Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Katowice: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie wyposażenia Apteki Szpitalnej
Numer ogłoszenia: 399678 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie wyposażenia Apteki Szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie wyposażenia Apteki Szpitalnej, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Zamówienie obejmuje również: 1.transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, 2.montaż, instalację i uruchomienie, 3.instruktaż personelu w zakresie obsługi urządzenia dla 5 pracowników, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, 4.przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami, 5.okres gwarancji - 24 miesiące, 6.serwis gwarancyjny, w ramach, którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, w tym wymiana filtrów jeśli są wymagane, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, e) czas naprawy od zgłoszenia do 3 dni (dotyczy Pakietu nr 1,2,3,4,5) do 24 godzin (dotyczy Pakietu nr 6) z wyłączeniem czasu, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez dostarczenie i uruchomienie sprzętu zastępczego u Zamawiającego na czas naprawy, f) wymianę sprzętu na nowy o takich samych parametrach i okresie gwarancji jak na początku umowy w przypadku, gdy łączna niesprawność sprzętu przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca użytkowanie sprzętu powyżej 10 godzin na dobę). 7. Zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji. 8. Serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na następujących warunkach: a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, w tym wymiana filtrów jeśli są wymagane, b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu, c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d) czas naprawy od zgłoszenia do 3 dni (dotyczy Pakietu nr 1,2,3,4,5) / do 24 godzin (dotyczy Pakietu nr 6) z wyłączeniem czasu, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez dostarczenie i uruchomienie sprzętu zastępczego u Zamawiającego na czas naprawy, Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej) 10. Zapewnienie kontynuowania umowy serwisowej na dotychczasowych zasadach,jeżeli Wykonawca będzie jedynym na terenie Polski autoryzowanym serwisantem zakupionego przez Zamawiającego w 2014r. wyposażenia Apteki Szpitalnej stanowiącej przedmiot zamówienia w postępowaniu nr Szp. Leszcz/ PN/ 84/2014r. a w przypadku w którym Wykonawca nie będzie jedynym podmiotem uprawnionym do realizacji serwisu pogwarancyjnego, a oferty innych Wykonawców będą droższe o ponad 10% od ceny wynikającej z oferty wybranego Wykonawcy to ykonawca zapewnia kontynuację umowy z uwzględnieniem waloryzacji ceny o wskaźnik inflacji w okresach 12 miesięcznych licząc od terminu obowiązywania umowy serwisowej. Termin realizacji zamówienia do 30 dni kalendarzowych od zawarcia umowy w zakresie transportu sprzętu do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, instruktaż personelu w zakresie obsługi urządzenia dla 5 pracowników, przekazania do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi atestami, certyfikatami, całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy Protokołu końcowego. Miejsce dostarczenia Apteka Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 27..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 150,00 zł Pakiet nr 2 - 800,00 zł Pakiet nr 3 - 200,00 zł Pakiet nr 4 - 400,00 zł Pakiet nr 5 - 500,00 zł Pakiet nr 6 - 800,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca wykaże się co najmniej 1 dostawą sprzętu tożsamego z przedmiotem zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnione i podpisane załączniki do SIWZ, Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20
- 3 - Termin dostawy sprzętu w dniach kalendarzowych liczony od daty zawarcia umowy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. St. Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26, Katowice 40 -074, Dział Księgowości lub na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem poczt. (koszt 10 zł brutto)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. St. Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26, Katowice 40 -074, Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont mieszkań VIII/2025
- "Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w zakresie Kursy uprawnień elektrycznych SEP" w ramach projektu "SOS 4_ Szkolenia otwartych szans"
- "Dostawa artykułów promocyjnych ze znakowaniem z podziałem na części"
- Montaż, demontaż, transport, serwisowanie oraz magazynowanie nośników promocyjnych na potrzeby wydarzeń z udziałem Województwa Śląskiego
- Remont pozostałych pomieszczeń w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Kompleksowy remont / modernizacja / przebudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Katowicach - Etap V, Etap dodatkowy, Etap VI, Etap technologiczny
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego i wyposażenia dla SPZOZ w Garbowie zgodnie z projektem "Poprawa dostępności i dostępu do świadczeń POZ w Garbowie" z podziałem na 3 części.
- "Zakup wyposażenia, w tym sprzętu i aparatury medycznej do Apteki Szpitalnej w SPZZOZ - Szpital w Iłży"
- Dostawa ultrasonifikatora do fragmentacji DNA oraz wirówek laboratoryjnych z chłodzeniem w 2 pakietach
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- " Dostawa aparatu RTG pantomograficznego "
- Dostawa sprzętu dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Mikrobiologicznej oraz Pracowni Toksykologii
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.