eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płockświadczenie usług w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją budowy bezkolizyjnego skrzyżowania ulicy z linią kolejową w miejscu istniejącego przejazdu kolejowego w poziomie jezdni w ciągu odcinka istniejącej al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pnBudowa bezkolizyjnego (dwupoziomowego) skrzyżowania alei Piłsudskiego z linią kolejową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Płock: świadczenie usług w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją budowy bezkolizyjnego skrzyżowania ulicy z linią kolejową w miejscu istniejącego przejazdu kolejowego w poziomie jezdni w ciągu odcinka istniejącej al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa bezkolizyjnego (dwupoziomowego) skrzyżowania alei Piłsudskiego z linią kolejową
Numer ogłoszenia: 399778 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615 , strona internetowa www.plock.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie sprawowania nadzoru autorskiego nad realizacją budowy bezkolizyjnego skrzyżowania ulicy z linią kolejową w miejscu istniejącego przejazdu kolejowego w poziomie jezdni w ciągu odcinka istniejącej al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa bezkolizyjnego (dwupoziomowego) skrzyżowania alei Piłsudskiego z linią kolejową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru autorskiego w zakresie obejmującym w szczególności: 1) stwierdzanie zapisami w dzienniku budowy w toku wykonywania robót budowlanych, w zakresie wszystkich branż, zgodności realizacji tych robót z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym, uzgodnieniami oraz warunkami zawartymi w Decyzji 20/2012 z dnia 20 listopada 2012 roku o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszeniami. 2) wyjaśnianie wątpliwości powstałych w toku realizacji robót dot. projektu budowlanego i wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uszczegóławianie dokumentacji projektowej oraz poprawianie błędnych rozwiązań projektowych, 3) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) zatwierdzanie powykonawczych projektów budowlanych wszystkich branż i potwierdzenie wniesionych zmian w rozwiązaniach zawartych w projektach budowlanych, 5) pobyty na budowie i uczestnictwo branżystów w naradach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego i Kierownictwo budowy średnio cztery razy w miesiącu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i w składzie wymaganym dla charakteru robót ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym robót budowlanych, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego, zwane dalej pobytami. 6) uczestniczenie w weryfikacji dokumentacji powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę robót i dokumentacji odbiorowej (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, świadectwa higieniczne), 7) prowadzenie dziennika nadzoru autorskiego, 8) żądanie wstrzymania robót budowlanych w razie stwierdzenia możliwości powstania zagrożenia lub wykonywania robót niezgodnie z dokumentacją projektową 9) informowanie Zamawiającego w okresie trwania umowy o każdorazowej zmianie: adresu siedziby, biura, osób uprawnionych do reprezentacji, jak również likwidacji oraz upadłości. Zawiadomienie należy dostarczyć listem poleconym na adres Zamawiającego w terminie 7 dni od daty zaistnienia danego zdarzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    W dwóch kolejno prowadzonych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęła żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Konsultacyjne Biuro Projektowe Krzysztof Żółtowski, ul. Nobla 16, 80-172 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.