Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Wolsztyn: Świadczenie uslug zwiazanych z nasadzeniem i pielęgnacją kwietników w Wolsztynie i wsiach na terenie gminy w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2012r.
Numer ogłoszenia: 399962 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolsztyn , Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. (068) 347 45 00, faks 068 347 45 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie uslug zwiazanych z nasadzeniem i pielęgnacją kwietników w Wolsztynie i wsiach na terenie gminy w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje następujące usługi: a) Nasadzenia kwiatów sezonowych. b) Pielęgnacja nasadzeń (wg potrzeb): - Pielenie; - Podlewanie ( wraz z kosztem wody); - Nawożenie; - Ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy); - usunięcie przekwitłych kwiatów i przygotowanie kwietników do zimy; - uzupełnianie ubytków, wymiany roślin zniszczonych, zdewastowanych, chorych, źle wyglądających; c) Utrzymanie porządku wokół kwietników w tym usuwanie chwastów wokół kwietników; d) Koszenie trawników zlokalizowanych przy kwietnikach raz w tygodniu o pow. całkowitej 5600 m2. e) pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia, Dworcowej i Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2 - rodzaj prac koniecznych do wykonania: pielenie, podlewanie wraz z kosztem wody, nawożenie, ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy) Przedmiot zamówienia sklada z 3 zadań: Zadanie nr 1 - Dwukrotne obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników znajdujących na płycie Rynku wraz z pielęgnacją, Zadanie nr 2 - Obsadzenie kwietników w mieście Wolsztyn - roślinami sezonowymi łącznie z ich pielęgnacją, Zadanie nr 3- Pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia , Dworcowej, Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1, 77.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiającynie wymaga spełnienia szczególnych warunków dotyczących przedmiotowego punktu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat: - co najmniej 1 zadanie polegające na nasadzeniu i pielęgnacji kwietników w ilości minimum 10 kwietników o łącznej powierzchni minimum ok. 500 m2 (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla Zadania nr 1 i dla Zadania nr 2); - co najmniej 1 zadanie polegające na nasadzeniu i pielęgnacji kwietnika o powierzchni minimum 40 m2 (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla Zadania nr 3). W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełniania wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz usług opisany w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania w tym miedzy innymi: - ciągnikiem z przyczepą lub innym pojazdem skrzyniowym umożliwiającym transport odpadów W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć dokument pn. Wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych opisany w rozdziale III SIWZ w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie Wykonawcy muszą spełniać łącznie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełniania szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej warunek opisany w tym punkcie każdy z Wykonawców winien spełniać osobno. Dla potwierdzenia spełnieni wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę wg warunków opisanych w rozdziale III SIWZ, w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca winien złożyć również: -Tabelę elementów scalonych, które po wypełnieniu zawierać cenę wykonania przedmiotowego zamówienia oraz kosztorysy ofertowe w odniesieniu do poszczególnych zadań. -Zamawiający zaleca również dołączyć do oferty parafowanego wzoru istotnych postanowień umowy (przez osobę-/y/ uprawnioną-/e/ do reprezentowania wykonawcy w przetargu) jako akceptację ich treści i warunków wg załącznika nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiajacy dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w opisanych poniżej sytuacjach. 1.Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w sytuacji: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonania umowy, potwierdzonych pisemnie przez Zamawiającego, przy czym przesunięcie terminu usługi nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie( nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji prac, które Wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty - cykl pór roku). c)wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, aktu terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej. 2.Inne możliwe zmiany w postanowieniach umowy: a)zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron, za uprzednią zgodą, b) zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy ( o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ), c) zmiana wynikająca ze zmiany danych podmiotowych Wykonawcy. 3. warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - zgoda obu stron umowy - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac, - forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miesjki w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, .wielkopolskie, pok. nr 44
opłata za SIEZ 50,00zł (pięćdziesiąt złotych 00/100).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne informacje: Zamawijacy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiajacy nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dwukrotne obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników znajdujących na płycie Rynku wraz z pielęgnacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie zielenią Rynku w Wolsztynie zgodnie z warunkami i zakresem prac określonymi w projekcie wykonanym przez zespół autorski: Jacek Łuczak i Marcin Piechota -Projekt wykonawczy nasadzeń na płycie rynku w Wolsztynie (załącznik nr 8 do SIWZ) między innymi: 1. dwukrotne obsadzenie roślinami sezonowymi kwietników znajdujących się na płycie Rynku, 2. prace pielęgnacyjne posadzonych roślin (podlewanie, odchwaszczanie i spulchnianie podłoża wokół roślin, czyszczenie roślin z przekwitniętych kwiatów, zabiegi ochrony roślin)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsadzenie kwietników w mieście Wolsztyn - roślinami sezonowymi łącznie z ich pielęgnacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac koniecznych do wykonania : a) Nasadzenia kwiatów sezonowych. b) Pielęgnacja nasadzeń (wg potrzeb): - Pielenie; - Podlewanie ( wraz z kosztem wody); - Nawożenie; - Ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy); - usunięcie przekwitłych kwiatów i przygotowanie kwietników do zimy; - uzupełnianie ubytków, wymiany roślin zniszczonych, zdewastowanych, chorych, źle wyglądających; c) Utrzymanie porządku wokół kwietników w tym usuwanie chwastów wokół kwietników; e) Koszenie trawników zlokalizowanych przy kwietnikach raz w tygodniu Lokalizacja kwietników i terenów zielonych : 1.Kwietniki przy budynku - ul. Drzymały 2. Kwietnik przy ul. Sturnego (koło placu zabaw) 3. Kwietniki przy ul. Sadowej w Wolsztynie 4. Kwietnik przy ul. Parkowej 5. Kwietnik przy ul. Strzeleckiej (przy szpitalu) 6. Kwietniki przy ul. 5 Stycznia - Pomnik Konstytucji 3 Maja 7. Kwietnik na Rynku przy budynku nr 14 8.Kwietnik przy ul. Asnyka 9.Kwietniki przy ul. 5 Stycznia łącznie z trawnikiem (skwer Hoene Wrońskiego): 10. Kwietniki - ul. Roberta Kocha 11. Kwietniki - ul.Tylna: 12. Kwiatony - ul. 5 Stycznia 13. Obsadzenie 90 szt. donic pelargoniami czerwonymi bluszczolistnymi - donice dostarcza zamawiający. Donice należy zawiesić w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 14.Kwietniki na molo - rabaty , donice , korytka, 15. Kwietnik przy ul. Spokojnej, 16. Kwietniki na Pl. Kościuszki 17. Kwietniki przy ul. Słowackiego 18. Trawnik przy ul. Słowackiego na odcinku od tzw. Koziego Rynku do skrzyżowania z ul. Konopnickiej - koszenie około 900 m2 trawników - jeden raz w tygodniu. 19. Kwietnik przy ul. Słowackiego tzw Kozi Rynek , koszenie około 500 m2 trawników - jeden raz w tygodniu. 20. Rondo w Karpicku 21. Różne - kwiatony betonowe o wym. 0,90 m x 0,90 m na terenie Wolsztyna oraz wsi: Karpicku i Tłoki: 22. Kwietniki w Gminnym Centrum Informacji: 23. Dostarczenie sadzonek kwiatów dla wsi: Obra, Nowa Obra, Świętno, Powodowo, Chorzemin, Widzim Stary, Wroniawy, Nowa Dąbrowa, Tłoki, Wilcze, Rudno, Berzyna, Niałek Wielki, Gościeszyn, Nowe Tłoki o łącznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pielęgnacja nasadzeń wieloletnich w ciągu ul. 5 Stycznia , Dworcowej, Poznańskiej i Drzymały o łącznej pow. około 1.630 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac koniecznych do wykonania : - pielęgnacja nasadzeń wieloletnich, - dodatkowe obsadzenie 8 kwietników przy ul. Dworcowej o łącznej powierzchni około 46 m2 . (rodzaj prac koniecznych do wykonania: pielenie, podlewanie wraz z kosztem wody, nawożenie, ochrona przed szkodnikami owadzimi i grzybowymi (insektycydy i fungicydy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 90.20.00.00-9, 77.31.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Modernizacja dachu w Przedszkolu nr 5 w Wolsztynie
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Rozwój działań adaptacyjnych do zmian klimatu na terenie gminy Wolsztyn. Zagospodarowanie terenów zielonych na działce nr 410/2 w Wolsztynie - Etap 1 Przygotowanie terenu
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Kompleksowa usługa mająca na celu ochronę oraz utrzymanie porządku na terenie budynku i posesji przy ul. Januszowickiej 15a we Wrocławiu
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2025R.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.