzwiowej Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Kopernika 52 Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego . Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Część V Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 147A w Łodzi w zakresie : Elewacja ściany od strony podwórza Elewacja frontowa Izolacja od strony ulicy Przemurowanie gzymsów od podwórza Zszycie ściany od strony podwórza Zszycie ściany frontowej Remont balkonów Tynkowanie kominów Remont klatki schodowej i korytarzy Wymiana stolarki okiennej na ścianie od podwórza Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej Remont prześwitu Budynek gospodarczy - murowany Remont budynku gospodarczego Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Zagospodarowanie terenu Budowa pergoli Remont podwórza Wymiana stolarki okiennej na ścianie od podwórza Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalnym Wólczańska 147A Remont podłogi w lokalu nr 1 i 3 Remont poddasza Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego . Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Część VI Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Radwańskiej 31 w Łodzi w zakresie : Remont elewacji budynku Wykonanie izolacji ścian fundamentowych Wymiana sztukaterii budynku frontowego Remont klatki schodowej Wymiana stolarki na drewnianą Remont komórek Wykonanie pergoli remont ogrodzenia Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Radwańskiej 31 Wskaźniki obiektów Budynek frontowy pow. zabudowy 332 m2 Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego . Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Część VII Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 145 w Łodzi w zakresie : Elewacja frontowa Ogrodzenie Budynek gospodarczy - ściany Elewacja południowa - lewa oficyna Ściana szczytowa docieplenia Ściana lewej oficyny od podwórza Ściana zachodnia budynku frontowego Budynek mieszkalny parterowy - roboty dekarskie Docieplenie budynku mieszkalnego parterowego Malowanie ściany piekarni Malowanie klatki schodowej lewej oficyny Malowanie klatki schodowej front Docieplenie ściany szczytowej lewej oficyny Remont nawierzchni posesji Docieplenie stropu budynku frontowego Docieplenie stropu lewej oficyny Roboty dekarskie - komórkowiec Roboty dekarskie - lewa oficyna Roboty dekarskie - budynek frontowy Roboty remontowe komórkowiec Remont prześwitu bramowego Wymiana stolarki na drewnianą Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wólczańskiej 145 Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego . Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Część V III Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 169 w Łodzi w zakresie : Remont elewacji budynków Wykonanie izolacji ścian fundamentowych Wzmocnienie nadproży okiennych Wzmocnienie ścian zewnętrznych w miejscach pęknięć Wymiana sztukaterii budynku frontowego Remont klatki schodowej Wymiana stolarki na drewnianą Remont prześwitu bramowego polegający na uzupełnieniu tynków ścian i sufitów oraz malowaniu emulsyjnymi olejnym. Wykonanie wrót bramowych wg rysunku załączonego do projektu Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej Adaptacja pomieszczenia węzłów centralnego ogrzewania Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania systemu wodnego dwururowego pompowego w budynku mieszkalno-usługowym przy ul. Wólczańskiej 169 Wskaźniki obiektów Budynek frontowy pow. zabudowy 342,70 m2 Budynek prawej oficyny pow. Zabudowy 140,00 m2 Roboty budowlane będą prowadzone w budynku zamieszkałym. Budynek znajduje się w ewidencji zabytków Szczegółowe informacje zawierają Projekty Techniczne udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Kopernika 33 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INWEST SERWICE S.P. z.o.o, ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44634,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 157 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INWEST SERWICE S.P. z.o.o.., ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33672,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 151 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INWEST SERWICE S.P. z.o.o..ul. Łąkowa 3/5 90-562 Łódź, ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44810,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Kopernika 52 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INWEST SERWICE S.P. z.o.o ul. Łąkowa 3/5 90-562 Łódź, ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17406,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 147A w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Frankowski siedziba Bogucin 84 87 - 811 Fabianki, Bogucin 84 87 - 811 Fabianki, 87-811 Bogucin 84, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33974,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Radwańskiej 31 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INWEST SERWICE S.P. z.o.o, ul. Łąkowa 3/5 90-562 Łódź, ul. Łąkowa 3/5, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21424,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11070,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 145 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zbigniew Frankowski siedziba Bogucin 84 87 - 811 Fabianki, Bogucin 84 87 - 811 Fabianki, 87-811 Bogucin 84, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41956,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie remontu kamienicy przy ul. Wólczańska 169 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestorskich INWEST SERWICE S.P. z.o.o ul. Łąkowa 3/5 90-562 Łódź, ul. Łąkowa 3/5 90-562 Łódź, 90-562 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23422,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.