Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Nowy Sącz: PCFE 3421/3/10 Zamówienie na przeprowadzenie kursów: Kadry i płace w praktyce oraz Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów związanych z realizacją projektu Aktywna Edukacja
Numer ogłoszenia: 39969 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 41 41 804, faks 18 41 41 700.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE 3421/3/10 Zamówienie na przeprowadzenie kursów: Kadry i płace w praktyce oraz Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów związanych z realizacją projektu Aktywna Edukacja.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kursów: Kadry i płace w praktyce oraz Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów związanych z realizacją projektu Aktywna Edukacja: PAKIET NR 1: Kurs Kadry i płace w praktyce - 120h zajęć dla 50 osób: Wymagania: - liczba osób w grupie: 3 grupy 12 osobowe, 1 grupa 14 osobowa; - okres realizacji luty - czerwiec 2010 r. - 2 grupy 12 osobowe; wrzesień - listopad 2010 r. - 1 grupa 12 osobowa, 1 grupa 14 osobowa; - zajęcia w trybie weekendowym po 8 h lekcyjnych; - miejsce prowadzenia zajęć: Nowy Sącz; - materiały dydaktyczne: dostarcza wykonawca zamówienia; - kadra: osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych na podstawie CV przedłożonego do wglądu zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą; - program nauczania: program 120h opracowany przez wykonawcę zamówienia przedłożony zostanie Zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą. Proponowany program nauczania: Kurs został podzielony na cztery podstawowe moduły: - moduł kadrowy; - moduł płacowy; - moduł rozliczania podróży służbowych; - moduł komputerowych warsztatów kadrowo - płacowych. I. Moduł Kadrowy - Różne rodzaje umów o pracę (zawieranie-rozwiązywanie, tryby wypowiedzenia), odpowiedzialność materialna, okresy ochronne, sprawy sądowe i ugody). - Urlopy pracownicze (wypoczynkowe, na żądanie, macierzyńskie i wychowawcze, bezpłatne, ekwiwalenty, wyliczanie wymiaru urlopowego). - Czas pracy - ewidencja i rozliczanie, praca w nocy i w święta, godziny nadliczbowe, praca zmianowa. - Prowadzenie dokumentacji pracowniczej ( karty urlopowe, czasu pracy, zasiłkowe, wynagrodzeń, świadectwa pracy). - Obowiązki pracodawcy i pracownika, regulaminy, nagrody i wyróżnienia, zakaz konkurencji, podnoszenie kwalifikacji, współpraca ze związkami zawodowymi. - Uprawnienia związane z rodzicielstwem. - BHP (obowiązki pracodawcy, szkolenia bhp, profilaktyka zdrowotna, wypadki przy pracy, choroby zawodowe). II. Moduł Płacowy - Zasady obejmowania poszczególnymi rodzajami ubezpieczeń społecznych. - Składki na ubezpieczenie zdrowotne, na Fundusz Pracy i FGŚP. - Wypełnianie i korekty dokumentów ZUS. - Świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa (wynagrodzenie chorobowe, zasiłki, świadczenia rehabilitacyjne, zasiłki macierzyńskie). - System wynagrodzeń. - Obowiązki rozliczeniowe zakładów pracy wobec urzędów skarbowych. III. Podróże służbowe - Koszty dojazdów i przejazdów, diety, noclegi. - Koszty reprezentacji w podróżach służbowych. IV. Warsztaty kadrowo-płacowe - Obsługa programu PŁATNIK. - Lista płac z wykorzystaniem programu MS Excell. - Obsługa programu kadrowo-płacowego Symfonia Kadry i Płace Premium. PAKIET NR 2: Kurs Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów - 40h zajęć dla 50 osób: Wymagania: - liczba osób w grupie: 3 grupy 12 osobowe, 1 grupa 14 osobowa; - okres realizacji luty - grudzień 2010 r. w tym 2 grupy 12 os. w okresie luty - czerwiec 2010 r.; 1 grupa 12 os. oraz 1 grupa 14 os. w okresie wrzesień - listopad 2010 r.; - zajęcia w trybie weekendowym po 8 h lekcyjnych; - miejsce prowadzenia zajęć: Nowy Sącz; - materiały dydaktyczne: dostarcza wykonawca zamówienia; - kadra: osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w ramach prowadzonych zajęć dydaktycznych na podstawie CV przedłożonego do wglądu zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą; - program nauczania: program 40h opracowany przez wykonawcę zamówienia przedłożony zostanie Zamawiającemu przy podpisywaniu umowy z wybranym wykonawcą. Proponowany program nauczania: I CZĘŚĆ - TECHNIKA RĘCZNA: 1. Formy uproszczonej księgowości i ich charakterystyka. 2. Podstawy prawne opodatkowania podmiotów na zasadach ogólnych. 3. Podmiotowy i przedmiotowy zakres prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. 4. Omówienie kolumn Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów. 5. Charakterystyka ewidencji dodatkowych i towarzyszących P.K.P. i R. 6. Omówienie i sporządzenie całej dokumentacji księgowej związanej z pracownikiem: 7. Omówienie i sporządzenie dokumentacji związanej ze środkami trwałymi oraz z samochodem osobowym nie wprowadzonym do ewidencji środków trwałych. 8. Podmiotowy i przedmiotowy zakres podatku od towarów i usług VAT; sporządzanie dowodów zakupu i sprzedaży oraz wprowadzenie do rejestru zakupu i sprzedaży VAT. 9. Wprowadzenie przygotowanych dowodów źródłowych do P.K.P.i R. techniką ręczną, podsumowanie miesiąca. 10. Sporządzenie deklaracji PIT-5 i VAT-7. II. CZĘŚĆ - TECHNIKA KOMPUTEROWA: 1. Omówienie programu dla prowadzenia P.K.P. i R. 2. Założenie w komputerze nazwy firmy, ustawienie konfiguracji programu. 3. Wprowadzenie przygotowanych w I części kursu dokumentów do ewidencji dla celów podatku VAT oraz P.K.P. i R. 4. Sporządzenie wydruków komputerowych za dany miesiąc..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot umowy jest współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja projektu Aktywna Edukacja..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1: Kurs Kadry i płace w praktyce - 120h zajęć dla 50 osób: Wymagania: - liczba osób w grupie: 3 grupy 12 osobowe, 1 grupa 14 osobowa; - okres realizacji luty - czerwiec 2010 r. - 2 grupy 12 osobowe; wrzesień - listopad 2010 r. - 1 grupa 12 osobowa, 1 grupa 14 osobowa; - zajęcia w trybie weekendowym po 8 h lekcyjnych; - miejsce prowadzenia zajęć: Nowy Sącz; - materiały dydaktyczne: dostarcza wykonawca zamówienia.....
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA I ROZWOJU BIZNESU "LEX" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA I ROZWOJU BIZNESU "LEX" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Ośrodek Szkolenia i Rozwoju Biznesu LEX Sp. z o. o., ul. Barbackiego 28, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40000
Oferta z najniższą ceną: 40000 / Oferta z najwyższą ceną: 57650
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2: Kurs Zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów - 40h zajęć dla 50 osób: Wymagania: - liczba osób w grupie: 3 grupy 12 osobowe, 1 grupa 14 osobowa; - okres realizacji luty - grudzień 2010 r. w tym 2 grupy 12 os. w okresie luty - czerwiec 2010 r.; 1 grupa 12 os. oraz 1 grupa 14 os. w okresie wrzesień - listopad 2010 r.; - zajęcia w trybie weekendowym po 8 h lekcyjnych; - miejsce prowadzenia zajęć: Nowy Sącz....
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział Okręgowy w Krakowie, Oddział Terenowy w Nowy Sączu, ul. Kochanowsiego 18, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16500
Oferta z najniższą ceną: 16500 / Oferta z najwyższą ceną: 24200
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 5 ust 1 w zw z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne i szkoleniowe CPV: 80510000-2 Usługi szkolenia specjalistycznego, 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego - należące do tzw. usług niepriorytetowych (zgodnie z załącznikiem II B do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na rozbudowę i wdrożenie środowiska kopii zapasowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu oraz dostawę sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Powiat Nowosądecki".
- BZP.271.91.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą "Wymiana stolarki w lokalach położonych przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1450 K Łęki - Kąty - Dobrociesz
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, III,IV,VII,IX,XII,XIII,XVI,XVII,XIX
- Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku głównym MORD w Nowym Sączu.
- "Wymiana zniszczonej powierzchni dachu na nowe pokrycie oraz naprawa zniszczonego gzymsu na elewacji południowej budynku Wydziałów Zamiejscowych w Muszynie przy ul. Kity 18 SR w Nowym Sączu"
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu "Administracja systemem Windows Serwer" dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu "Znaczenie równości szans i niedyskryminacji w kształceniu zawodowym" dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z odzyskiwania danych z dysków HDD SSD i kart pamięci na poziomie eksperckim dla nauczycieli realizowany w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach
- Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: "Kreatywni i efektywni od dziś" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Kompleksowa usługa edukacyjna, realizowana na terenie woj. lubuskiego, polegająca na organizacji i przeprowadzeniu trzydniowych szkoleń w czterech edycjach [...]
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń online dla kadr Centrów Usług Społecznych w podziale na 3 zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.