eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaProdukcja 25 /dziesięciominutowych/ filmowych wywiadów z wybitnymi matematykami lub osobami stosującymi matematykę

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-02

Warszawa: Produkcja 25 /dziesięciominutowych/ filmowych wywiadów z wybitnymi matematykami lub osobami stosującymi matematykę
Numer ogłoszenia: 399842 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312506 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych, ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6219312, 2347487, faks 22 6257460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja 25 /dziesięciominutowych/ filmowych wywiadów z wybitnymi matematykami lub osobami stosującymi matematykę.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Produkcja 25 /dziesięciominutowych/ filmowych wywiadów z wybitnymi matematykami lub osobami stosującymi matematykę. Na realizację przedmiotu zamówienia składa się napisanie 25 scenariuszy wywiadów oraz zrealizowanie na ich podstawie wywiadów z wybitnymi matematykami lub osobami stosującymi matematykę. Idea przewodnia serii filmowych wywiadów: Uświadomienie młodzieży, że matematyka jest językiem, który pozwala opisać zjawiska zachodzące w otaczającym nas świecie. Faktycznie jest czymś więcej niż tylko językiem, ponieważ pozwala sformułować w sposób ścisły prawa zaobserwowane w świecie i na podstawie ich stosowania przewidzieć ewolucje tych procesów. 1. Ogólne cele realizacji wywiadów - Poznanie współczesnego świata matematyki i ludzi, którzy go tworzą. - Uświadomienie młodym ludziom roli matematyki w rozwoju nauk ścisłych, technicznych, biologicznych, medycznych i ekonomicznych i zastosowań. - Zachęcenie uczniów, a szczególnie dziewcząt, do podejmowania w przyszłości studiów w zakresie nauk ścisłych i technicznych. 2. Cele realizacji wywiadów będą osiągnięte przez: - Przedstawienie sylwetek współczesnych wybitnych matematyków lub osób stosujących matematykę, zgodnie z założeniami, celami i specyfiką innowacyjnego Projektu Archipelag Matematyki. - Pokazanie jaką rolę matematyka spełnia w świecie współczesnym, jakie są jej perspektywy rozwoju, jak wpisuje się w ważną interdyscyplinarność. - Pokazanie, że modele matematyczne pełnią ważną rolę w rozwiązywaniu praktycznych problemów. - Opowiedzenie o metodach badawczych, osiągnięciach naukowych i teoriach matematycznych wybitnych matematyków w sposób, który może zachęcić młodych ludzi do zainteresowania się tą dziedziną wiedzy lub pokrewnymi. - Rozbudzenie zainteresowań młodzieży naukami ścisłymi poprzez uświadomienie, że matematyka jest nauką uniwersalną, zmieniającą świat i wpływającą na nasze życie. - Budzenie motywacji do wyboru studiów na kierunkach nauk ścisłych, a także wyboru zawodu związanego z nauką lub jej stosowaniem. - Pokazanie związków matematyki ze sztuką, inspiracji jakie artyści mogą czerpać z matematyki. 3. Materiał może nawiązywać /w miarę możliwości/ do elementów z podstawy programowej w liceum - głównie wyrażeń algebraicznych i nierówności, geometrii/stereometrii, typologii/, teorii funkcji /elementy rachunku różniczkowego/, teorii prawdopodobieństwa i kombinatoryki, elementów statystyki opisowej - w celu pokazania, że matematyka szkolna jest podstawą tej bardziej zaawansowanej. 4. Wywiady będą stanowiły środek dydaktyczny /narzędzie/ do wykorzystania na lekcjach matematyki i zajęciach pozalekcyjnych w liceum, a także do samodzielnej pracy zainteresowanych uczniów w domu na platformie Archipelag Matematyki i zajęciach pozalekcyjnych w liceum..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.50 - Produkcja filmów informacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Archipelag Matematyki Numer projektu: UDA-POKL.03.03.04-00-034/10-00 Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty. Działanie 3.5. Projekty innowacyjne Numer konkursu 4/POKL/2009.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Visionelle Piotr Poleski, ul. Wyspiańskiego 4 lok. 14, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114882,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 486870,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.