eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zarządzanie i nadzór nad projektem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-20

POZYCJA 3997

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: zarządzanie i nadzór nad projektem: Rozbudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku obwodnicy Grójca od km 410+260 do km 418+546 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Beata Kozińska, tel. (+48 22) 375 87 89; faks (+48 22) 375 87 88, e-mail: bkozinska@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zarządzanie i nadzór nad projektem: Rozbudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku obwodnicy Grójca od km 410+260 do km 418+546. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i nadzór nad projektem: Rozbudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów drogi ekspresowej na odcinku obwodnicy Grójca. Krótka charakterystyka robót, nad którymi będzie pełniony nadzór: Zakres inwestycji obejmuje: - rozbudowę istniejącej drogi krajowej nr 7, w tym: dostosowanie drogi w przekroju podłużnym do parametrów drogi ekspresowej; wzmocnienie konstrukcji istniejących jezdni drogi do obciążenia 115 kN/oś, rozbudowa istniejącego skrzyżowania zwykłego w km 410+550 na skrzyżowanie skanalizowane z sygnalizacją świetlną; - obiekty inżynierskie (w ciągu i nad drogą ekspresową) oraz kładki dla pieszych; - rozbudowę istniejących węzłów; - budowę przejazdów; - obiekty inżynierskie w ciągu dróg dojazdowych; - budowę jezdni zbierająco-rozprowadzających pomiędzy węzłami Mszczonowska i Mogielnicka; - budowę dróg dojazdowych obsługujących przyległy teren o szerokości jezdni 5,5 m lub 3,5 m z mijankami; - budowę urządzeń dla ruchu pieszego; - podłączenie istniejących MOP-ów; - przełożenie i zabezpieczenie urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej, kolidujących z przebudową drogi, - nowo projektowane urządzenia infrastruktury technicznej i odwodnienie drogi; - budowę urządzeń ochrony środowiska (ekrany, zieleń izolacyjna); - realizację elementów eksploatacyjnych dróg (oznakowanie poziome i pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo: mazowieckie. Kod NUTS: PL12. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 35;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50 000 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) potencjał ekonomiczno - finansowy; Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln PLN; b płynność bieżącą [Xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [Xpb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejszą niż 1; [Xpb nie mniejsze niż 1]; c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 3,0 mln PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek b) musi spełniać każdy z Wykonawców. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia na poniższych stanowiskach (kluczowi eksperci). Osoby wskazane musza posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż: Inżynier Kontraktu Kwalifikacje i umiejętności Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe - Nie mniej niż 8 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg lub obiektów mostowych. - Co najmniej dwuletnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach w nadzorze (Inżynier, Inż. Rezydent, Z-ca Inżyniera Rezydenta), na co najmniej 2-ch projektach realizowanych wg warunków FIDIC (co najmniej jeden projekt drogowy o wartości co najmniej 60 mln PLN.) Inżynier Rezydent Kwalifikacje: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Doświadczenie zawodowe: - Co najmniej 6 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorze nad budową dróg i/lub obiektów mostowych - Co najmniej roczne doświadczenie na jednym projekcie o wartości co najmniej 40 mln PLN, zrealizowanym wg warunków FIDIC, na stanowisku co najmniej Inżyniera Rezydenta lub Z-cy Inżyniera Rezydenta. Inspektor ds. rozliczeń Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - Co najmniej 5 lat pracy w budownictwie, w tym 3 lata doświadczenia zawodowego w obmiarach, wycenie i rozliczaniu drogowych robót budowlanych. - Min. dwuletnie doświadczenie przy rozliczeniach kontraktów na wykonanie robót wg warunków FIDIC, na stanowisku inspektora ds. rozliczeń Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca wyposaży swój personel w sprzęt, środki transportu i łączności, wymienione w poniższej tabeli: Lp./Wyszczególnienie/Min. liczba jednostek; A./Sprzęt/; 1./Komputery z oprogramowaniem /12; 2./Drukarki/3; 3./Telefon /3; 4./Fax/1; 5./Kserokopiarka/2; 6./Skaner/1; 7./Aparat fotograficzny - cyfrowy/2; 8./Kamera cyfrowa/1; 9./Komplet sprzętu geodezyjno-pomiarowego umożliwiającego dokonanie obmiarów i pomiarów kontrolnych/1; B./Środki transportu i łączności/; 1./Samochody osobowe (w tym terenowe 4x4)/10 (1); 2./Telefony komórkowe/18. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę złożenia ofert, wykonał usługi polegające na zarządzaniu i nadzorze nad realizacją co najmniej 2 projektów obejmujących budowę / przebudowę dróg klasy A, S, GP i G (mogą być również zlokalizowane na obszarze zabudowy) lub/i obiektów mostowych, leżących w ciągach tych dróg, realizowanych w oparciu o warunki FIDIC. Każda usługa o wartości nie mniejszej niż 2,0 mln PLN. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim; b) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.1) 1) c) niniejszego Ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa); b) Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia; c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) - c) oraz III.2.1.3) a) - c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze Ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/N/22/EFRR/WA. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.03.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.03.2006, godzina 12:30, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pok. 519, V piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie jest finansowane z EFRR w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport. 4) Informacje dodatkowe: pkt. II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi Kategoria usług: 12 i 13.; pkt. II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 35 - licząc od daty rozpoczęcia.; Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie nadzoru nad robotami w zakresie: obsługi geodezyjnej i geologicznej, gazowymi, telekomunikacyjnymi, wodnokanalizacyjnymi, energetycznymi oraz robotami związanymi z nasadzeniem zieleni. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi powyżej) podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.