Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-19
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 399954 - 2009; data zamieszczenia: 19.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii , ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego tj. taśm LTO3 (ilość 200 sztuk), stacji roboczych (ilość 8 sztuk), monitorów LCD 19 (ilość 11 sztuk), monitorów LCD 22 (ilość 10 sztuk), kopiarki cyfrowej A4 (ilość 1 sztuka) o parametrach określonych w Specyfikacji Technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 90 000 zł brutto, polegającą na dostarczeniu sprzętu komputerowego; b) oświadczą - na druku Formularza Ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - że: a. oferowany Sprzęt jest zgodny z dyrektywą LVD i EMC i będzie posiadać oznaczenia CE; b. oferowany Sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub normami równoważnymi; c. potwierdzają warunki serwisowe i gwarancje opisane w Załączniku Nr 1 do SIWZ; d. serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta;. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił; 3. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (wg Załącznika Nr 2 do SIWZ); 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw w zakresie podobnym do niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ); 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ); 5) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany Sprzęt jest zgodny z dyrektywą LVD i EMC i posiada oznaczenia CE (na druku Formularza Ofertowego); 6) Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany Sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub normami równoważnymi (na druku Formularza Ofertowego); 7) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego Producenta (na druku Formularza Ofertowego); 8) Oświadczenie Wykonawcy o potwierdzeniu warunków serwisowych i gwarancji opisanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ (na druku Formularza Ofertowego); 9) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; Dokumenty potwierdzające oświadczenia w pkt 8 i 9 będą wymagane przed podpisaniem umowy. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 4, w przypadku wspólnego ubiegania się o przedmiotowe zamówienie, muszą być złożone osobno przez każdego Wykonawcę. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust 1 pkt 2 i 4, składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 4. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby, za wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 9. 5.Pouczenie: Zgodnie z Art.297 § 1 Kodeksu Karnego (Dz.U. z 1997 r., Nr 88,. poz. 553 z późn. zm.): Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi - kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 14:00, miejsce: Główny Urząd Geodezji i Kartografii ul. Wspólna 2 00-926 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonywanie usług ochrony osób i mienia w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie"
- Sukcesywne dostawy gazów w butlach
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepień ochronnych dla żołnierzy zawodowych, pracowników ASzWoj oraz badania profilaktyczne żołnierzy rezerwy i Legii Akademickiej (CWCR).
- Usługa polegająca na prowadzeniu szkoleń w zakresie nauki języka angielskiego dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie wielowariantowej koncepcji techniczno-kosztowej, KIP-u oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji lokalizacyjnej i środowiskowej dla zadania pn. "Renaturyzacja rzeki Dzierżęcinki".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Wielichowo poprzez wsparcie Przedszkola "Świat Bajek" w Wielichowie"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania dla szkół w ramach projektu "Szanse rozwojowe szkół podstawowych w Gminie Serniki" - II przetarg
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Zakup komputerów, drukarek i innych urządzeń na potrzeby Starostwa
- Zakup wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. "Zdrowy Pracownik w Powiecie Piotrkowskim"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.