eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-ZdrójDostawa koparki gąsienicowej wraz z dwu-osiową przyczepą niskopodwoziową z burtami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Krynica-Zdrój: Dostawa koparki gąsienicowej wraz z dwu-osiową przyczepą niskopodwoziową z burtami
Numer ogłoszenia: 399700 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361014 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 472 52 76, faks 018 472 52 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparki gąsienicowej wraz z dwu-osiową przyczepą niskopodwoziową z burtami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2010) koparki gąsienicowej na gąsienicach gumowych o masie do 6,5 t wraz z dwu-osiową przyczepą niskopodwoziową z burtami do transportu koparki za ciągnikiem Zetor Proxima 8441. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający charakterystykę techniczną koparki gąsienicowej i przyczepy, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego, pozbawionego wszelkiego rodzaju wad i usterek. 2) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego (Oczyszczalna ścieków w Powroźniku). 3) Koszt przewozu, rozładunku i ubezpieczenia na czas podróży ponosi Wykonawca. 4) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji koparki gąsienicowej do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 7 dni roboczych, b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 7 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 30 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 5) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. 6) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłoszenie wad lub usterek za pomocą internetu lub telefonicznie. 7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych koparki gąsienicowej oraz przyczepy najpóźniej w dniu przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. 8) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oferowanego sprzętu. 9) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji koparki bezpłatnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.00.00.00 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 34.22.30.00 - Przyczepy i naczepy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HKL BAUMASCHINEN POLSKA Sp. z o.o., ul. Szarych Szeregów 23, 60-462 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305732,00

  • Oferta z najniższą ceną: 305732,00 / Oferta z najwyższą ceną: 318420,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.