eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecRemont nawierzchni dróg, chodników, murków oporowych - różne adresy, administrowanie przez MZGM w roku 2017.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 39981 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Bolesławiec: Remont nawierzchni dróg, chodników, murków oporowych - różne adresy, administrowanie przez MZGM w roku 2017.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 13710 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Dolne Młyny  23, 59700   Bolesławiec, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 440 901, faks 756 440 925, e-mail mzgm@post.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.boleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni dróg, chodników, murków oporowych - różne adresy, administrowanie przez MZGM w roku 2017.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1.ZP.DEK.017.JB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe nawierzchni dróg, chodników, murków oporowych na terenach administrowanych przez MZGM, wykonywane na podstawie zleceń Zamawiającego, w roku 2017. Zamawiający będzie każdorazowo, zlecając roboty remontowe, określał ich zakres oraz miejsce wykonywania. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia wielkości zamówienia. 3.Rozliczenie robót dokonywane będzie na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie. 4. Fakturowanie częściowe za wykonane roboty w ramach każdego ze zleceń Zamawiającego. 5.Zakres zamówienia obejmuje: 5.1. Roboty przygotowawcze remontu dróg: a) rozbiórka elementów dróg 5.2. Roboty ziemne 5.3. Odwodnienie korpusu drogowego: a) kanalizacja deszczowa, b) regulacja studni, 5.4. Wykonanie podbudowy 5.5. Remont nawierzchni jezdni i chodników 5.6. Elementy dróg: a) krawężniki, b) obrzeża, 5.7. Roboty wykończeniowe: a) urządzanie zieleni przydrożnej, 5.8. Wykonanie, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu: a) oznakowanie poziome, b) oznakowanie pionowe, c) inne roboty bezpieczeństwa ruchu - przestawienie słupów oświetleniowych. 5.9. Inne roboty: a) wyburzenia obiektów budowlanych 6. Podane w przedmiarze robót-kosztorysie ofertowym (załącznik nr 10 do SIWZ) wielkości (ilości) robót mogą ulec zmianie, przy czym ogólna wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości umownej zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233290-8, 45233260-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162601
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakła Budowlano-Drogowo-Melioracyjny GREGOBUD Grzegorz Jabłoński,  jablonskig@tlen.pl,  ul Ciesielska 1/3,  59-700,  Bolesławiec,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175935.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175935.51
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 584733.05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.