eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiTłumaczenie, druk i skład przewodnika turystycznego.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-27

Nowy Dwór Mazowiecki: Tłumaczenie, druk i skład przewodnika turystycznego.
Numer ogłoszenia: 39993 - 2008; data zamieszczenia: 27.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752222 w. 349, 347, fax 022 7752532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowydwormaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Tłumaczenie, druk i skład przewodnika turystycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Tłumaczenie, druk i skład przewodnika turystycznego. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 78000000-7 (usługi drukowania, publikowania i podobne) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: - tłumaczenie na język: angielski, francuski, niemiecki polskojęzycznego tekstu dostarczonego przez zamawiającego, - projekt graficzny - przygotowanie do druku, - realizacja druku i oprawy przewodnika turystycznego po terenie działania Partnerstwa w Widłach Trzech Rzek (gminy: Nowy Dwór Mazowiecki, Czosnów, Leoncin, Pomiechówek, Wieliszew, Zakroczym oraz część dotycząca Twierdzy Modlin). Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy zapisany w pliku Word tekst przewodnika ze wskazanymi numerami fotografii. Natomiast w kolejnym pliku znajdą się same fotografie z przyporządkowanymi numerami odnoszącymi się do tekstu. W przewodniku nie będzie stron z samym tekstem lub samymi zdjęciami. Przewidziane jest, aby na każdej stronie było minimum jedno zdjęcie i opływający je tekst. W materiałach do wykorzystania nie będzie tabel i wykresów. Wszelkie prawa autorskie w odniesieniu do zdjęć oraz tekstu zostały uregulowane - te koszty nie dotyczą budżetu niniejszego zamówienia. Publikacja opatrzona będzie logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Inicjatywy Wspólnotowej Equal zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. Założenia techniczne: - przewodnik będzie miał formę książki spinanej metalową spiralą - format B5 165x235mm - objętość - 15 arkuszy wydawniczych 200 000 znaków dla wersji polskojęzycznej, 400 fotografii - barwnych - 18 arkuszy drukarskich 288 stron - oprawa twarda całopapierowa - kolorystyka środków 4+4 - kolorystyka oklejki 4+0, - folia- druk środków - 1) kreda objętościowa 115 g - wyklejka 4+0 -papier 115 g - oklejka 4+0 - kreda 135 g - nakład 7 500 egz. - wersja polska - druk offsetowy - trzy mutacje językowe 1000 egz (j. angielski - 800 egz., j. francuski - 100 egz., j. niemiecki - 100 egz.) Warunkiem przystąpienia do wykonania jest akceptacja projektu graficznego i makiety przewodnika przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Z załączonych dokumentów musi jasno wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca jest zobowiązany, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, następujące dokumenty i oświadczenia: 1) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne są zobowiązani, pod rygorem wykluczenia, załączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, następujące dokumenty i oświadczenia: 1)podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, że: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b)zawarli lub zawrą umowę regulującą ich współpracę w celu realizacji zamówienia, c)ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2)dokument pełnomocnictwa dla pełnomocnika wskazanego w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1. 3)dokument wymieniony w ust. 1 pkt 2) - każdy z Wykonawców osobno, 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2), składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, który zawiera oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30 pok. 413.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30 pok. 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków programu Unii Europejskiej (EFS).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.