To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Wrocław: Dostawa urzadzeń drukujących
Numer ogłoszenia: 399718 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344518 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7701 600, faks 71 7701 633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urzadzeń drukujących.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych (3 szt.) i drukarek (10 szt.) na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu przy ul. Glinianej 20 - 22. 3. Urządzenia mają być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane i nie noszące śladów użytkowania. 4. Na dostarczone urządzenia Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcznej gwarancji. 5. W okresie gwarancji Wykonawca będzie wykonywał raz na kwartał przeglądy i konserwacje urządzeń wielofunkcyjnych. Zakres przeglądów i konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych Zamawiający określił w pkt. III.2 niniejszego Załącznika. 6. Urządzenia drukujące dostarczone do siedziby Zamawiającego będą posiadać: a) deklarację zgodności CE, b) pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c) dokumentację techniczną użytkownika, d) instrukcję obsługi w języku polskim, e) karty gwarancyjne urządzeń, f) czytelny numer identyfikacyjny na każdym elemencie tego wymagającym. 7. Każde urządzenie drukujące posiada komplet materiałów eksploatacyjnych (tonery oraz bębny - w przypadku urządzeń wielofunkcyjnych i zespół tonera - w przypadku drukarek). 8. W ramach dostawy urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: a) zainstalowania ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) zainstalowania oprogramowania (sterowników, oprogramowania do zarządzania) na wskazanej przez Zamawiającego stacji roboczej w środowisku MS Windows XP PL Prof., c) skonfigurowania środowiska skanowania druku zgodnie z wymogami Zamawiającego (dobór sterowników, formatu dokumentu, lokalizacji wyników pracy, uprawnień użytkowników, itp.), d) przeszkolenia czterech pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń wielofunkcyjnych oraz dwóch administratorów z konfiguracji zarządzanymi urządzeniami. 9. Wraz z dostawą urządzeń drukujących Wykonawca dostarczy komplet dokumentów, o których mowa w ust. 6 lit. c-e. 10. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego urządzenia na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem do dnia 20 listopada 2013 r., po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu dostawy z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem. 11. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon w godzinach pracy Zamawiającego, a faxem i e-mailem przez całą dobę. 12. Wykonawca jest zobowiązany zareagować w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia awarii/usterki (czas reakcji); czasem reakcji na zgłoszenie jest maksymalny czas, liczony w godzinach od 7:30 do 15:30 (w dni pracy Zamawiającego), jaki może upłynąć od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego za pośrednictwem telefonu/e-maila/faksu do czasu udzielenia odpowiedzi przez Wykonawcę/do przybycia Wykonawcy na miejsce awarii/usterki. 13. Wykonawca dokona naprawy w terminie nieprzekraczającym 24 godzin dla urządzeń wielofunkcyjnych i 4 dni dla drukarek od chwili zgłoszenia awarii/usterki; jeżeli upływ tych terminów nastąpi w dniu wolnym od pracy, naprawa zostanie dokonana w pierwszym dniu roboczym po dniu wolnym. 14. Szczegółowe warunki realizacji dostawy wraz z warunkami serwisu gwarancyjnego Zamawiający określił we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96326,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 105026,63
Oferta z najniższą ceną: 105026,63 / Oferta z najwyższą ceną: 134098,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- 12 miesięczna usługa dzierżawy 41 szt. urządzeń drukujących (fabrycznie nowe, używane, poleasingowe).
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.