eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinrozrzut przy użyciu samolotów, szczepionki przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących



Ogłoszenie z dnia 2006-01-20

POZYCJA 3996

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: rozrzut przy użyciu samolotów, szczepionki przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Inspekcja Weterynaryjna, Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, do kontaktów: Józef Pawlikowski - w spr. dot. przedmiotu zamówienia (091 48 98 228); Roman Degler - w spr. dot. procedury przetargowej (091 48 98 207), ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898200; 4898207, fax 091 4898207, e-mail: szczecin.wiw@wetgiw.gov.pl, http://server.szczecin.uw.gov.pl/bip/wiw. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 62. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozrzut przy użyciu samolotów, szczepionki przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługowy rozrzut przy użyciu samolotów, szczepionki przeciwko wściekliźnie lisów wolno żyjących, na terenie całego województwa zachodniopomorskiego z pominięciem terenów zabudowanych, i zbiorników wodnych. 1.wiosną w ilości 400 000 dawek, 2.jesienią w ilości 400 000 dawek Odległość pomiędzy liniami lotów samolotów dystrybuujących szczepionkę powinna wynosić 1km. Każda z akcji (wiosenna, jesienna) winna być wykonana w ciągu 4 dni. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, teren całego województwa zachodniopomorskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 62.40.00.00 - Usługi lotnicze i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 60.44.00.00 - Usługi lotnicze i podobne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Rozrzut 800 000 dawek szczepionki (wiosną w ilości 400 000 dawek, jesienią w ilości 400 000 dawek); odległość pomiędzy liniami lotów samolotów dystrybuujących szczepionkę powinna wynosić 1 km. Każda z akcji (wiosenna, jesienna) winna być wykonana w ciągu 4 dni. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 07.05.2006; data zakończenia: 04.11.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na kwotę 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie za wykonaną usługę Zamawiający zapłaci w terminie 7 dni od dnia przelania przez Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie środków na konto Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie, po złożeniu przez Wykonwcę faktury z dołączoną pełną dokumentacją logistyczną wykonanych lotów, łącznie z rejestracją wszystkich lotów na płycie CD-R. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Każdy z wykonawców wchodzący w skład podmiotu występującego wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (albo przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie albo przez pełnomocnika) c) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub z oddzielnego pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. d)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, e)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotu występującego wspólnie, a nie pełnomocnika. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania cywilnych usług lotniczych innych niż zarobkowy przewóz lotniczy na terenie RP, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - zrealizowali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwie umowy na wykonanie usług lotniczych o charakterze przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 50% wartości brutto składanej oferty, - dysponują wystarczającą ilością sprawnych technicznie samolotów, dostosowanych do przewozu ładunku o wadze 400 kg, z zamontowanymi stołami do przygotowania szczepionki do zrzutu, wyposażonych w system GPS oraz posiadających system zrzutu pionowego, - dysponują wystarczającą ilością pilotów oraz personelu technicznego z odpowiednimi uprawnieniami , gwarantującymi prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 % wartości brutto składanej oferty - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Certyfikat usług lotniczych AWC, ważny w dniu otwarcia ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 7. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 50% wartości brutto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert 2.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch umów na wykonanie usług lotniczych, z podaniem ich: - wartości (nie mniejszej niż 50 % wartości brutto składanej oferty), - przedmiotu, - dat wykonania - odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Prawo lotnicze. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WIW A/ZP/01/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Józef Pawlikowski, Stanisław Pacławski, Roman Degler, Adriana Centkowska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.03.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, pokój 114.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.