eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłowiceDostawa i montaż instalacji chłodniczej dla dwóch komór chłodniczych oraz pomieszczenia rozbioru półtusz i magazynu skór w budynku uboju owiec i kóz na fermie owiec w Kociugach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Pawłowice: Dostawa i montaż instalacji chłodniczej dla dwóch komór chłodniczych oraz pomieszczenia rozbioru półtusz i magazynu skór w budynku uboju owiec i kóz na fermie owiec w Kociugach
Numer ogłoszenia: 399794 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy 31-047 Kraków, ul. Sarego 2 Zakład Doświadczalny Pawłowice , ul. Mielżyńskich 14, 64-122 Pawłowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 5299192 w. 214, faks 065 5299464.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Rolnictwo, działalnosć naukowo-badawcza i inne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż instalacji chłodniczej dla dwóch komór chłodniczych oraz pomieszczenia rozbioru półtusz i magazynu skór w budynku uboju owiec i kóz na fermie owiec w Kociugach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż instalacji chłodniczej dla dwóch komór chłodniczych oraz pomieszczenia rozbioru półtusz i magazynu skór w budynku uboju owiec i kóz na fermie owiec w Kociugach. (CPV 42513000-5) 1) Zakres rzeczowy robót. Zadanie inwestycyjne obejmuje poniższe pomieszczenia, dla których określono następujące wymagania: a) chłodnia - magazyn poubojowy: - wymiary pomieszczenia - 2,40 x 2,80 x 3,00 m - kubatura pomieszczenia - 20,16 m3 - temperatura w pomieszczeniu przed załadunkiem 00 C - wilgotność względna - 85 -95 % - jednorazowy załadunek dzienny - 60-100 kg półtusz. Dla zapewnienia ww parametrów powietrza w pomieszczeniu należy zamontować układ chłodniczy o minimalnej wydajności 2,9 kW złożony z chłodnicy powietrza oraz agregatu skraplającego. Zasilanie V/f/Hz: 230/1/50. b) chłodnia - magazyn gotowego produktu: - wymiary pomieszczenia - 2,90 x 3,00 x 3,00 m - kubatura pomieszczenia - 26,10 m3 - temperatura w pomieszczeniu przed załadunkiem 00 C - wilgotność względna - 85 -95 % - jednorazowy załadunek dzienny - 60-100 kg półtusz. Dla zapewnienia w/w parametrów powietrza w pomieszczeniu należy zamontować układ chłodniczy o minimalnej wydajności 3,8 kW złożony z chłodnicy powietrza oraz agregatu skraplającego. Zasilanie [V/f/Hz]: 230/1/50. c) pomieszczenie rozbioru i pakowania: - wymiary pomieszczenia - 4,20 x 2,85 x 3,00 m - kubatura pomieszczenia - 35,91 m3 - temperatura w pomieszczeniu < 140 C - wilgotność względna - 85 -95 % Dla zapewnienia w/w parametrów powietrza w pomieszczeniu należy zamontować układ chłodniczy o minimalnej wydajności 5,2 kW złożony z chłodnicy powietrza oraz agregatu skraplającego. Zasilanie [V/f/Hz]: 230/1/50. d) magazyn skór: - wymiary pomieszczenia - 2,50 x 3,90 x 3,00 m - kubatura pomieszczenia - 29,25 m3 - temperatura w pomieszczeniu < 140 C - wilgotność względna - 85 -95 % Dla zapewnienia ww parametrów powietrza w pomieszczeniu należy zamontować układ chłodniczy o minimalnej wydajności 3,7 kW złożony z chłodnicy powietrza oraz agregatu skraplającego. Zasilanie [V/f/Hz]: 230/1/50. 2) Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: Agregaty chłodnicze należy zainstalować na podestach betonowych (wykonanych przez Zamawiającego) umiejscowionych na zewnątrz budynku. Nad agregatami należy wykonać zadaszenie chroniące agregaty przed opadami atmosferycznymi. Podesty na wysokości od poziomu posadowienia agregatów do krawędzi zadaszenia obudować ogrodzeniem z siatki ogrodowej. Rurociągi chłodnicze ( gazowe i cieczowe) wykonać należy z rur miedzianych. Przejścia rurociągów przez przegrody budowlane uszczelnić należy pianką poliuretanowa. Rurociągi chłodnicze należy zaizolować na całej długości izolację chlorokauczukową o grubości ścianki minimum 9 mm. Po wykonaniu czynności montażowych należy przeprowadzić próby szczelności poszczególnych instalacji chłodniczych z wykorzystaniem azotu technicznego. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku, przystąpić należy do wykonania próżni w układzie rurociągów. Następnie należy przystąpić do napełnienia poszczególnych układów czynnikiem chłodniczym i ich uruchomienia, zgodnie z DTR producentów. Zasilanie i sterowanie poszczególnych układów chłodniczych zapewnić należy z rozdzielni natynkowych oddzielnie dla każdego pomieszczenia montowanych przy drzwiach wejściowych do danego pomieszczenia. W rozdzielniach zainstalować należy sterowniki mikroprocesorowe, wyłączniki różnicowo-prądowe i nad prądowe oraz pozostały osprzęt elektryczny. Do agregatów skraplających i chłodnic powietrza zasilanie energii elektrycznej wykona Zamawiający. Okablowanie strukturalne urządzeń, wykonać należy zgodnie z DTR producentów oraz wiedzą i sztuką chłodniczą. Procedury odbiorowe należy przeprowadzić zgodnie z PN-78/B-10 440 Wymagania i badania przy odbiorze . Wszystkie realizowane prace objęte przedmiotem zamówienia będą nadzorowane i odbierane przez Inspektora Nadzoru reprezentującego Zamawiającego. Dostawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, z materiałów odpowiadających, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Polski. Na przedmiot zamówienia Dostawca obowiązany jest posiadać w zależności od obowiązujących w tym zakresie przepisów: certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. Na dostarczony sprzęt Dostawca udziela gwarancji na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego i zobowiązuje się ponieść koszty jego naprawy, jeżeli w okresie objętym gwarancją ujawnią się wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie. Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego. Wszelkie wady i usterki powstałe w okresie gwarancji z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, będą usunięte przez niego nieodpłatnie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: 1200,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Określone w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Określone w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia; 2) prowadzą działalność handlową oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy?konania w/w zamówienia; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wy?konania zamówienia, zapewniający prawidłową realizację zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Określone w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Określone w SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdpawlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Zootechniki-PIB,Zakład Doświadczalny Pawłowice, ul. Mielżyńskich 14, 64-122 Pawłowice, pałac, lewa oficyna,pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Zootechniki-PIB,Zakład Doświadczalny Pawłowice, ul. Mielżyńskich 14, 64-122 Pawłowice, pałac, lewa oficyna,sekretariat pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.